pátek 17. února 2023

Bráchové

  

Zdravím!

Už jsem celkem dlouho nepsala o svých bratrech. Jen pro připomenutí. Mám dva bráchy, Matouš je o 4 roky mladší a Šimon o 10 let. A toto je po nějaké době zase článek o nich :) Plus fotky a krátká ukázka z neskutečně krásného koncertu!

Nedávno se mě "Neznámá" v komentáři ptala, jak jako rodina prožíváme úspěchy Matouše. Možná už si to pamatujete, ale pokud to někdo nečetl... Hraje ve skupině Bandjeez s Kateřinou Marií Tichou. Bandjeez dříve hráli s Davidem Stypkou, který bohužel před dvěma roky podlehl rakovině v kombinaci s Covidem. Nevím, jestli je znáte, ale jsou čím dál více známí, takže o nich třeba někdy uslyšíte. Na začátku ledna jsme byli na koncertě - Pocta Davidu Stypkovi. Hráli tam Bandjeez s Davidovými kamarády - Kateřinou Marií Tichou, Ewou Farnou a Miraiem a to všechno s Janáčkovou filharmonií. Bylo to naprosto úžasné. Nevím, jak to máte vy, ale mě se málokdy dělá husí kůže. Spíš se mi chce brečet :D A vy můžete taky ochutnat (možná už i poznáte Matouše):

 
Celý koncert bude v ČT, ale ještě nevím kdy

My Matoušovi všichni moc fandíme. I široká rodina a naši známí. Jaký je Matouš? Je to pohodář a vždycky mě dokáže rozesmát, i když mi není dobře. Je skromný a pracovitý. Momentálně se svojí přítelkyní (a dvěma krásnými kočkami :D) bydlí v Praze. Vystudoval gympl jako já a pak v Praze Ježkovu konzervatoř a teď ještě studuje nástavbu. Kromě školy a hraní s kapelou ještě učí v ZUŠce a občas má i další hraní, třeba na svatbách, s dalšími hudebníky a tak... Měl i brigádu v hudebninách, ale tu už teď nestíhá. Vidím ho méně, než bych si přála, ale tak to prostě je.

tady je Matouš s přítelkyní Liduškou - no nejsou krásní? :))




Šimon je náš benjamínek. V červnu mu už ale bude 18 let, což se mi ani nechce věřit! Můj malý bráška! Je to spíš introvert, jako já, trochu paradoxně ale hraje divadlo a jde mu to opravdu dobře! Taky skvěle hraje na klavír a nejspíš by chtěl zkusit Ježkovu konzervatoř v Praze jako Matouš. Myslím si, že má šanci. Ale baví ho i jazyky a počítače.
Má krásné, dlouhé, husté vlasy. Nevím, jestli se mi na klucích líbí spíš kratší nebo delší vlasy. No ale proč ne, když je má takové hezké :) 
Má moc milou přítelkyni, se kterou chodí do třídy. Jmenuje se Terezka :)) Ta je spíš extrovertní, ale hezky se doplňují. Mají podobné koníčky, hrají spolu v divadle a o Vánocích jsem zde dávala odkaz na jejich vánoční písničku.
Na Silvestra a Nový rok jsme byli u mojí babičky a dědy a cítila jsem se s nimi moc dobře, i když jsou o tolik mladší. Jsou to prostě úžasní mladí lidé :)





No každý jsme jiný, ale máme se všichni moc rádi. Jak jsem odpovídala v komentáři... Někdy si kvůli nemoci připadám jako totální lůzr a černá ovce rodiny. Víte... Někdy se bojím, že bráchové budou jednou oba moc šikovní a úspěšní, budou mít rodinu a hezké bydlení atd. a ze mě bude stále jen invalidní důchodkyně. A nebudu mít žádnou cenu...
Ale rodiče nás mají rádi všechny tři stejně. Cítím jejich lásku. A i když jsou rodiče na Matouše pyšní, my nejsme se Šimonem nějak v pozadí. Už jsem v jednom článku psala jeden citát, napíšu ho i sem, protože ho mám moc ráda.

Tak jako větve stromu také my rosteme různými směry, přesto máme i nadále stejné kořeny.

Máte sourozence? Jaký s nimi máte vztah? Budu ráda, když napíšete :)

Mějte se krásně!



8 komentářů:

  1. Máš opravdu šikovné a skvělé bratry. Hlavní je, že se máte všichni rádi. A netrap se, zda jsi lúzr, nejsi. Nikdo nemůžeme za to, jakou nemocí nás život obdaruje. Hlavně, že se máte všichni rádi a rozumný člověk tě za méněcennou nebere, což tvoji bratři i rodina jistě jsou.

    OdpovědětVymazat
  2. Neznama Anonymka
    Dekuji za krasny clanek a za odpovedi, ktere me zajimaly. Umis vzdy nastrel na clanek tak krasne rozvest, obohatit, vysperkovat. Moc krasne se to cte. Nejradeji ctu clanky o tvych vsednich dnech, vzdy si hrozne moc oddechnu pri zverejneni clanku po delsi odmlce - ze jsi v poradku a o dovolenych s rodinou. A samozrejme me zajimaji zajimavosti/tezkosti/pokroky s lecbou. Ale musim rict, ze tvi brachove a hlavne Matous, tvuj blog hodne obohatili. Moc bratrum fandim v jejich hudebni kariere! Vzdy kdyz vidim Matouse v televizi tak jsem tak trochu trhle pysna, ze "znam" jeho segru :DD. At se ti dari Terko, ty nase bloggerska stalice 🌺🍀.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný článek, máš šikovné brášky a věřím, že to dotáhnou daleko :). Každopádně i ty jsi moc šikovná, vždyť ty zase bojuješ s těžkostí a myslím si, že tvá snaha se velmi a velmi cení! Už jen to, že chceš bojovat a být zdravější :). Já mám také bráchu, staršího, trpí právě taky na schizofrenii, tak právě vím, jak je to těžké! Jsi hrdinka stejně jako tví bráchové, všichni skvělí :). A ten citát se mi moc líbí, i my s bráchou jsme dost rozdílní, ale máme se rádi :).

    OdpovědětVymazat
  4. Máš prima brášky a musíš na ně být náležitě pyšná! :)
    Je fajn, když si všichni rozumíte a máte se rádi, to se v rodinách jen tak nevídá. A vůbec si nepřipouštěj myšlenku, že jednou nebudeš mít žádnou cenu, kořeny jsou kořeny, obzvláště, máte-li je v rodině takhle krásně prorostlé :).

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc fajn :) Vypadají moc sympaticky.
    Já mám dvě mladší ségry a asi jsme ještě nedošli do toho bodu, kdy si úplně rozumíme.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš ale nadané brášky :) Každému do vínku padlo něco jiného, tobě jde zase skvěle čtení! :) Jsem moc ráda, že všichni vnímáte stejnou lásku od rodičů <3 Já mám bráchu mladšího o 7 let :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Máš skvělé brášky, je super, že máte tak krásný vztah. Nejen oni jsou šikovní, ale i ty. Takhle skvěle se potýkat s nemocemi! Velký klobouk dolů <3
    Já mám dvojče, ségru, jsme na sebe hodně fixované a máme se hodně rády :) o víkendu ji uvidím po dvou měsících, nemohu se dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš moc šikovné bráchy :) Každý jsme jiní, ale je fajn, že s nimi máš hezký vztah :)
    Já mám staršího bráchu, ale moc si nerozumíme..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat