úterý 21. února 2023

Deníčkovský

 

Ahoj všem!

Ještě než začnu s deníčkovským článkem, chci moc poděkovat za vaše komentáře u článků Naše trable a Bráchové. Některé mě opravdu pohladily po duši :)

A teď už jdu na to, co se událo za poslední dobu...

Nejdřív asi začnu horšími zprávami a pak půjdu na ty lepší. Minulé pondělí jsem byla na pohřbu bráchy mojí nejlepší kamarádky z gymplu. Údajně umřel ve spánku, ale víc nevím. Bylo mi blbé se ptát. Náhodou je její brácha taky o čtyři roky mladší a naši bráchové spolu chodili do třídy (na gymplu). Mám pocit, že mi to pořád nějak nedochází... :(
Včera se mi o kamarádce zdál sen. Byla to hrozná blbost. Radši se o tom ani nebudu rozepisovat. Jen vám prozradím, že mě kamarádka chtěla uškrtit.

Co mě mrzí je fakt, že už jsem nejspíš byla v Centru naposledy. Měla jsem schůzku se sociální pracovnicí a sestřičkou a úplně tomu nerozumím, ale přijde mi to, jako... že jsem už několikrát říkala, že se mi daří, že mi je dobře, sama si dokážu podle receptu uvařit (i když pečení mám radši), zajdu si sama do obchodu, k lékaři atd. a tak uznali, že už chodit do Centra nepotřebuju. Jako že už nepotřebuju jejich pomoc. Podle nich. Je mi to líto, protože jsem tam chodila ráda, byli tam fajn lidi. Ale je pravda, že jsem tam zase tak často nechodila, vlastně jen na vaření, tvoření, psychogymnastika a přednášky+diskuze s psychiatrem. Navíc vaření a psychogymnastika už dlouho nebyly a tvoření je méně často, než bývalo.. Takže celkově opravdu jen párkrát do měsíce. Řekla jsem si, že občas něco uvařit nebo upéct zvládnu sama doma, nějaké tvoření bych taky mohla zvládnout (minulý týden jsem kreslila) a co se týče kamarádů z Centra, nejspíš by nebyl problém zavolat a zajít někam na kafe :)

Co se týče Tristana, ten mi dělá radost, protože už sám seskakuje z postele, pohovky a běhá po schodech. Ne vždy, ale většinou. Nejspíš si postupně zvyká na to, že má špatné očička. Koupila jsem mu autosedačku do auta. Je krásná! S motivem číňanků :) Přidělá se za sedadlo a pejsek se připne dovnitř za kšíry. Včera přišla, ale vybalila jsem ji až dnes a fotka je z dneška, zatím nic moc kvalita, ale někdy ho vyfotím, fešáka, v autě :)


Jinak v neděli jsme byli s rodiči a bráchou v kině na český film Ostrov. Bylo to celkem hezké. Že by mě to nějak nadchlo to ani ne, ale špatné to nebylo. Pak jsme šli na sushi, kde si zaplatíte hodinu a půl a můžete jíst, co vám břicho dovolí :D Totálně jsme se přežrali :D 

Příští úterý jedeme s mamkou ke kadeřnici a psycholožce. Co se týče vlasů, furt si nejsem jistá, co chci. Určitě nějakou zrzavohnědou barvu, tmavší než co mám teď, ale střih? Láká mě nějaká velká, odvážná změna, ale bojím se, abych nelitovala, to by bylo nemilé :D Buď do toho půjdu, nebo udělám kompromis a nechám si ostříhat třeba jen ofinu...
Babička mi řekla, že jsem mladá a mladým sluší vše, takže by mi slušel na hlavě i kravinec. Tak fajn no :D

Nějak poslední dobou přemýšlím nad tím, jaká bude moje budoucnost. Partnera nemám, na děti bych psychicky neměla (aspoň ne teď a nemůžu brát léky v těhotenství atd.)... třeba se to časem změní, ale co je to "časem"? Tedy nejsem samozřejmě stará, ale mám strach, že mi nějak ujíždí vlak. Normálně jsem tak nad tím před pár dny přemýšlela a rozbrečela se.
Vždycky jsem měla pocit, že aby měl člověk dobrý život, musí mít dobrou práci, dům, partnera, děti, prostě musí být úspěšný, akční... A dochází mi, že takový život nejspíš nikdy mít nebudu. A musím se s tím srovnat a změnit priority. Nedávno jsem řekla:
"Když nemám chlapa a děti, tak si zařídím chovatelskou stanici psů."
Mamka na to: "No na to zapomeň, když pojedeš na dovolenou, nebudu se ti starat o pět psů."
A babička: "Na to nemáš místo, na to musíš mít samostatnou místnost. A víš jak je to náročné s fenama? Když se hárají? Co je to za bordel?"
Ehm. Co dodat.

Jen jsem se tak chtěla zeptat. Pro zajímavost :) Je něco, na co si šetříte? Já mám stavební spoření, spořicí účet, takže tam si občas posílám penízky a jinak na běžném účtu chci mít dost peněz na to, abych měla na náhlé výdaje (třeba veterinu) a na co si teď šetřím je asi nová kuchyňská linka, ale nejdřív bych chtěla nový mobil s fakt dobrým foťákem! Chtěla bych stejný iPhone, jaký má brácha. Už se nemůžu dočkat, ale ještě to chce pár důchodů no :D Dříve mi přišlo škoda utrácet za mobil, ale jde mi fakt o ten foťák a taky nejspíš abych mohla sledovat videa na youtube a chodit na instagram. Ale nevím. Jsem v tomhle neandrtálec.

Jinak jsem ještě chtěla poprosit, chtěla bych začít více přidávat fotky na instagram a chtěla bych si tady na blog dát odkaz, takový ten malý obrázek, na který kliknete, ale nevím, jak to mám udělat. Poradí mi někdo? :D
Jinak odkaz na můj instagram zde: KLIK (doufám, že dávám správný odkaz)

To je asi vše, bylo toho hodně, takže smekám tomu, kdo to dočetl až do konce. Děkuji :)

Mějte se krásně!



5 komentářů:

  1. Babička je se svými hláškami super! :D

    Co se týká budoucnosti, zastávám názor, že všechno se děje právě tak, jak má, nemá cenu na sílu něco tlačit. Můžeš tomu trochu pomoci, třeba při hledání partnera, ale ostatní se už nějak vyvrbí...

    Spořím hlavně dětem, a pak na vysněnou dovolenou po Egyptě, ale to klapne tak možná za pět, deset let :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pohřeb mě moc mrzí, je to vždy šílené, když umře někdo tak mladý :/. Ani jsem nevěděla, že existují takové psí autosedačky, vypadá parádně :). O budoucnosti je někdy těžké přemýšlet, člověk nikdy neví, co bude, co ho potká, takže se tím určitě netrap <3. A žít „úspěšný“ život určitě neznamená jen to, co jsi vyjmenovala, člověk musí být hlavně šťastný, to je podle mě úspěch :). Já šetřím hlavně na dítě, pak kdyby se něco stalo a také momentálně na rekonstrukci :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mě mrzí, že umřel kamarádky brácha. Je hrozné, když lidé umírají tak mladí :'( za měsíc to bude rok, co mi umřel můj velký kamarád, dnes jsem byla na hřbitově (chodím tam každý týden).. Ten sen je hrozný :( taky mám občas divoké sny. To s tím Centrem nechápu :( proč tam nemůžeš docházet i nadále, když se ti tam líbí? Ach jo.. :( Jsem moc ráda, že se Tristánek lepší :) je to pašák <3 Nebylo to running sushi? Jak to před tebou jezdí a ty si můžeš vzít co chceš? :D Na tom jsem byla 2x a taky jsem byla totálně přejedená :D babičky hlášky jsou parádní :DD nemyslím si, že aby byl člověk úspěšný, musí mít nutně dítě. U někoho to prostě nejde, určitě to není záruka úspěchu, opravdu ne ;)! Šetřím si, ale ani nevím na co :) v budoucnu se určitě něco objeví, kdy si budu chtít něco konkrétního koupit. Na IG jsem tě začala sledovat :) umím přidat do článku fotku a když na ni klikneš, zobrazí se ti IG profil, tak to myslíš? :) ale že bych uměla hned sdílet příspěvek do článku, to neumím :/ .. Měj se krásně! <3

    OdpovědětVymazat
  4. S tím pohřbem mi je to opravdu líto Terezko. Nepůjde se v centru třeba domluvit, že tam chodíš ráda a že ti to pomáhá, jestli by jsi tam někdy nemohla dojít? Určitě tam jsou všichni moc milí a vyšli vy ti vstříc :) S budoucností si nelámej hlavu - víš jak se to říká "Chceš-li Boha rozesmát, řekni mu svoje plány".

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pohřeb mě mrzí :/ A sen ještě víc.. Také se mi teď zdají samé blbé sny..
    Je fajn, že pejsek si zvyká :) A hodně mě překvapilo, že zvládá autosedačku. Našeho bych do ní nedostala :D
    Já to s vlasy mám také těžký.. Vždy dlouho přemýšlím jestli jo nebo ne.. A pak mě to popadne a jdu do toho :D
    Já tu stanici místo psů zkouším na manžela s králíkama :D no mám taky smůlu
    Já se snažím šetřit co se dá, ale když nějakou věc chci, tak si udělám radost a koupím si ji :) Když to není moc drahý.

    OdpovědětVymazat