pondělí 2. ledna 2023

Šťastný nový rok!

 
Všechny vás zdravím :)

Článek o posledních dnech a pár fotek :) (V hlavní roli Tristan)

V prvé řadě bych všem chtěla popřát do nového roku hlavně zdraví, štěstí, pohodu, lásku a spoustu splněných přání! Ať se vám daří a jste všichni šťastní :)

Moc bych vám chtěla poděkovat za vaši přízeň. Sice mívám u článků většinou jen pár komentářů, každopádně tady v blogspotu vidím, že moje články čte docela dost lidí. Trošku mě mrzí, že úplně nevím, kdo mé články čte, ale i tak jsem ráda. Děkuji mým oblíbenkyním, které na můj blog chodí, ale také anonymům. Vážím si toho.

No a ... 30.12. jsme měli jet s nejmladším bráchou a jeho přítelkyní (Terezkou :D) vlakem k babičce a dědečkovi. Objevila se malá komplikace. Tristan den před odjezdem začal kvičet při určitých pohybech. Nejspíš skřípnutý nerv. Už se nám to jednou stalo v létě. Tak jsme ještě honem jeli na veterinu, dostal injekci a prý  kdyby se to další den opakovalo, dostal by na víkend ještě tabletky proti bolesti. A při dalších problémech podrobnější vyšetření. Naštěstí už to bylo dobré, a tak jsem s ním teda jela s tím, že má mít svetřík (jako i doma), aby měl teplo na záda, klidový režim a do schodů jsem ho nosila. 

K babičce a dědečkovi přijel i strejda s přítelkyní a moje dvě sestřenice. Dědeček se trochu připil, což mě mrzelo. Fakt mě naštvalo, když mával Tristanovi před čumákem uzeným jazykem, aby ho pozlobil. To jsem se opravdu ozvala. Jinak to ale bylo fajn. Hráli jsme s bráchou, Terezkou a sestřenicemi Dobble a Cluedo, znáte? A koukali jsme na pohádky Tarzan a Mulan :))

Včera (1.1.) pro nás přijeli rodiče, jen na otočku, protože dnes už museli jít do práce. Jeli jsme ještě ke mně a dali jsme si všichni i s babičkou a pratetou kafe/čaj. A poslední zbytky cukroví :D

Tristan se bojí rachejtlí a petard. Dříve mu to nevadilo, ale jednou nám práskla petarda přímo za zády, on se leknul a od té doby se bojí :( Takže jsme se před ohňostrojem schovali v koupelně. Někteří blbci (promiňte) stříleli ještě i včera. Tristan se odmítl vyčůrat, hned mě táhnul domů :( 

No a přidávám tedy pár fotek :)

z procházky s pratetou mezi svátky
(Tristan bohužel zavírá oči před sluníčkem)


s pratetou


jak jsem psala v článku o dárcích, dostala jsem od bráchy
set na výrobu sushi... první pokus nedopadl úplně dobře :D


Tristan v křesle, bobek, když ho bolela záda :(


poslední fotka roku 2022... Tristan


první fotka roku 2023.. opět Tristan :D


zkouška nového oblečku, který bude mít do velké zimy :)

nakonec ještě krátké video od babičky...
vepřové ucho, mňamka všech mňamek! :)


To je vše :) Dále mám pro vás připravený článek, po dlouhé době zase z rubriky psychiatrie. Snad vás zaujme a bude se vám líbit.
Mějte se krásně!



8 komentářů:

  1. Terezko, i tobě přeji krásný start do nového roku. Hlavně to štěstí a zdraví <3 Tristan je fešák :) Ale přiznám se, že ta péřovka mě na něm teda pobavila, bunda skoro větší jak on sám :D :) Určitě jste si užili hezký rodinný čas.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší do nového roku i tobě ♥ Tristanův nový obleček je super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ctu, ale jen obcas napisu komentar, no... Do noveho roku preji jen a jen zdravi, radost a spokojenost v zivote!
    Jo a petardy bych ZAKAZALA!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky přeji hezký nový rok :)
    Chudák pejsek, aspoň, že to nebylo vážnější. Teta se strýcem museli hned prvního (po silvestru) uspat pejska.. Už byl starý a nezvládal to. A zrovna an tom byl ještě hůř než předtím..
    Hry znám, Dobble je fajn tu druhou jsem nikdy nehrála.

    OdpovědětVymazat
  5. Mrzí mě, že měl Tristánek takové problémy :( Dobble je super, ale tu druhou hru neznám. Měj pohodový nový rok <3 moc ráda sem chodím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji taky krásný nový rok <3. Dobble znám :). Našim psům rachejtle nevadí, ale nemám je ráda celkově právě hlavně kvůli zvířat!

    OdpovědětVymazat
  7. Obě hry znám, častěji ale hrajeme Cluedo :).
    Přeji ti v novém roce všecičko nej!

    OdpovědětVymazat
  8. Rezzy i já tobě přeji všechno nejkrásnější do nového roku. Hlavně hodně zdravíčka, lásky a pohody ♥
    Je mi líto Tristánka, že ho zlobilo zdraví, snad už je v pořádku ♥
    Moc krásné fotky, jste fešandy. :-)

    OdpovědětVymazat