čtvrtek 19. května 2022

Rychlovka

Ahoj všem, 

dnes jen takový krátký článek. Přidávám fotky mého úplně prvního tetování :)



Moje první tetování, které jsem plánovala už dlouho. Dneska konečně vzniklo. Je to otisk pacinky mého pejska. Jedinečného Tristánka. Přišlo mi to hezké, první tetování. První pejsek v mém životě. Ne že bych neměla už někdy předtím psí kamarády, ale tenhle je prostě můj.

Tatér byl šikovný a příjemný. Potetovaný od hlavy až k patě dalo by se asi říct a piercingy kam jen jdou dát :D Ale... k narozeninám jsem dostala dárkový poukaz, příspěvek na tetování, šel to koupit taťka a později mi řekl, že i jemu je docela sympatický :) Dobře jsem vybrala!

V pondělí se mi dost motala hlava a bylo mi těžko i lehko zároveň. A to jsme toho zrovna měli moc. Kadeřnici. Veterinu - očkování. Kdybyste měli otevřená okna, možná byste ten řev Tristana slyšeli i u vás doma. No a večer volejbal. Pro normální člověka asi normální den, ale na mě je toho už moc. Ale nějak jsem to všechno zvládla. 

Jsem pořád hodně unavená, fakt hodně. Velkou část dne teď proležím. V nemocnici mi měnili léky a mimo jiné mi nasadili i antidepresiva, která by mě měla "povzbudit" nebo jak to říct. Mě přijde, že jsem snad ještě víc unavená než předtím... až půjdu k psychiatrovi na injekci, tak to s ním proberu.

A teď jdu hádejte kam?

Ano, do postele.

Mějte se krásně :)


6 komentářů:

  1. Tak si hezky odpčiň a naber síly :-) To tetování je boží a hodí se k tobě, máš Tristianka moc ráda. Je to opravdu krásné první tetování. Já uvažovala už nad čtvrtým tetováním, ale opět něco malého :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné tetování :) Sama uvažuju, že bych si nechala vytetovat něco spojeného s mým pejskem, jen jsem ještě úplně nevymyslela co a kam :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tristana naprosto chápu, když byl prvorozený malý, byl často nemocný a vyvinul se mu z toho syndrom bílého pláště. Museli jsme ho držet při každé návštěvě tři... naštěstí z toho už vyrostl :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné tetování! :) Moje první (a zatím jediné :D) tetování je taky tlapka našeho pejska :). Já jsem poslední dobrou taky pořád unavená :D. Ale chápu, že ty to máš z léků :/.

    OdpovědětVymazat
  5. Tetování je opravdu krásné!! Moc se mi líbí. Vybrala jsi dobře :)
    Také tento týden končím nějak často v posteli. Možná je aj něco ve vzduchu...

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké tetování :) já žádné nemám, ani po něm netoužím, ale taková jemná a hezká se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat