sobota 4. června 2022

Fotočlánek

 

Ahóóó :)
Nastřádaly se mi nějaké fotky, takže dneska takový fotočlánek :) 


fotka s mamkou ještě z Velikonoc 


Brácha měl v noci v den svých narozenin bouračku -
na dálnici mu přes cestu vběhl kanec. Všichni jsme
rádi, že se mu nic nestalo! Auto stojí stále před naším
domem, takže si na tu bouračku vzpomenu každý den.


No a tady už je nové autíčko, už
jsem se v něm svezla a je to luxus :)



miluju tuhle barvu květů!


Tristan se vyvaluje u babičky v posteli


Matouš a Tristan se vyvalují u mě na pohovce


Tristan frajer



ze včerejška - Tristan oholený a okoupaný
líbí se mi ta modrá obloha a zelená tráva :)


dnes slavil Šimon narozeniny (můj malý bráška má už 17 let!)
tak jsme byli napřed já, rodiče a Šimon se svou přítelkyní
v obchodním centru nakupovat a pak jsme šli na sushi, rodiče:


Nakonec se ještě pochlubím písničkou, kterou
Šimon se svou přítelkyní (taky Terezkou)
zahráli a zazpívali. Prostě hudební talent :)



Dneska se mi nechce psát. Až budu moct napsat o něčem zajímavém, tak napíšu. Teď už mizím do postele.

Mějte se krásně!




4 komentáře:

  1. Jé, ty jsi mamince tolik podobná ♥ A je mi šíleně líto, že měl brácha bouračku, to auto vypadá dost hrozně :( Hlavní je, že všechno dobře dopadlo a brácha je v pořádku, uf. Zvěře se strašně bojím :/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky :)! Auto vypadá strašně. Hlavně, že je brácha v pořádku. Písnička je suprová! Jsou moc šikovní :) Jak chutná sushi? Nikdy jsem ho neměla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně takovou barvu pivoněk mám ve váze, přinesla mi je maminka a ta vůně je neskutečná :). Krásný zbytek jarních dnů přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky (až na tu z bouračky, ještěže se nic nestalo!)

    OdpovědětVymazat