úterý 1. listopadu 2022

Doktoři a nemocnice

 

Zdravím!
Dnes to bude deníčkovský zápisek hlavně o doktorech.

Včera jsem byla zase v Centru na psychogymnastice a představovali jsme různá povolání a jinak jsme si i povídali a tak :) Bylo to fajn. Minulý týden jsem byla v Centru dokonce třikrát, z toho jedno byla mimochodem muzikoterapie (bubnování), zajímavé, a ještě to vyšlo tak, že jsem byla u paní psycholožky a u psychiatra na injekci. Psycho týden :D

Doktor z Centra obdržel výsledky krve hladin jednoho léku (antipsychotika Clozapin) a zjistil, že ji mám dvakrát vyšší, než by měla být, takže jsem dá se říct intoxikovaná. Dneska jsem jela se zprávou k ambulantnímu doktorovi a ten mi ihned léky snížil. A možná budeme přecházet na jiné, novější léky. Uvidíme.

Taky jsem dneska jela na ORL vyšetření do nemocnice, kde mě poslala moje ORL doktorka. Teda když jsem říkala, že jak se koukala tím kovovým něčím do krku asi třikrát se mi natáhlo, tak tohle vyšetření bylo mnohem horší! Strčil mi do hrtanu hadičku nosem. Říkali mi, ať volně dýchám. Chvíli to šlo, ale pak nevím, co se stalo, ale začala jsem se hrozně dávit. Jako když se topíte, dusíte a zvracíte já nevím.. všechno dohromady (ale naštěstí jsem se jim tam nepozvracela). Bylo to fakt silné. 

Moc jsem toho od doktora nepochytila, diagnózu nevím... Jsem objednaná na malý chirurgický zákrok. Prý mě trochu přispí a detailněji se podívají na ty hlasivky a odeberou asi vzorky na histologii. Jsem objednaná na 22.11. přijdu, 23.11. proběhne zákrok a 24.11. půjdu domů, pokud bude všechno v pořádku. Nevím, jestli jsem mám bát... nebo ne...

Ještě napíšu, že Tristan má dneska narozeniny :) Má už 10 let! Skoro tak dlouho mě doprovází životem. Dneska pro mě mamka přijela trochu dřív, zašly jsme nejdřív do obchodu a pak až do nemocnice na vyšetření. Koupila jsem: papírnictví temperky, drogerie make-up a zverimex dobrůtky pro Tristana :) Ale slavit budeme až o víkendu a do té doby ho musím taky hezky oholit a okoupat. 

Tetování se hojí pěkně, možná bych už příští týden mohla zase na volejbal :) Hrozně se těším! 

To je asi vše, co mě teď napadá. 

Mějte se hezky a buďte zdraví!




9 komentářů:

  1. Ničeho se neboj, není třeba malovat čerta na zeď :). Držím pěsti, ať vše dobře dopadne a Tristanovi přeji všecičko nej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ORL vyšetření je strašidelné, to bych se zbláznila :/ I když potom, co mi brali vzorek čípku si myslím, že už zvládnu všechno :/ Tak se drž a snad bude všechno v pořádku :-) A jinak teda gratuluji Tristanovi, má krásný věk ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Máš toho hodně. Ale určitě bude všechno v pohodě :) Budu držet palce. Přeji vše nejlepší Tristanovi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatek „psycho týden“ mě pobavil :D. To vyšetření zní fakt hnusně, ale neboj, za chvíli to budeš mít za sebou a bude klid <3. A dodatečně všechno nejlepší Tristánkovi, krásný věk má :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, ta kontrola musela být strašná :( jsi statečná <3 určitě ti zákrok pomůže a bude to zase v pohodě :) Tristánkovi přeji všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě se zbytečně nestresuj, vše dopadne dobře! Jsi dobré, že jsi vyšetření i kontrolu v pohodě zvládla!

    OdpovědětVymazat
  7. Neboj se, rozhodně nemá cenu se do předu stresovat :) Určitě to dopadne dobře <3 Teda, 10 let je krásné výročí :) Tak si oslavu moc užijte!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Ta větev - tetování - je skvělá.
    Na ruce by mi něco takového zakrylo popáleniny od pokliček a hrnců. Přitahuji plameny a jedna jizva není moc hezká.
    Vlasy mám také dlouhé, tmavé, nebarvené, ale už mi šediví. Možná by byl čas je prodat, jestli se to v dnešní době dá a vyplatí jet tak daleko k odstřižení vlasů.
    Kdysi mi také poslali kousek tkáně na histologii. Měla jsem skvělý doprovod, takže jsem vcházela s klidem a úsměvem do ordinace pro výsledek. Měla jsem štěstí.
    Takže přeji klid a negativní výsledek. A pak radost a plné zdraví.
    Jo a Tristanovi ať se daří. Člověk potřebuje takového parťáka.

    OdpovědětVymazat