pátek 23. prosince 2022

Vánoční deníčkovský 3

 

Zdravím!

Poohlédnutí za posledními dny a písnička od bráchy a jeho přítelkyně, kterou jsem vám slíbila a vzpomněla jsem si na to zrovna dneska :))

V úterý jsem byla u mé paní psycholožky/psychoterapeutky a bavily jsme se o sebevědomí a sebehodnocení. O tom, jak se porovnávám s ostatními lidmi, jak mě vidí jiní lidé a jak se vidím já sama. Zajímavé... a taky náročné. Potřebovala jsem to probrat a není to na jedno sezení. Nějak jsme došly k tomu (už ani nevím jak), že si začnu psát "deník vděčnosti". Každý den napsat 3 věci (pokud víc, tak super), které mě potěšily, udělaly mi radost, něco, v čem jsem se překonala a cítila jsem se pak dobře apod... Moc se mi to zalíbilo a určitě vytrvám. 

Ve středu jsem jela za nejlepší kamarádkou z gymplu do Prahy. Škoda, že se vidíme tak málo. Bylo to moc fajn. Ukázala mi její (a manželův) nový byteček. Uvařila nám oběd - krémovou rajčatovou polívku a těstoviny se špenátem a sýrem. Bylo to moc dobré! Upekly jsme linecké a vytáhly jsme ho z trouby asi těsně před spálením :D
Dala jsem kamarádce knížku "Deník psychiatričky" (Anna Moricová), je to takové oddechové čtení. A já dostala knížku "Brouci v hlavě" (Sally M. Winston a Martin N. Seif) o vtíravých myšlenkách. Je skvělá! Zatím teda z ní mám super pocit :)
Potom jsme šly na takové menší vánoční trhy. Koupila jsem mamce svíčku a babičce malého andílka, který se mi tam zalíbil a babičce udělal radost. Kamarádka mě doprovodila na nádraží (hlavák) a potřebovala už jet pryč, tak mi vysvětlila, jak najdu svůj vlak. Nepochopila jsem to :D Ale koupila jsem si kafe a šla hledat.. a našla jsem :D 

Dneska přijeli na kafe rodiče s bráchou. Brácha měl svátek, tak jsme mu popřáli. Mamka musí ještě zítra ráno do práce, pak vyzvedne mě a taťku s bráchou a frčíme k druhé babičce a dědečkovi. Druhý brácha už tam je ode dneška, jel tam z koncertu. Moc se těším, jak si to všichni užijeme a budeme spolu :)

Jinak jsem dneska holila a koupala Tristana, ať je na Štědrý den krásný. Tak pak šel trucovat k babičce. Foto při koupání. Brácha psal, že je to ufon :D






No a málem bych zapomněla.. přidávám odkaz na tu vánoční písničku od bráchy a jeho přítelkyně. Sami ji složili a nahráli. Zde: KLIK

Nevím, kdy se ozvu. Možná mezi svátky a podělím se s vámi o to, co jsem dostala za dárečky :) Přeju krásný Štědrý den!

Tak a já se jdu balit! Oblečení, kosmetika atd.. a dárky!

:)



5 komentářů:

  1. Hezke svatky, Ti Terko preji za vsechny, kdo prispivaji anonymne.

    OdpovědětVymazat
  2. O deníku vděčnosti jsem slyšela. Určitě super nápad :). Muselo to být parádní setkání s kamarádkou :). Písnička je moc hezká. Přeji Ti krásné svátky <3

    OdpovědětVymazat
  3. Porovnávání je zlo, taky mám tendence to dělat a nikdy to nebyl dobrý nápad. Vděčnosti si taky ráda píšu, i když teď to flákám.. Ale dostala jsem dva krásné diáře na další rok, tak mám motivaci jeden využít právě proto :).
    S kamarádkou to muselo být fajn a obě knížky mě zaujaly :).
    Doufm, že jste si Štědrý den hezky užili a přeji krásné prožití i dalších vánočních svátků :).

    OdpovědětVymazat
  4. To jste si s kamarádkou užili určitě krásný čas :) Doufám, že sis vánoční svátky jak se patří užila a dostala vše, po čem tvé srdce toužilo.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Pustila jsem si k tomu tu písničku a teda! To je hlas, to je hudba! Neskutečně šikovní lidé, pochval je :-) Nádherný, fakt! ♥ Ti to dotáhnou daleko! A jinak doufám, že jsi měla krásné Vánoce. Tu knihu ,,Deník psychiatričky" jsem četla a bavilo mě to.

    OdpovědětVymazat