pátek 26. srpna 2022

Zhoupnutí dolů, recept a tetování

 

Zdravím, moji milí.

Dnes bych chtěla napsat o zhoupnutí dolů. Ale zároveň naději na brzké zlepšení. A tetování :)

Je to pár dní, kdy mi začalo být trochu hůř. Na začátku týdne jsem měla jít k psychiatrovi na injekci a protože mi nebylo dobře, počkala jsem tam i na kontrolu - čekala jsem 3 a půl hodiny, protože doktor měl nějaké akutní případy - spoustu lidí to nevydrželo, nechali si napsat léky u sestřičky a šlo pryč.

Byla jsem v dost žalostném stavu, tak se ptal, jestli nechci píchnout injekci, ale sestřička udělala hořčík (do vody), chvíli jsem tam seděla a injekci jsme nějak zakecali. Navýšil mi dávky jedněch léků, co mi už nasadil zastupující lékař (takže s tím asi souhlasí) a příští týden mě chce vidět. Zas celé dopoledne v čekárně... ale když je to třeba... objal mě a mě se trochu ulevilo.

Nikomu asi není příjemné, když mu ze stropu kape krev. Nebo vám teče proudem z nosu. Ústa, hrudník, břicho... všechno teplé, všechno od krve... v pokoji jsou kamery. Natáčejí, co dělám, jak chodím po pokoji, když si převlíkám oblečení (musím do koupelny, tam kamery nejsou - aspoň doufám). Bojím se jít v noci na záchod, že tam je duch. I když mi tam rodiče dali světýlka. Někdo mi vysílá do hlavy myšlenky, které nechcete vědět. Mám na ně fintu, ale ještě to není úplně stoprocentní a nechci se s tím svěřovat. 

Jinak jestli chcete vědět, co jsme v Centru vařili, tak vařila s námi praktikantka "boloňské špagety trochu jinak". Recept upravený tak, aby to jedly její malé děti :D Nechala se zesklovatět cibule, přidala se mrkev (nastrouhaná nebo na malé kousky), pak mleté maso, protlak a zalilo se to ještě trochou vody. Nakonec se to na talíři ještě posypalo sýrem. Je to úplně jednouché, ale nemám gramáže, tak to bohužel píšu jen tak od oka :D Já jsem to třeba s mrkví ještě nejedla. Babička dělá s fazolemi. Protlak používá taky, protože normálně rajčata nejí.

Jinak co mě čeká? V úterý musím jít na oční (bojím se, že mám nějakou vadu, protože mám něco s očima). Doprovodí mě tam sestřička z Centra. Potom mám kontrolu u psycholožky (psychoterapeutky). Už jsem u ní dlouho nebyla a ráda bych s ní konečně zase mluvila.

S tatérem mám domluvený termín 5.9., že přijdu na konzultaci na tetování, jak bych si to představovala, on udělá nějaký nápad, společně na něco přijdeme, zaplatím zálohu..  už mám na ruce pacinku Tristana a teď bych chtěla blíž k zápěstí něco jako náramek. Nějaký decentní. Přikládám, co se mi líbí, nějakou inspiraci.








Ten poslední nápad se mi líbí nejvíc :) Kdysi dáááávno, když mi bylo asi 13-14, jsem se sebepoškozovala a už jsem přemýšlela, co s z jizvami... pak jsem si říkala, že to nechám tak, že je to mojí součástí. Ale když jsem narazila obrázky, kde tetovali na jizvy, tak se mi to hrozně zalíbilo :)

Já za chvilku poputuju do postele 

Mějte se krásně!


6 komentářů:

  1. Nevím Teri...teď čtu výbornou knihu -Telo sčítá rány. Opravdu doporučuji. Je o léčbě traumatu. V.

    OdpovědětVymazat
  2. Mrzí mě, že prožíváš horší období. Snad ti pomůžou... Na očním jsem byla minulý týden. Chodím jednou za rok. Pan doktor odešel do důchodu, byl moc hodný, je to škoda.. Decentní tetování se mi líbí. Určitě ti bude slušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, to mě moc mrzí, že teď máš těžší období, snad se to brzy zlepší... Špagety byly určitě výborné, takhle je mám taky ráda :) Ty kytičky jako náramky vypadají mooc krásně. Už se těším, co spolu s tatérem vymyslíte.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, doufám, že bude brzy zase lépe, držím palce. Líbá se mi to tetování na druhém obrázku. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Snad se to brzy zlepší, jsem zvědavá na návrh tetování :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, doufám, že ti bude lépe <3. Ty špagety bych si dala, miluji taková těstovinová jídla :D. Tetování je parádní, líbí se mi takový styl :).

    OdpovědětVymazat