sobota 12. listopadu 2022

Deníčkovský

 

Tak jsem tady s dalšími střípky posledních dnů.

Co se týče nemocnice, jsem dost nervózní a už bych to chtěla mít za sebou... Doufám, že vám příště napíšu a budu v pohodě po operaci (jestli nenapíšu ještě do té doby). Nebojím se jen zákroku, ale taky toho kolem. Sestřičky, spolupacientky, prostředí... Asi tak no.

V pondělí byla v Centru jako vždycky psychogymnastika, ale přišly jsme jen dvě (já a Anička, moc milá paní), a tak jsme se vykašlaly na pantomimu a spolu s psychiatričkou si jen tak povídaly. Pak jsme ještě hrály hru Dobble. Hodně jsem si ji oblíbila :)
Pak jsem měla ještě večer volejbal a tetování přežilo, takže už můžu asi začít normálně hrát.

V úterý jsem šla brzy ráno na krev a pak k psychiatrovi. Ubrali jsme jeden lék a pomalu ho nahrazujeme jiným. Po kterém bych neměla být tolik ospalá (přes den) a neměla bych přibírat. Číslo na váze se zase rozpohybovalo směrem nahoru. Mám z toho depku. Stydím se. I když se nepřejídám, jím tak, že by z toho normálně člověk nepřibral. Maximálně by váha stála. Jenže ty debilní léky... Škoda mluvit.

Ve čtvrtek bylo tvoření, které vedla jedna z pacientek Centra a trochu pomáhala i jedna moc milá sestřička. Tvořily jsme z papíru. Sovičky, jak sedí na větvi. Ale nemám to vyfocené a teď to má nahoře vystavené babička. Takže vám to neukážu no. Chtěla bych ale vytvořit doma další, protože to je roztomilé a není to těžké. A zabere to přiměřeně času :)) Musím ale sehnat větší papír, více barevných papírů, očička a lepší lepidlo.

Dneska přijeli rodiče s jedním bráchou. Porcovali jsme obrovskou dýni a pak jsme ještě u mě dali i s babičkou a pratetou kafe. Po jejich odjezdu jsem se pustila do tvoření. Protože už jsem obdržela a sehnala všechno, co jsem chtěla. Měla jsem už vše, kromě paletky, kterou mi dneska mamka dovezla. Chtěla bych namalovat strom v různých ročních obdobích, jestli chápete, co mám na mysli. 

Tady je můj strom


Nelíbí se mi, protože jsem chtěla vytvořit strom s užším kmenem a delšími, tenčími větvemi. Dneska už mi to stačilo (zabralo mi to celkem dost času). Zítra chci domalovat květy, listy, sníh... uvidíme, co z toho bude. Kdyžtak to zkusím na papír znovu. Koupila jsem si malířské pláto, ale nechci ho "zničit", nejdřív si to nacvičím na papíru.

Co mě čeká nadcházející týden? V pondělí opět psychogymnastika a volejbal. Ve středu mám předoperační vyšetření (fuuu) a chemický peeling. Ve čtvrtek dámská jízda! Já, mamka a obě babičky pojedeme vlakem do Prahy, podívat se, jak se brácha s jeho přítelkyní zabydleli v bytečku, a na jejich dvě kočičky. Jen tak na otočku, celodenní výlet. Po návštěvě bytu půjdeme na oběd, na Vyšehrad a někam do kavárny. Jednoduché :)
A jinak ještě nevím. Uvidí se :)

To je asi vše :)

Děkuji za přečtení. Mějte se krásně!





6 komentářů:

  1. Terezko, určitě operaci zvládneš levou zadní, posílám spoustu sil! Jak dlouho si tě tam chtějí nechat? Je super, že máš tolik aktivit :) sovičky na větvi mě zaujaly. Vyfotíš je někdy, prosím? :) V Praze to bude určitě moc super, užij si to!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sovičky na větvi bych ráda viděla, uvítám jakoukoliv inspiraci, se seniory teď totiž tvoříme jako o život :D.
    Přeji ti, ať je pobyt v nemocnici co nejvíce pohodový a ať vše dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  3. S operací na tebe budu moc moc myslet! Ale vůbec se o tebe nebojím, ty to zvládneš levou zadní. Výlet do Prahy si užijte, teď na podzim bude určitě kouzelná :) Jsem zvědavá na hotovou malbu stromu. Už se těším, až nám ji představíš.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať už máš operaci úspěšně a pohodově za sebou! :) Jsi hezky kreativní a jde ti to :). Užijte si dámskou jízdu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prajem množstvo síl, nech všetko dopadne dobre. :)

    OdpovědětVymazat