středa 2. února 2022

Zápisky z nemocnice (+ foto)


Všechny zdravím!
Jelikož v nemocnici je povolen noťas a dostala jsem heslo na wifi, tak píšu. Včera po přijetí se mi do toho ještě nechtělo, ale dneska jsem si řekla, že bych vám už mohla napsat a přidávám pár fotek (snad to není nelegální).

Jeli jsme s rodiči hodně brzy ráno. Přijetí do nemocnice bylo bláznivé. Šli jsme na příjem, jak nám napsala moje neuroložka, ti se mnou vyplnili pár papírů a vyslali mě dál, odkud nás vyslali ještě dál a zpátky, byly jsme z toho celí zmatení, nemocnice je totiž opravdu veliká. No nakonec jsme to zvládli!

Jsem na dvoulůžkovém pokoji s koupelnou a záchodem a jsem tady sama, což mi vyhovuje. Kéž by to tak zůstalo.

 
(edit: tak ke mně dali jednu mladou paní, vypadá fajn :)) další edit: přestěhovali mě na vedlejší pokoj, protože ta paní, co ji dali na můj pokoj je prý s covidem, tak teď bydlím s jednou slečnou).

"(a ještě další edit: vrátili mě zpátky k té sympatické paní, protože zjistili, že je negativní :D)

Je to tady pěkné, jediné co bych vytkla, tak podlaha v koupelně je v jedné rovině, takže se nesmíte sprchovat moc silným proudem, jinak to odtok nestíhá a voda teče i mimo sprchový kout. Pokoje na video-eeg prý nejsou takové (jsou horší), tak se trochu bojím.




Co se týče jídla, k večeři jsem dostala nějaký piškot s meruňkami a mlíčko :D Ke snídani sladké rohlíky, lipánka a kafe, které mám v nemocnicích moc ráda. Tak jsem si říkala, sladké a sladké... že by mě třeba k obědu čekaly palačinky? :D Ale byla to rýže s nějakou zeleninou, pod kterou bylo docela dobré maso :) Polívka byla rajská s nějakými nočky.




Jinak co se týče sestřiček a sanitářek, jsou všechny hrozně milé, furt se ptají, jestli něco nepotřebuju, jestli mě něco nebolí a tak. Přijímala mě mladá, sympatická doktorka a dneska byla velká vizita, takže jsem se viděla i s panem přednostou a bylo mi velkou ctí, protože je to opravdu skvělý odborník. Jen mě štve, jak se pořád ptají dokola jak vypadají moje záchvaty, jenže já jsem někdy při vědomí a někdy ne a nemůžu to prostě nějak jednoduše, srozumitelně popsat :-/ 
Tak jsem se dozvěděla, že mi udělají sice pár vyšetření, ale na video-eeg půjdu asi až příští týden :( Což mě mrzí. Protože jsem sem jela právě kvůli tomu, jenže je tam karanténa nebo cosi, tak musím počkat. Mohli dát vědět, ať přijedu o týden později... Ale třeba jsem tomu jen špatně rozuměla. Mluvil o tom se sestřičkou. Uvidí se.

Ještě že existuje noťas, skype a další vymoženosti. Můžu si volat s rodiči a dalšími příbuznými kdy chci, každý den. Na podzim na psychiatrii jsem přečetla dvě knížky Harryho Pottera, tak jsem si sem vzala další dvě :D Mám spoustu nepřečtených knížek, ale řekla jsem si, že si zase dám takovou oddechovku.

Už nevím, co víc napsat. Asi si půjdu na chvíli poslouchat písničky, protože jsem nějaká unavená.
Mějte se krásně! :)




7 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že tam je milý kolektiv. Určitě ti pomůžou <3 koupelna vypadá skvěle. Je divné, že ten odtok nemají lépe ošéfovaný. Jídlo vypadá hezky :) sociální sítě jsou fajn. Ségra je teď v Turecku, tak aspoň takto můžeme být ve spojení :) užívej odpočinku a knížek. Miluji čtení :) posílám hodně energie! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, že se tam můžeš zabavit i tímto způsobem :) hlavně, že tam jsou na tebe všichni hodní ❤️ snad vyšetření poskytne nějaké dobré výsledky. Zatím se drž Terezko ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře, že jsou všichni milí a máš i v pohodě spolubydlící :). Moc na tebe myslím a držím palečky <2. Určitě hodně odpočívej, čti, volej s rodinkou atd. :).

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že jsou sestřičky milé:) Ne vyždy to tak je.. Určitě to tam zvládneš :) Jídlo vypadá také fajn:) A to je dobře! Odpočívej a naber energii na další dny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to máš štěstí, že je hodný a milý personál, já se téměř vždy setkala s opakem :) Hodně sil a energie :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobře že tam jsou všichni v pohodě, ne vždy to tak je. Odpočívej :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce, ať je ti brzy lépe! Také v poslední době pořád děkuji, že máme v dnešní době internet a pc, prostě jsou to pomocníci!

    OdpovědětVymazat