pátek 9. prosince 2022

Vánoční deníčkovský

 

Ahoj všem!

Co se událo za poslední dny? Pokud vás to zajímá, tak čtěte :)

V úterý jsem byla u mojí ORL doktorky. Říkala, že trvá delší dobu, než se hlasivky po operaci úplně zahojí. Můžu dělat jednoduché foniatrické cvičení, které mě naučil pan doktor v nemocnici. Ale více mě paní doktorka naučí až na začátku února, kdy už na to budou hlasivky připravené. Můžu normálně mluvit, ale nesmím šeptat, křičet a zpívat. Což mě mrzí, protože se občas přistihnu, jak zpívám vánoční koledy :D a uvědomím si, že to nemůžu.

Večer jsem pak šla s pejskem při venčení až k vánočnímu stromu v naší obci. Je to kousek. Šla jsem se jen tak podívat a nasát vánoční atmosféru. Chvilku jsem koukala a pak jsme se vydali s pejskem zpátky domů. Bylo to hezké :)

Včera jsem byla v Centru. Přinesli nám vánoční stromek. Někdo zdobil stromek, někdo pekl. Pekli jsme linecké a perníkovou buchtu. Povedlo se, akorát linecké bylo hodně křehké, a tak se to trochu špatně slepovalo. Pak hrál jeden kluk (chlap) na kytaru a zpívali jsme koledy (tedy já jen poslouchala). Příští týden půjdu ještě na vánoční tvoření. Co budeme tvořit je prý překvapení. Těším se :) A to už bude v prosinci vše, na co do Centra půjdu. (Pokud náhodou nevíte, o jakém Centru píšu, je to Beskydské centrum duševního zdraví, kam docházím od května/června na různé aktivity.)

Zítra máme posezení z volejbalu a jinak budu o víkendu asi přebírat dárky, kontrolovat, jestli jsem sundala cenovky apod. a asi začnu připravovat do taštiček a něco málo i balit do papíru. Uvidím, kolik toho stihnu. Kdyžtak pokračování asi další víkend.

Babiččiny legendární vanilkové
rohlíčky, nejlepší na světě! Dneska spolu
budeme slepovat tmavé linecké :)


vánoční stromek v Centru :)





Hlásí sněžení, na které se těším. Ale hlavně aby byl sníh na Štědrý den. Prosííííím :D Jinak jsem vám chtěla ještě napsat, že u večeře na Štědrý den posloucháme CD Tomáše Kočky Koleda. Miluju ho! Jsou tam krásné koledy. Dávám odkaz na písničku Kračún: KLIK a pokud vás zaujala, celé CD se dá najít na spotify (hledala jsem na uložto, ale tam to bohužel nejspíš není). Jestli nemáte spotify, tak nevím :(
Pak jsem se vám ještě chtěla pochlubit vánoční písničkou, kterou nazpíval můj brácha se svojí přítelkyní, sami ji složili a ve studiu nahráli, je moc hezká, ale nemůžu ji na youtube najít, musím bráchu poprosit o odkaz :D

To je asi pro dnešek vše :)

Mějte se krásně!




6 komentářů:

  1. Teď jsem měla dva týdny dovolenou, takže jsem uklízela, pekla cukroví a dokonce i ty dárky jsem si zabalila :D. Jediné, co mi chybí, jsou nazdobené perníčky, a ty budeme dělat s klukama zítra, takže to bude zase divočina, jako každý rok :D.
    Krásné adventní dny ti přeji a tvým hlasivkám, ať jsou brzy v pořádku :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, vy máte krásný stromeček. Já bych jej ráda nazdobila dneska, tak uvidím, jak vše stihnu :-) Jinak já si cukroví beru od mamky, doma jsem napekla jsem napekla jenom perníčky, protože přítel to cukroví moc nejí, tak abych pekla jen pro sebe, to fakt ne :D
    Jinak bych taky byla ráda, kdyby byl o Vánoce sníh (hlásili, že má být!), zrovna u nás dneska sněží, ale bojím se, že to nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. To zní jako hezké vánočně laděné dny :). Taky by se mi líbil na Vánoce sníh, teď ho je opravdu požehnaně, ale je to pro mě spíš nepraktické (s kočárkem se jezdí dost blbě :D). Přeji pohodové prosincové dny :).

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že máš v Centru tak pěkné aktivity :) pak dej vědět, co jste vyráběli. Taky se vždycky bojím, že někde nechám cenovku :D Těším se na bratrovu písničku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dej vědět co jste vyráběli :)
    Mě bohužel vánoční nálada úplně obchází..
    Ale cukroví mám napečené, na stromek je ještě brzo.

    OdpovědětVymazat
  6. V Centru jste měli určitě krásný čas, jsem hlavně zvědavá na to překvapení! Co se týče koled, tak se musím přiznat, že mám radši ty americké písně :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat