čtvrtek 23. března 2023

Deníčkovský + fotočlánek

 
Ahoj všem!

Připravila jsem si pro vás deníčkovský článek a zároveň fotočlánek. Nejdřív jsem chtěla napsat něco k mému "aktuálnímu psychickému stavu" nebo jak to nazvat. A pak fotky :)

S mým psychiatrem jsme snížili Clozapin na úplně mini dávku. Jsou to antipsychotika, po kterých jsem hodně přibrala a byla jsem hodně utlumená. Vyměnili jsme je za nové, modernější léky. Přestala jsem být tolik unavená a přes den už vůbec nespím. Jenže jsem začala mít úplně opačné problémy se spánkem - běžně jsem usínala kolem jedné v noci, jeden den jsem se převalovala dokonce do pěti a po sedmé jsem vstávala, takže jsem spala jen chvilku.

Pan doktor mi tedy na večer navýšil Trittico - antidepresiva, která pomáhají i se spánkem (brala jsem je už předtím, ale malou dávku). Po tom jsem začala usínat normálně. Ale upozorňoval mě, že kdybych šla v noci na záchod, ať dávám pozor, abych někde nespadla, že se mi může motat hlava - nazval to "námořnická chůze". V noci jsem to nezaznamenala, ale když ráno venčím Tristana, tak se mi fakt točí hlava. Ale nevadí, zvládám to. Včera jsem se však v noci několikrát vzbudila, vstala jsem z postele a přemýšlela, proč jsem vlastně vstala. V jednom případě jsem si zašla na záchod, v ostatních jsem si prostě zase lehla :D Jinak mám dost divné sny, před tím mě varovali na psychiatrii, ale těžko říct, jestli je to tím lékem nebo je to náhoda... Znáte takový ten hrozně zvláštní pocit ze snu, kdy vlastně nevíte, jestli to byl dobrý nebo špatný sen? Kdy se dostanete do jiného světa, který už možná znáte z jiných snů a vracíte se tam?
V příbalovém letáku je neskutečný seznam vedlejších účinků. Ale to se nedá brát moc vážně. Oni tam pro jistotu napíšou všechno.

No a teď... Mám tady pár fotek z poslední doby, které jsem našla v mobilu a noťasu a pak mám tady fotky z posledního víkendu - byl nádherný, sluníčkový! Jela jsem s rodiči, Šimonem (nejmladším bráchou), jeho přítelkyní Terezkou a s Tristanem na víkend k druhé babičce a dědečkovi, moc jsme si to užili.
Jak jsem už možná psala (nevím), nedávno jsem si koupila selfie tyč a po několika zkoušeních doma jsme ji konečně otestovali venku a ze spousty rodinných fotek jsem jich pár vybrala. Celkem se mi líbí, ale lepší to bude s novým mobilem, který bude mít lepší foťák. Koupím si ho v dubnu k narozeninám, už mám na něj našetřené. Budeme si společně s mamkou kupovat stejný :) Těším se!

Tak a teď už ty slibované fotky! :)

s mojí milovanou babičkou,
(ještě před ostříháním vlasů)


už s novými vlásky, první zkouška
selfie tyče (bohužel špatné světlo)


s Tristanem v pelíšku


dělala jsem sushi ze surimi tyčinek,
ještě to teda není úplně dokonalé :D


když tu byl Matouš na pár dní,
objednali jsme si spolu brambáč
- hamburger z bramborových placek,
vyzkoušeli jsme s hermelínem :P
a já jsem si tedy zvolila kuřecí


babička s Tristanem


můj model 💗


Teď už fotky z víkendu
- s rodiči a Tristanem :)


s mamkou


se Šimonem a jeho přítelkyní Terezkou,
aneb mám kratší vlasy než můj brácha :D 




s mojí druhou milovanou babičkou :)




s Tristanem


a s kytičkami :))



Když se mi nechce žehlit vlasy, udělám si pěšinku kousek vedle, přehodím část vlasů přes ty vyholené, vypadá to pak jako obyčejné mikádo a nechám je, ať se kroutí. Taky to nevypadá špatně :) Ale nemám fotku. Tak třeba někdy příště :)

To je vše!

Mějte se krásně!




6 komentářů:

  1. Léky dokáží nadělat pěknou paseku, přeji ti, ať máš co nejméně nežádoucích účinků!
    Fotky jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty zvláštní sny nemám vůbec ráda! Snad se ti zmírní a hlavně, že už lépe spíš :). Jinak super fotky, moc vám to všem sluší :).

    OdpovědětVymazat
  3. To mě mrzí, že to je se spánkem z extrému do extrému, snad se to ustálí a bude to v pohodě :). Jakou značku si budete kupovat? Já si pamatuji, že selfie tyč měla ségra, ale nefungovalo nám na ní to tlačítko, takže byla k ničemu :DD moc hezké usměvavé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednu dobu jsem měla velké problémy se spánkem a Trittico jsem brala taky. Sice jsem usnula, ale ty živý sny si pamatuji doteď, nakonec jsem ho po krátké době přestala brát.. Tak snad se tobě podaří najít mezi léky balanc, aby ti bylo lépe :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ať se vše brzy srovná :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Tristanovi ten obleček neskutečně sekne! A neboj, to sushi vypiluješ :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat