středa 12. října 2022

Nové vlasy a podzimní tvoření

 

Zdravííím!

Už jsem docela dlouho nenapsala, pořád jsem to odkládala. Tak.. konečně!

Jak jsem psala v minulém článku, absolvovala jsem potřetí chemický peeling a asi ještě třikrát půjdu. Doktorka a sestřička už si mě pamatovaly a příjemně jsme si u toho popovídaly. Připomněla jsem jim, že mám fakt hroší kůži, takže mi to daly silnější a měla jsem teda pocit, že mi shoří obličej, ale statečně jsem řekla, že to jen trochu štípe :DD Máte někdo zkušenosti s chemickým peelingem?

A taky jak jsem psala, byly jsme s mamkou u kadeřnice. Barvu mám takovou nějakou zrzavou s jemným melírkem a mám mikádo-podkovu. Bála jsem se, že mi bude střihnutých vlasů líto, ale jsem spokojená! Všude se mi dlouhé vlasy zachytávaly, tahala jsem si a škubala za ně, všude vypadané dlouhé vlasy a vlasy byly už dost suché. Teď je to mnohem příjemnější :) 




První fotka je po kadeřnici. Vyžehlené vlásky, vypadají hodně dlouhé, ale to trochu zkresluje. Na dalších dvou fotkách (ano, neumím se normálně vyfotit) jsou vlasy trochu zvlněné. Nevím, jestli chci vlasy žehlit nebo jestli na to kašlat.. nejvíce se mi to kroutí vzadu a tam se to právě nejhůře žehlí.

V pondělí už jsem podruhé byla na psychogymnastice. Dělali jsme tam pantomimu. (Myslela jsem, že to bude náročné, ale člověk si zvykne :)) Napřed jsme předváděli nějakou rostlinku, teď jsme museli napodobit třeba procházku v dešti, chůzi proti větru, čekání na něco, nějaký sport, nerozhodnost a zvažování, bylo toho hodně, ale já si toho prostě teď nějak nemůžu více vybavit. Minule nás bylo pět, teď jen tři. Sice mi přijde škoda, že má zájem tak málo lidí, na druhou stranu čím méně nás je, tím se cítím lépe. Ale přijde mi fakt divné, že má Centrum tolik pacientů a přitom tak málo jich je na těch aktivitách, kam docházím. Je pravda, že s lidmi pracují hodně v terénu.

Dneska bylo takové podzimní tvořeníčko. Sestřička donesla výkresy, temperky a listí a hurá do toho :) Obtiskávaly jsme listy nebo je lepily. Zkusila jsem obojí. Opět výtvor jako od malého dítěte, ale i tak mám z toho radost :))

V hlavní roli javorové listy!






Dneska zase zádrhely s autobusy.. ale nějak jsem dojela :D Akorát jsem po cestě domů šla do kavárny/cukrárny pro něco dobrého, protože... zaprvé jsem věděla, že tím babičku potěším, zákusek ona neodmítne a zadruhé jsem myslela, že už se nejspíš počůrám, takže jsem si tam zašla :D

Když jsem seděla v denní místnosti s paní Maruškou a hrály jsme Dobble, přišel pan doktor a že prý se o mně bavili s kolegyněmi a že by byla možnost docházet na psychoterapii, jestli bych měla zájem, jestli by to byla spíš přínos nebo zátěž. Řekla jsem, že zátěž určitě ne, ale že už docházím k jedné psycholožce a prý teda ok, že to nebudeme míchat. Ale.. nevím, jestli jsem dobře slyšela, jestli říkal sezení jednou za týden nebo za dva týdny a u mojí psycholožky, kam chodím teď, mám sezení jednou za měsíc. V nemocnici mi paní psycholožka řekla, že potřebuju intenzivnější psychoterapii. Takže teď zvažuji, jestli nezkusit psychologa v Centru... Ale mám svoji psycholožku moc moc ráda... Nemůžu chodit ke dvěma psychologům najednou. Takže ještě pozjišťuju a popřemýšlím...

Vztah s R. se teď nikam neposunul, má toho hodně v práci a byl i na nějakém pobytu pro ty, co byli závislí na alkoholu a tam nebyl signál a tak no... Netlačím na pilu, nechávám tomu asi volný průběh. Až bude mít čas a chuť, tak se ozve.

Co vy advent? My možná budeme dělat adventní věnce v Centru. A jinak? Těším se na pečený čaj a nealko vaječňák. Když už jsme u toho, tak i cukroví :D Alééé, bude teprve půlka října!
Vánoční dárky? Já už pomalounku začínám přemýšlet a plánovat :)) 

Stále mám ze zimy trochu strach. Že tu tmu budu psychicky špatně zvládat. Ale věřím, že to nějak dám. S pomocí mých nejbližších.

To je pro dnešek asi vše, zase jsem se vykecala. 

Mějte se krásně :)


7 komentářů:

  1. Kdybych měla napodobovat rostlinku nebo procházku v dešti před diváky, tak bych byla z toho zralá na léčení, nejsem předvádivý typ, takže nezájmu rozumím. S tím R. držím palce, ať se to někam posune. A nový účes sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, na první fotce vypadají vlasy opravdu o dost delší. Prvně jsem si myslela, že to je fotka před kadeřnicí :D to je škoda, že na takové fajn aktivity nechodí více lidí. Myslím, že by se jim to líbilo. Vytváříte pěkné obrázky :) o tom sezení je to zvláštní. Určitě by bylo lepší, kdybys chodila častěji. Popřemýšlej. Za zkoušku nic nedáš :) Na Vánoce se taky těším a přemýšlím nad dárky. Tradičně s tetou pečeme cukroví na chalupě, nejinak tomu bude i letos. Bude to jako vždycky moc fajn :) Vánoce mám ráda. Ne kvůli dárkům, ale kvůli té krásné atmosféře. Doufám, že bude sníh :)

    OdpovědětVymazat
  3. S klienty jsme teď taky tvořili, přemýšlela jsem nad listím, ale nakonec jsme se s kolegyní rozhodly pro obtiskávání jablíček na šablonu sklenice, ozdobili jsme hrdlo skládaným papírem a ovázali provázkem. Máme to zavěšené v jídelně na síti a vypadá to moc hezky. Stejně, jako tvůj lístek :).
    Dárky už mám skoro všechny koupené, ještě mi něco chybí, ale nic dramatického. Už se mi to skoro nevejde do úložného prostoru v posteli :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Být tebou si ty vlásky žehlím. Tam na té fotce ti to moc sluší! :) Krásné výtvory z Centra. Na Vánoce tam budete mít určitě boží program :) Já už teda dárky začala kupovat a přemýšlím i co napeču. A s R. jsi to udělala dobře, netlač na pilu, až bude mít čas, určitě se zase sejdete <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám docela hroši kůži. Hodně se změnila po porodu
    .... Život nás prostě mění

    OdpovědětVymazat
  6. S tím peelingem zkušenosti nemám :O. Moc hezké tvoření :). A vlásky ti moc sluší <3 Ty psychoterapie můžeš zkusit, uvidíš :). Já na Vánoce ještě ani nepomyslela :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Vlásky ti sluší vyžehlené, je to moc pěkné :-) A jinak na chemickém peelingu jsem nikdy nebyla. :-) A mrzí mě, že se vztah s R. nikam neposouvá, ale třeba to chce svůj čas. Mimo jiné adventní věnec dělat nebudu, mám koupený, který jde zas a znova používat :-)

    OdpovědětVymazat