neděle 27. března 2022

Můj slavný brácha :P

 Ahoj všem :)

Konečně přicházím se článkem, který plánuju už nějakou dobu. Je to o mém bráchovi Matoušovi, čtyři roky mladším, který má neskutečný talent, hudební sluch a vůbec.. je prostě skvělý a to nejen jako muzikant, ale jako brácha. Který mě dokáže podržet, uklidnit a kdykoliv rozesmát.

O mojí rodině a hudbě už jsem článek psala, takže to nebudu úplně až tak moc rozebírat. Chtěla jsem se s vámi podělit o fotografie a videa.

Zatímco já jsem si v ZUŠce vybrala klavír, Matouš kytaru. Oba jsme měli krizi chtěli jsme skončit a tak. Ale nakonec jsme celou ZUŠku vychodili. Já jsem pokračovala na VŠ se zaměřením na lidi, zvířata. Matouš šel na konzervatoř (v Praze). 

Matouš je v posledním ročníku. Je vtipné, že ještě nedokončil školu a už sám učí na soukromé ZUŠce malé děti. Taky hraje v několika souborech, kde ho kdo dohodí... pracuje v hudebninách... A hlavně! Aspoň pro mě je to hlavně... Začal hrát s Kateřinou Marií Tichou a Bandjeez.

Nevím, jestli znáte Davida Stypku. Je ze stejného města jako my a i Bandjeez jsou kluci z Ostravska. Davida jste možná mohli postřehnout v písničce Dobré ráno, milá (kde zpíval s Ewou Farnou). Bohužel zemřel na rakovinu. Tak nějak se to stalo, že Bandjeez začali hrát s Kateřinou Marií Tichou a Matouše přibrali, protože jim chyběl kytarista.

Mám je moc ráda a na Matouše jsem pyšná. Přijde mi vtipné, jak se Matouš mračí a špulí rty, když hraje. Pekelně se soustředí :D








A teď ještě tři videa z koncertu v Ostravě, mají už sice více nahrávek, ale to už si najdete sami, pokud vás Káťa a Bandjeez zaujali. Mají už i cd. V písni Čaruj jsou takové "průstřihy", kde je vidět, jak tuto písničku dříve zpíval David. Jsem zlomyslná a vybrala jsem tři písničky, kde Matouš i zpívá (on to moc nemusí :D). Škoda, že na videích nejde moc vidět ostatní členy skupiny. Až když se klaní po písničce Vlci.





Jo a kdyby něco, mám ještě jednoho bráchu, o deset let mladšího. Myslím, že ho taky čeká velká budoucnost. Je všestranně nadaný a z náš tři asi nejchytřejší :D A ten hraje na klavír jako já, ale baví ho hodně věcí a obdivuju ho :)
Ach, mám tu čest, že můžu být jejich sestra! :D

Mějte se krásně! 






7 komentářů:

  1. A já jsem moc pyšná na Tebe, protože si myslím, že vím, nebo aspoň tuším, jak moc těžké s tvými nemocemi to máš, a jak to zvládáš ...

    OdpovědětVymazat
  2. Davida znám a je mi líto, že ho rakovina postihla :/. Máš fakt šikovného bráchu! :) Všichni jste šikovní :).

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně... tvůj brácha je frajer a ta kytara mu neskutečně sluší! :D Díky tobě jsem vlastně objevila zpěvačku Tichou a její písničky se mi líbí :-) Moc mu fandím a přeji další úspěchy.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Marii Tichou jsem se dostala skrz tebe. Davida Stypku jsem zaznamenala a jeho smrt mě moc mrzela. Vzpomněla jsem si na tvé články o rodině, kde jsi právě psala, že s ním Matouš hrál. Jste moc šikovní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Davida jsem neznala, až když Ewa o tom postovala. Máš velmi nadaného bráchu, určitě má ze svých úspěchů velkou radost a vy jako rodina jste na něj velmi pyšní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Jste všichni moc nadaní :)
    Mě teda ty jména skupiny ani zpěvačky nic neříkají, asi jsem nějaká zaostalá :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš prima šikovné brášky a oni mají zase prima ségru. Ať vám to pořád tak hezky klape :).

    OdpovědětVymazat