sobota 11. března 2023

Matouš s panem prezidentem!

 

Moji milí!

Toto není žádný vykecávací článek, pouze se chci s radostí podělit o Matoušovy úspěchy :) Jako první přidávám video z inaugurace našeho pana prezidenta. Viděli jste inauguraci - pozdrav pana prezidenta z balkonu? Ani úplně pořádně nevím, jak se k tomu brácha dostal, prostě někdo oslovil manažera Kateřiny Marie Tiché a ta si k sobě jako doprovod vzala Matouše. Zazpívala krásnou písničku Časy se mění, kterou měla zpívat původně společně s paní M. Kubišovou, ale ta kvůli zdravotnímu stavu nemohla, takže Káťa zpívala sama.




A ještě tady mám odkaz na koncert ze 17.12., který byl v klubu Stoun u nás ve F-M. Bylo to včera na ČT Art a pokud chcete, můžete se podívat zde: KLIK

Jinak budu ráda, když si přečtete minulý článek o plemeni čínský chocholatý pes (můj Tristan), jestli vás to zajímá a napíšete mi, jestli znáte někoho, kdo toto plemeno má a jakého pejska případně máte vy :) ... a dále mám pro vás připravený vzpomínkový článek (především) na jednu slečnu z psychiatrie. Maki byla postižená slečna, bylo mi s ní fajn, aspoň jsem se nenudila. Takový kratší, oddechový s pár fotkami :)

Mějte se krásně!



14 komentářů:

  1. Panejo! Ty musíš být tak pyšná, to je úžasný! Obou to jde nádherně! Brácha je skvělý a Katka taky! Mám úplně husí kůži, nemám slov :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý, je šikovný, zaslouží si to. Jsi hrdá sestra.

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasne, na koncert se urcite podivam, diky moc za tip 👍🏻👍🏻

    OdpovědětVymazat
  4. Viděl jsem a moc se mi to líbilo :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, a já si v první moment říkala, odkud toho kluka znám, a ono od tebe! Díky za objasnění a bráchovi přeji hodně úspěchů :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem vcera shledla na CT Art zminovany koncert. Uzasny vykon hudebniku, skvela atmosfera, Katerina taky valela i kdyz se mi zda, ze se behem zpevu trochu moc kontroluje, ale to se podda casem. Hrozne se mi libila kamera - zabery jak se Katerina pripravuje a pro me naprosta pecka - zabery na Matousovo ruce. Prsty mi jezdily po prazci jak pavouci. Byl precizni, soustredeny a i presto si to uvolnene uzival. Nejsilnejsi momenty pro me - Kolemjdouci, Ztracena zem. Nekdy se na ne musim zajit podivat.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bráchovi moc gratuluju, to jste teď doma na něj určitě všichni pyšní :) Já nástup prezidenta do funkce teda nesledovala (nemáme televizi :D). My doma pejska nemáme, ale taťka má francouzského buldočka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je naprosto úžasné! Na inauguraci jsem se koukala, ale bohužel ve 14:45 jsem musela odejít kvůli tréninku, takže jsem Matouše živě neviděla. Díky moc za video. Je to něco parádního :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajimalo by me jestli Matous tusi, ze ho tady drbeme 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tuší :D Já mu totiž přeposílám hezké komentáře, ať mu udělám radost :))

      Vymazat
    2. To je nahodou moc pekne jak se podporujete 👍🏻. Tak, ze mu posilam pusu 😄😄😄.

      Vymazat