středa 28. prosince 2022

Co jsem dostala za dárky

 

Ahoj všem!

Jsem tady s článkem, jaké krásné dárečky jsem letos dostala! Některé jsem pro vás i vyfotila :) Plus nějaké rodinné fotky ze Štědrého dne.

Takže jako první zmíním jídlo. Dostala jsem nějaké mňamky z mixitu, velkou čokoládu, karamelky a skořicový med.

Potom barevné papíry, spoustu krásných barev a nůžky na tvoření - na papír. Co se týče tvoření, tak jsem ještě dostala set na výrovu sushi, takže jsem zvědavá, jak se to naučím :D No a dále dva malé pekáčky.

Tady je krásný přívěšek sovičky:


Pak ještě spodní prádlo, make up a pudr, puzzle koníků, dva nástěnné a dva stolní kalendáře s pejsky a koníky a z toho jeden nástěnný kalendář Miluj svůj život, o kterém si můžete něco přečíst zde: KLIK

Automatický osvěžovač vzduchu, který jsem si dala do kuchyně. Občas se leknu, jak to stříkne :D A dostala jsem krásný keramický hrnek od bráchy, který koupil, když byl se školou ve Španělsku a ten vám teda musím ukázat! 


Pak jsem ještě dostala Pětiletý deník, o kterém jsem četla u Dominičky (Another Dominika), moc se mi zalíbil a chtěla jsem si ho koupit už dlouho. 


No a nakonec složku na dokumenty, lékařské zprávy apod., které potřebuji pro jistotu nosit s sebou v batůžku a v ní vstupenku na koncert - bude to v Ostravě a bude tam Ewa Farna, Mirai a hlavně!! Hlavně můj brácha s Kateřinou Marií Tichou a Bandjeez. S Janáčkovou filharmonií. Věřím, že to bude skvělý zážitek :)

To je asi vše :) Prostě krásné dárečky, asi jsem byla moc hodná :))

Jak jsem psala, přikládám pár fotek ze Štědrého dne.

Nejmladší brácha má dlouhé, krásné, 
husté vlasy. Mamka mu zapletla cop :D



s Tristánkem


nesmí chybět fotka u vánočního 
stromku... no a taky trochu srandy :))








Ozvu se nejspíš po Novém roce :)
Mějte se krásně!



6 komentářů:

  1. Krásné dárečky :). Kalendář Miluj svůj život musí být super, já četla tu knížku :). Ten automatický osvěžovač mi připomíná těhotenství, byla jsem náchylná na pachy, takže jsem ho potřebovala mít v předsíni a taky jsem se kolikrát lekla :D. Pětiletý deník je super, já ho dostala loni na výročí, takže už něco málo přes rok ho vyplňuji a moc mě to baví :).
    Krásné fotečky a užij si pohodové poslední dny tohoto roku :).

    OdpovědětVymazat
  2. Dostala jsi moc hezké dárky :) Koncert bude určitě úžasný! Kdy bude? :) Pak o něm musíš napsat! Vánoční článek vyjde u mě příští týden :) největším dárkem byla tenisová raketa <3 i tobě přeji krásný nový rok! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Super, ze jsi se ozvala i mezi svatky. Konecne jsem mela cas pustit si tu pisen od brachy a jeho pritelkyne. Prosim Te vyrid jim, ze jsou strasne sikovni. I ta druha pisen, kterou na kanale maji je hrozne moc prijemna. Ja miluju takovy intimni dema, je v tom sila okamziku, hloubka a krehkost zaroven. Slec a ma hrozne prijemny hlas a krasbou vyslovnost. Ta kytara a klavir - celou dobu jsem mela zavrene oci a predstavovala si je u toho, skoda, ze k tomu neni video Kdyz spolu tvori umeni lidi, kteri se maji radi, miluji se...neznam krasnejsi pohled. At pokracuji, budu cekat na dalsi veci. Zajimalo by me co spolu tvori dal, od kud se treba znaji. Musi to byt krasny vztah, kdyz je spojuje, takovy konicek. Je skvele, ze mas kolem sebe tak talentovane lidi. Moc diky za sdileni! Preji Ti Terez krasny novy rok, sbad bude co se tyce nemoci lepsi nez ten lonsky. Tesim se na dalsi clanek.

    OdpovědětVymazat
  4. Tož paráda. Největší radost by mi asi udělal onen zapletený cop, sama si již vlasy nezapletu, že jsou přerostlé.
    Ovšem radost mi udělal domeček na počasí, kdy jsem si vzpomněla, že podobný mívala před několika desítkami let moje bábi a byl stejně úžasný. A funguje, dnes je u nás slunečno, krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné svátky vánoční jsi měla! Ten bráchův cop nemá chybu! :D
    Terezko, v novém roce ti přeji hodně zdraví, štěstí, pohody, radosti, lásky a příležitostí k úsměvům :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi byla opravdu hodná, takových krásných dárečků :) Věřím, že jít na bráchův koncert, je ten největší dárek. Snad se mu tahle bude dařit i nadále :) Rodinné foto je boží, nás doma ještě čeká :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat