středa 20. dubna 2022

Zase nemocnice

 

Zdravím všechny, 

jelikož můj stav se teď nějak zhoršil, pojedu zase na psychinu. Mamka řekla, čím dřív to budu řešit, tím dřív budu v pohodě a v tomhle jí dávám za pravdu.

Měla jsem pocit, že mám něco se srdcem (to se ještě potvrdí ve výsledcích Holteru) a bylo mi to nějak divně, ouzko, neklid a zároveň únava.. a CELÝ DEN. Hrůza. Další den jsem teda šla k mojí praktické lékařce, vyšetřila mě a řekla, že si myslí, že to je psychické (i když jsem měla tlak 90/70 a tep 125). Takže dneska jsem jela k mému psychiatrovi. Setkaly jsme se tam s slečnou D., kterou trochu znám (je moc fajn) a obě pojedeme zítra do nemocnice. Díkybohu, že nás mohli vzít takhle hned. A budu tam s někým, koho znám. 

Byly jsme spolu v sesterně a povídaly si. Udělali jsme si rozpustný hořčík, sestřička, doktor a D. si udělaly i kafe. D. má s nimi totiž takový zvláštní stav, má je omotané kolem prstu :D Tak jsem ráda, že jsem díky D. nemusela sedět na schodech (čekárna byla narvaná) a mohla být u sestřičky, kde to je útulné.
Obě jsme kromě hořčíku obdržely i píchanec diazepamu. To mi udělalo fakt dobře. Škoda, že se nedá brát pořád (vzniká na něm závislost a je třeba stále vyšší dávky, aby zabíral). 

Tak mi držte prosím palce, nevím, kdy se vrátím. Noťas asi budu mít, ale nevím, jestli budu moct napsat. 

Přidávám ještě fotku s bráškama, je to fotka z Velikonoc od babičky a dědečka.

Mějte se krásně!




9 komentářů:

  1. Rezzy, myslím na tebe a ať ti pobyt rychle uteče! Měj se dobře a drž se! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tery, mrzí mě, že se ti stav zhoršil :( ale jak říká mamka, čím dřív se to začne řešit, tím dřív to bude v pohodě :) je fajn, že tam budeš s někým, koho znáš. Moc na tebe myslím ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Ať je brzy dobře :) určitě má mamka pravdu, čím dřív, tím lépe

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, aby vše bylo v pořádku! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě mrzí, snad se brzy z toho kolotoče nemocnic dostaneš ❤️ příjemný a co nejkratší pobyt přeji :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, zrovna koukám jak tvůj bráška hraje s Bandjeezem a Kateřinou Marii Tichou na Andělech a je to paráda. :) Říkála jsem si, že bys měla radost, že jsi inspirovala své čtenáře. :) Snad bude pobyt v nemocnici co nejkratší a hlavně efektivní!!! Day

    OdpovědětVymazat
  7. Tez jsem sledovala predavani cen a vzpomnela si pri tom na tebe. Bracha byl fantastickej a ty se z tech nesnazi brzo urcite dostanes se stejnou gracii jako bracha na podiu! Drzim ti moc palecky a brachovi velka gratulace za zvladnuty zivak.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně, ať je to brzy lepší <3

    OdpovědětVymazat
  9. Prý omotané kolem prstu, že tě zlechtám 🤣 D.

    OdpovědětVymazat