čtvrtek 3. března 2022

Prstík

 

Ahoj všem :) |
Bohužel se mi stala taková nemilá věc, kvůli které se mi špatně píše, takže jen ve zkratce.

Hrozně jsem se těšila na volejbal. Minulý týden už jsem ho zvládla, bohužel druhý, tento týden, se nějak nevyvedl. Podvrtla jsem si prst o balon. 


Dostala jsem na to malou dlahu a ještě mi to trošku ovázali. Říkala jsem, že jsem ráda, že to není zlomené, ale doktor odpověděl, že podvrtnutí kloubu bolí většinou víc než zlomenina. Ale zase se to rychleji hojí. Prý mi na to ještě dá nějakou mast, až mi dají pryč tu dlahu.

Jinak v úterý jsem byla u psycholožky, u které to bylo moc fajn, opravdu :) Ale jsou to náročná sezení... Ve středu jsme jely s mamkou k mému psychiatrovi. Taky v pohodě. Léky měnit nebude, za měsíc na kontrolu a na injekci. Nějak náhodou jsme se dozvěděli, že já i psychiatr máme společnou obvodní doktorku. A ona se zaměřuje i na homeopatii. Tak přemýšlíme, že to zkusím. Samozřejmě nevěřit léčiteli, který radí vysadit všechny léky. Ale někdo s rozumem. Prý to není špatný nápad. Na doplnění.

Poslední dny jsem hodně unavená. Ale to není nic nového. Někdy jsem unavená víc, někdy míň.. Uložila jsem si recept na takový tvarohový dezert do skleničky. Nakoupila jsem suroviny. A ejhle. Nevím, jestli to s ní prstem zvládnu. Uvidíme :D

Psala bych možná ještě déle, ale ono se to nezdá.. s tím prstem se i blbě píše. Omezuje to celkem dost. Dobře, že to nebudu mít moc dlouho.

Mějte se krásně :)




6 komentářů:

  1. Já, když nemůžu, nebo nechci psát, používám k "psaní" ikonku diktafonu na klávesnici u mobilu. Používám to i na e-maily, poznámky, konverzace nebo sms, chyby upravím ručně, protože diktafon není neomylný. Jen to nepoužívám v přítomnosti jiných lidí, mluvit s mobilem je fakt divné :D. A opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, tak to zamrzí, když jsi se k volejbalu konečně dostala :/ snad se ti prst brzy zahojí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, mrzí mě, že sis udělala zranění, když ses na volejbal tak těšila :(. Mě od úterý bolí noha, protože jsem si vzala špatné boty na delší procházku. Nečekala jsem, že ujdu 10 km :D. Ale ty to máš určitě horší :(. Přeji, ať tě to brzy přestane bolet <3

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji, ať se dá prst brzy do pořádku a moc nezlobí :). A uvidíš, co ta homeopatika, za zkoušku to stojí :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, tak to mě mrzí, snad budeš brzy v pořádku, musí to narušovat všechny denní aktivity.
    Nápad s homeopatií zní dobře, snad najdete ideální cestu!

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji brzké uzdravení a ať se ti brzy zase dobře píše :-)

    OdpovědětVymazat