středa 11. ledna 2023

Deníčkovský

Moji milí,

vítám vás tentokrát u dalšího deníčkovského článku :)

Nejdříve bych vám chtěla moc poděkovat za vaše komentáře u minulého článku (Putování schizofreničky), za vaše milá slova a za podporu! 

Co je nového? Přišel mi dopis, na který jsem byla moc zvědavá. Zvedli mi důchod o 600kč! To je, co? :D Je ze mě úplný boháč... Naštěstí platím hodně málo za bydlení (bydlím s babičkou a pratetou ve velkém rodinném domě - každá máme svůj byteček). Takže i tak si něco našetřím, i když se teda teď všechno zdražuje... Teď se budeme skládat na novou poštovní schránku, protože nám u té staré odpadl vršek a jak pršelo, tak babička sušila noviny v troubě :))

8.1. měla mamka narozeniny, přijeli ke mně s taťkou a nejmladším bráchou na návštěvu. Brácha mamce upekl neskutečně dobrý cheesecake - karamelový s arašídy. Je opravdu šikovný. Peče a vaří lépe než já :D

A dále? Vím, že jsem určitě chtěla zmínit včerejšek, protože ten byl super. Po obědě jsem jela do Centra, měla jsem schůzku se sociální pracovnicí a sestřičkou. Mamka mi napsala, že by mi mohly pomoct s nákupem, protože s tím dost pokulhávám - nejčastěji mi nakupuje babička nebo rodiče. Tak jsem se domluvila se sociální pracovnicí, že se mnou teda nejspíš párkrát zajde na nákup a já zjistím, že to nic hrozného není a pomůžu s nakupováním i babičce :) Ne že bych nechodila vůbec nakupovat, ale potřebovala bych to trochu potrénovat, chápete, jsem z toho vždycky nervózní a chtěla bych se v tom zlepšit... Když mi to nabídly, tak proč toho nevyužít...
Po schůzce jsem si v denní místnosti dala kafe a čekala na rodiče, až mě vyzvednou, protože pak jsme jeli do Ostravy vyzvednout babičku na nádraží a večer.. jsme společně byli na naprosto fenomenálním koncertu, kde hrál i můj brácha. Nevím, co napsat... proto vás s dovolením odkážu na článek, který na mě vykoukl, zde: KLIK
Zvládli to všichni skvěle! A já jsem hrozně moc pyšná na svého bráchu, že toho byl součástí, a že to tak skvěle s ostatními zahrál. Dneska přijel se svojí přítelkyní a mými rodiči na návštěvu, objednali jsme si pizzu, dali kafe... a večer ho čeká koncert ještě jednou a dnes to bude prý natáčet i Česká televize, takže až to v televizi budou dávat, tak bych vám o tom případně napsala :) Oni hrajou sami moc dobře (Bandjeez), ale s tím orchestrem to byl prostě opravdu nezapomenutelný zážitek...

Zítra večer jedu na kožní na chemický peeling. Už poněkolikáté. Celkem mi to na akné a jizvičky pomohlo, i když pořád to není ono. Ale zlepšení tam vidět je no... Minule se mi po peelingu udělaly na bradě a trochu směrem ke tváři velké strupy :-O Ale vytáhlo mi to takové ty podkožní boláčky, a když se to zahojilo, tak to vypadá celkem dobře.

Příští týden jedu do Centra na tvoření. A některý den musím zajet k psychiatrovi. Potřebuju na injekci a chtěla bych se i vidět s panem doktorem. Stává se mi, že přecházím do jiných dimenzí a neovládám to. Někdo má na mě nejspíš spadeno. Cítím úzkost, ale nechci to moc rozebírat. Jen vím, že panu doktorovi se můžu svěřit. On to pochopí.

Nebudu vás už dále nudit. Děkuji za přečtení článku.

Mějte se krásně! :)



6 komentářů:

  1. Ten koncert musel být super. Brácha je moc šikovný, stojí vedle Ewy Farne, wow! :) Mrzí mě, že se trápíš, ale věřím, že ti doktor určitě pomůže ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, že ti nabídli takovou pomoct a můžeš na nakupování zapracovat :). Brácha je fakt moc šikovný! Doufám, že ti doktor pomůže a bude lépe <3

    OdpovědětVymazat
  3. Super, ze jsi ted tak aktivni i pres ty nesnaze...muzu se zeptat kdo z lekaru ti kdy nejvic pomohl? Co ti nejvic dokaze ulehcit tezke situace? A jako bonus by me zajimalo, jak jako rodina prozivate uspechy Matouse? Ja ho vidim v tv snad kazdou chvilku, trikralovy koncert na CT, dnes rano v dobrem ranu. Ten uz se na te scene pekne zabydlel, podle me uz se neztrati. Navic Bendjeez jsou diky Stypkovi tak uznavani...no pecka teda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :) Děkuji za komentář. Sice to není lékař, ale hodně mi určitě pomohla moje psycholožka/psychoterapeutka, ke které chodím už asi od 13 let. Potom když se mi rozjela v maturitním ročníku psychóza, tak mi pomohla doktorka, která mě ihned vzala do péče a chodila jsem k ní ze začátku i 3x týdně. Potom se naše cesty rozešly a já začala chodit k psychiatrovi, který je fakt skvělý a byl tak hodný, že mě vzal, i když sestřička původně říkala, že nové pacienty nepřibírají. Je to jeden z nejlepších lékařů v okolí. Hodně mi vždycky pomohli v nemocnici, jak už jsem o ní psala. Výborní lékaři a moc milé sestřičky. Bohužel jeden ze skvělých lékařů odešel, ale i tak je to pořád kvalita. V nejhorších chvílích mi pomohla elektrokonvulzivní terapie (elektrošoky). O které bych mohla napsat článek.
      Co se týče Matouše... Hodně mu celá rodina fandíme (i vzdálení příbuzní) a jsme na něj pyšní. Každopádně se neděje, že by rodiče byli na něj pyšní a my s nejmladším bráchou byli nějak v pozadí. Rodiče nás mají rádi všechny tři stejně. Každý jsme jiný. A oni nás mají rádi takové, jací jsme. Aspoň já to tak vnímám. I když si někdy připadám jako totální lůzr... Mám v rodině vždy velkou oporu a cítím jejich lásku.
      Ještě jednou děkuji za komentář, bylo to zajímavé zamyšlení :)

      Vymazat
  4. Držím ti pěsti, ať to u pana doktora dobře dopadne a těším se na další tvoje povídání! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, ty nás určitě nenudíš! Super, že jste tak hezky zvládly společný nákup :) Stačí postupovat malými krůčky a bude to dobré <3 Jsem zvědavá, co budete tvořit. Doufám, že se s námi podělíš o své výtvory :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat