čtvrtek 15. září 2022

Deníčkovský

 

Zdravím!

Dnes jsem tady zase s takovým deníčkovským článkem. 

Co všechno se událo za poslední dny? (A brýle!)

Je to pár dní, kdy konečně můžu upřímně říct, že je mi dobře :) Jsem ráda, že jsem to nějak zvládla i bez hospitalizace. Sice jsem pořád úzkostná, ale v rámci nějakých mezí. Teď se bojím zimy. Protože už jsem myslím vypozorovala, že v zimě je mi hůř... Musím přijít na něco, co mi zimu zpříjemní. Voňavé svíčky, horký čaj, tlusté ponožky a sledování seriálu. S návštěvami kafe a bábovku. Taky mám ze sebe dobrý pocit, když si trochu zacvičím. A stále bude pravidelně chodit v pondělky na volejbal :) Vááánoce!  A jinak nevím. Možná mi pomůže Centrum.

V Centru jsme tvořili a opět i vařili a to srbské rizoto a někdy bych ho chtěla zkusit, sice mi dali recept, ale my jsme si ho nějak ještě upravovali podle sebe, tak snad si na to vzpomenu. Nebylo to těžké :) A bylo to fakt dobré, jen málo sýra :D

Jak jsem psala, sestřička se mnou šla do nemocnice na oční. Tam mi akorát doktorka vyšetřila oční pozadí a ještě něco asi... a poslala mě domů s tím, že si mám nechat změřit tlak v optice. Že už jsou tam na to vyškolení. 

Tak jsem četla na internetu recenze a nakonec jsem si jednu vybrala a mamka byla tak hodná, že šla se mnou, vybraly jsme s paní optometristkou dvoje obroučky. Objednali mě na měření zraku. Bylo to fakt úplně jiné než u doktorky... paní na mě měla čas, byla milá, pečlivá... Z mých 0,5 dioptrií jsem se dostala na 1,25 dioptrií na obě oči a ten rozdíl je teda "vidět" :D

Nakonec jsem si ze dvou obrouček vybrala jedny. A nechala jsem si udělat sklíčka s filtrem proti modrému světlu (hodí se k televizi nebo počítači). Když mi napsali sms, že brýle jsou už připraveny k vyzvednutí, okamžitě jsem volala rodičům, kde jsou, že bych moc moc moc chtěla do optiky. Byli zrovna na cestě z práce, tak pro mě zajeli. Nemohla jsem se dočkat :)

A výsledek! Myslím, že hezky sedí, jsou lehounké a dobře se čistí. 









To je asi vše, co jsem chtěla napsat :) 
Děkuji za přečtení. Mějte se krásně!


10 komentářů:

  1. Bryle ti moc slusi! Vybralas dobre! :)

    Ja se zimy ani nebojim, ale doufam, ze bude snih nebo aspon mraz a ne porad jen dest, blato a mlha... Hlavni je si tu odelat pekny! Caj, svicky, knizky, filmy, dobry jidlo, prochazky ve snehu nejaka ta zimni vyzdoba...

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, najít si něco, co nám podzim a zimu zpříjemní. :))
    Brýle ti sednou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že je ti lépe <3 to podzimní uplakané počasí psychice moc nepomůže :( ale musí se na tom najít něco pozitivního - teplý čaj, svíčky, seriály a tak :) brýle ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé paráda Terezko, to mám radost i za tebe! Nojo, doktoři nemají pomalu nikdy čas.. :D Aspoň, že paní v optice byla super :) Když jsem si nechávala dělat brýle, taky jsem si je nechala udělat s filtrem proti modrému sklu a bylo to super rozhodnutí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Strach ze zimy moc dobře znám. Sama mám panickou úzkostnou poruchu a v průběhu podzimu a zimy na sobě pociťuji, že je to trochu horší, než zbytek roku. Jak ale píšeš, je třeba si najít nějakou činnost, aby ses zabavila a nemyslela na špatné věci.
    Jinak ty brýle ti moc sluší ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Svíčky, čaj, možná i svařák, teplé ponožky i seriál, to je moje! Když je čas, užívám si to moc :). Přeji ti, ať je dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné brýle, já podzim a zimu miluju úplně nejvíc, takže už se nemůžu dočkat.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Zimu přečkám nějak obdobně.
    Brýle ti moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou hezké zpříjemňující věci, asi vnímám stejné věci jako zpříjemnění, možná ještě procházky, třeba i těmi vánočními městečky, má to své kouzlo :). Moc pěkné brýle, sluší ti to :).

    OdpovědětVymazat
  10. Brýle jsou hezké, sluší ti :)
    A srbské rizoto mám taky ráda, hmmm, asi budu muset někdy uvařit ;)

    OdpovědětVymazat