středa 28. září 2022

Motýlci?

 

Mám v břiše motýlky nebo mušky?

Už nějakou dobu (nevím přesně jak dlouho ale možná už tak tři měsíce) si píšu s jedním klukem (chlapem? nemůžu si zvyknout, že už jsem žena a kluci jsou chlapi :D). Říkejme mu R. Když jsme si poprvé více psali, shodli jsme se, že už dlouho se nám s někým tak fajnově nepsalo :) Od té doby si stále píšeme, i když ne každý den, ale často. Má teda dobrý smysl pro humor, ale když si ze mě pořád dělá srandu, tak mě to trochu rozčiluje :D

Měl problémy s alkoholem a byl kvůli tomu na psychiatrii v Opavě, kde jsem zase já byla kvůli úzkostně depresivní poruše v dětství a schizofrenii později. Teď tam dělá ošetřovatele na jednom oddělení, za což ho hrozně obdivuju! Doufám, že s alkoholem už nikdy problémy mít nebude. Zatím to vypadá dobře. Píšeme si o všem. Ví o mojí nemoci.

Teď v pondělí jsme se poprvé setkali, šli jsme na procházku kolem řeky. Bylo to moc fajn. A já se ptám: mám v břiše motýlky nebo mušky? Protože se mi fakt líbí, ale setkali jsme se jen jednou, tak nechci být moc hrrr. Tak to vidím (zatím) spíš na ty mušky :D Jinak jsem dost stydlivá a byla jsem před prvním setkání dost nervózní. Ale zvládla jsem to. Pak jsem čekala, jestli napíše. Že jsem se mu třeba nelíbila a nenapíše... ale napsal :)) Mamka říkala že to není o tom, jak vypadám, ale jak on to má v hlavě. Taťka se do mamky taky zamiloval, i když měla akné jako já.
Uvidíme, co z toho bude!

Jinak poslední dny jsou celkem pohodové. Na brýle si zvykám. Na kožním mi doktorka doporučila nějaký přístroj - face up. Znáte ho někdo? Jsem trochu skeptická.
Nemůžu se dostat na stránky Centra, takže občas poprosím taťku (jemu to jde), ať se koukne, jestli už je tam program na říjen. Furt nic. Snad to tam brzy dají, ať tam nejedu zbytečně jen kvůli tomu, abych zjistila program (když ten den nic nebude). Těším se tam. Ale doufám, že se mi to nebude krýt s jinými aktivitami. 6.10. mám chemický peeling. V týdnu od 17. musím na kontrolu na ORL, 19.10. mám tetování a 25.10. mám psycholožku. A ještě musím zajít někdy a psychiatrem. A snad se zase někdy uvidím s R. :D

Zítra jedu s mamkou ke kadeřnici (naší šikovné známé) a pak do lékárny a na nákup. Těšííím se :) Mám pár nápadů, co by se mi s vlasy líbilo, ale nějak se nemůžu úplně rozhodnout, tak doufám, že mi kadeřnice pomůže něco vymyslet.

Teď se jdu koukat na volejbalový zápas. Hrajeme s Argentinou myslím. Tak jsem zvědavá. V pondělí jsem byla na volejbale a měla jsem nové chrániče, protože jsem ty staré někde ztratila a spálila jsem si kvůli tomu kolena :P

Mějte se krásně :)



10 komentářů:

  1. Jeeeeeee🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰v.

    OdpovědětVymazat
  2. To je milé :) Klobouk dolů, že se dokázal vymanit s problémů s alkoholem, tak ať mu to hlavně vydrží. Myslím, že nejlepší bude, když tomu dáš čas a sama uvidíš, jak se to mezi vámi vyvine je jiné si psát a scházet se. Začátky bývají rozpačité ;)
    Vymyslela jsi s kadeřnici nějaký nový účes? :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, Terry! Moc Ti to přeju :) zasloužíš si být šťastná 💗

    OdpovědětVymazat
  4. Pani Terkooo ❤️❤️❤️. Moc ti to preji 🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to budou zatím jenom muší motýlci :). Přeji ti ten krásný pocit a ještě více, aby ti vyšlo vše tak, jak by se ti líbilo :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to přeju! Opravdu nezáleží na tom jak vypadáte, ale jak se k sobě chováte :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tééééda, to je skvělý! A rozhodně to jsou motýlci v břiše! Moc bych ti přála, abyste si rozuměli i nadále a bylo to jen a jen lepší a na dobré cestě. :-) Uvidíte po dalších randíčkách, třeba si opravdu budete krásně rozumět a budete spolu kvést :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je parádni, přeji, aby to s R. hezky pokračovalo :). Jinak tedy nabitý říjen :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé tak to mám velkou radost i za tebe Teri!! Super, moc ti to přeju, rozhodně si zasloužíš nějakého milého chlapa, který tě podrží <3 Doufám, že si příště přečteme samé dobré zprávy!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat