sobota 3. prosince 2022

Vánoční fotočlánek

 Zdravím!

Připravila jsem si pro vás pár fotek, takže krátké povídání a pak už fotky :) Jdeme na to!

Ve čtvrtek jsem byla na kontrole v nemocnici na ORL. Pan doktor říkal, že má ze mě radost, že už se mi vrací hlas, protože před týdnem (den po operaci) se se mnou skoro vůbec nemohli normálně domluvit. Histologie dopadla dobře. Pan doktor mi ještě poradil, jak vylepšit jeden foniatrický cvik, který mě naučil a moje ORL doktorka mi prý poradí ještě další finty, protože je odbornice na foniatrii (hlasivky). 

Dárky už mám skoro všechny nakoupené, ještě budu kupovat "jedlé" dárky (kávu, oříšky atd.), ale bohužel, co komu budu dávat nemůžu napsat, protože někteří členové rodiny sem občas chodí :P Některé dárky zabalím do papíru, ale většinu budu dávat do taštiček, protože by se balily špatně (a upřímně řečeno je to i jednodušší, mě balení nebaví :D). Což znamená, že brzy vyrazím na lov vánočních taštiček. A začnu připravovat. 

Nejdříve dvě "nevánoční" fotky. Poznáte, co to je? Sovičky! Až jim přilepím křidýlka, zobáčky a očička, tak to možná půjde lépe poznat :D Už mám vystřižené i větvičky, na kterých budou sovičky sedět a připravený papír, na který to všechno nalepím. Doufám, že výsledek bude hezký, protože si na tom dávám opravdu záležet...



A teď už vánoční fotky :) 

Včera jsem potřebovala do lékárny, tak jsem tam šla s babičkou a pejskem, abychom se při tom taky podívali na nazdobený strom v naší obci (na rozsvěcování jsem nebyla, protože mi ještě nebylo dobře po operaci). Řekla bych, že je docela hezký, ale už jsem viděla i hezčí.


Babiččina fialka (fialek má fakt hodně a  různé barvy),
vánoční hvězda! .. a kalopejka, která brzy rozkvete :)


Toto je náš netradiční vánoční "věnec", který nám 
koupila mamka. Moc se mi líbí a ladí k ubrusu :))
Utíká to rychle, zítra už zapálíme i druhou svíčku!




No a toto je adventní kalendář, který mám taky
od mamky. Je to zajímavý nápad :) S každým 
dnem posouváte hvězdičku dále nad další čísílko.





Tak a to je pro dnešek vše :) Doufám, že se vám článek líbil.
Moc toho nebylo, ale aspoň něco :D

Na zítřek přeju krásnou druhou adventní neděli!

EDIT: přidávám fotku s druhou zapálenou svíčkou :))





6 komentářů:

  1. Ať je to už jen lépe a lépe a všechno se zahojí tak, jak má, drž se ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem moc ráda, že se hlas lepší :) Sovičky vypadají suprově, těším se na článek o přípravě, bude? :) Ten adventní kalendář je hodně zajímavý!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé ten advenťák s hvězdou máme také doma :) Užívej si krásný předvánoční čas.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ještě chybí vyzvednou dva balíčky a dárky mám všechny po jednou střechou. Zítra nebo pozítří vše zabalím a vůbec mi to nevadí, mám balení dárků ráda, obzvláště, když si k tomu pustím nějakou kriminálku :D.
    Krásné adventní dny přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, já mám ty vánoční články tak ráda :-) A ještě jak tvoříš, to je pěkné. Já si ještě tento týden musím zaběhnout pořídit vánoční hvězdu - ta poslední mi vydržela tři roky :-) Užívej si krásné předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se tak hezky uzdravuješ :). Balení dárků mě taky nebaví a většinou je řeším taštičkami :D. Letos jsem ale pár zabalila (hlavně kvůli malého :D). Ten posuvný adventní kalendář je super :).

    OdpovědětVymazat