sobota 19. února 2022

Jsem doma!

 

Ahoj všem!
Milí, zlatí, tak jsem od pondělí doma z nemocnice!
Neuroložka říkala, že si mě tam nechají asi na 3-4 dny, pak říkala asi týden a nakonec z toho byly dva týdny.

tak přivítání s mým miláčkem Tristanem :-*



Ráno ještě doktorka dopisovala zprávu a zavolala si mě, aby mi vše vysvětlila a já všemu rozuměla. Což se úplně nepodařilo, ale rozumím tomu aspoň o chlup víc :D

Co se týče diagnóz... záchvaty mám jak neepileptické tak epileptické. Toto se někdy špatně rozlišuje, takže pomohlo právě ten monitoring 24 hod denně. Třes atd. patří určitě mezi psychogenní záchvaty. Možná i některé stavy, co vypadají jako epileptické, jsou nakonec psychogenní. Zkusili mi vysadit antiepileptika, pak už byly na eeg vidět epileptické abnormity Když budu brát léky tak, jak je teď mám, mělo by to být v pořádku. Kdyby byly nějaké nějaké problémy, přijet na eeg-video znovu (což už snad nikdy nebudu potřebovat). Včera jsem sice záchvat měla, ale neřeším to. Když byl zatím jen jeden. Uvidíme, co ukážou další dny. Už mám termín u psycholožky, mám ji moc ráda a chci s ní rozebrat, co se všechno dělo a tak...
Bohužel při natáčení aktivity v mozku mi zjistili i problémy se srdíčkem, takže jsem objednaná i k jedné kardioložce. Musím vydržet až do konce března, dřívější termín nebyl.
V pondělí bych chtěla jet s rodiči na volejbal a zkusit hrát. Když to nepůjde, budu se prostě dívat. Kamarádi/spoluhráči s tím nemají problém. Dokonce se rodičů ptali, jak se mám, nechali mě pozdravovat a tak :) Moc se na ně těším! A musím se do toho znovu dostat. První procházka po měsíci a půl ležení v posteli, no bolela mě lýtka. Ale už je to ok :)

Po propuštění z nemocnice jsme se s rodiči vydali najít kavaránu Café Momenta, o které jsem četla v článku u Míši. Přidávám odkaz: klik
Upřímně, zákusky byly drahé. Ale výborné! Mamka neměla chuť a taťka má cukrovku, takže jsem koupila dva dortíky pro mě a dva pro babičku.
Po cestě domů jsem ještě musela na záchod, tak jsme zastavili na jedné benzince a pak jsme si s mamkou koupily ještě kafe a bylo moc dobré :) Jak oni to na těch benzinkách dělají, že mají tak dobré kafe? :D

Rodičům musíme dělat dost starostí. Já v nemocnici, brácha v Praze Covid pozitivní a druhý mononukleóza. A nemá dobré jaterní testy, takže přísná dieta. Taky jsem měla mononuklézu, ale to mi bylo 5 let a pamatuju si jen, že mi chyběla čokoláda a že jsem se vždycky těšila, až mi taťka po cestě z práce koupí karobové bonbonky. Chudák brácha (mladší), nesnáší krev. Poprvé při odebrání ležel, tak to zvládl. Teď řekl, že to zvládne vsedě a samozřejmě omdlel :D

Jinak druhý brácha si našel v Praze nové bydlení, bude bydlet s kamarádem v 2+1. Tak se těším, že u něj budu moct přespat a něco s ním a s kamarádkou podnikneme :)

V příštím článku (nebo nějakém pozdějším, uvidím) bych se chtěla zmínit o brášcích a jejich hudebních úspěších, tvorbě a tak celkově prostě o nich a hudbě :) Protože jsem na ně pyšná a chci to sdílet.

Teď už se loučím, děkuji těm, co to přečetli... mějte se krásně!



7 komentářů:

  1. Tak hlavně, že se na něco přišlo! :) Snad už to bude jen a jen lepší <3. Jejda, ať jste všichni sourozenci brzy fit! Těším se na ty další články :).

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebujeme radostné zprávy, pak bude i to srdíčko odolnější a silnější.

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobře, že už jsi doma. Věřím, že to bylo dlouhé, ale také věřím (doufám), že ti pomohli.
    Snad jsi dnes byla na volejbale a bylo to super, dej vědět :)
    Na některých benzínkách jsou výborné čokolády, kafe nepiju, takže nemohu posoudit :D
    Těším se na další články. Měj se krásně :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle moc ráda čtu, Terry! Je super, že jsi doma a ta fotka s Tristankem, úplně chápu tu radost. Já jsem pryč i jen pár hodin a stejně se na svoje morčátka tak šíleně těším.
    Je super, že ta hospitalizace alespoň v něčem pomohla a zase jsi se posunula, ono opravdu bude líp, neboj!
    Je mi moc líto bratrů, já doktory a braní krve taky nesnáším, a také u toho obvykle omdlévám, tak ať se drží!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, že jsi v pořádku doma! SNad byla taková hospitalizace k něčemu dobrá a ucítíš na sobě pozitivní změny :)
    S pohybem opatrně, ať si po takové době neubížíš! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že se přišlo na to co se děje :) Vše zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Od spolupracovníků je moc hezké, že na tebe myslí, určitě se těší, až si budete moct spolu zahrát :) snad prohlídka u paní kardiolozky dopadne dobře. Jsem ráda, že ses rozhodla kavárnu navštívit:) je dražší, ale nám tam chutnalo :) ale na každodenní návštěvy to určitě není.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat