pondělí 24. ledna 2022

Čeká mě nemocnice

 

Tak je to tak, jak to podle vás je dobré. Jedu tam.

Protože už to bylo dost neúnosné, domluvili jsme se s rodiči, že po víkendu zavoláme mojí neuroložce. Tak je to domluvené. Pojedu 1. února do Brna na 3-4 dny pravděpodobně. A jinak do té doby zklidňující léky a kdyby bylo fakt zle, tak zase do nemocnice na kapačku. 

Upřímně, bojím se toho neznáma. Že je to daleko. Že nevím, jak to tam vypadá, vůbec nemám představu. Že budou nepříjemné sestřičky a tak, kolik vyšetření mi budou dělat, jestli tam opravdu budu ležet vkuse a budu moct jen na záchod apod... Prostě nevím a bojím.

Dneska jsem ve 4 ráno jsem se probudila z dost zvláštního snu, ve kterém jsem ležela v posteli v nemocnici a přišla za mnou jedna fajn profesorka z gymplu. A říkala, že navždy budeme věrné kamarádky. Zajímavé :D

Chvíli jsem ještě poslouchala písničky, okolo 5 babička už někdy vstává, tak jsem se chtěla zkusit podívat, no ještě ležela v posteli, tak jsem se k ní přidala. 

Furt mám prostě v hlavě to Brno. Četla jsem negativní i pozitivní hodnocení. Nakonec si názor stejně budu muset udělat sama.

Pravdou je, že horší, než uzavřené oddělení na psychiatrii to asi být nemůže...

Nevím, jestli do té doby ještě napíšu a jestli budu moct mít u sebe noťas.

Tak se zatím mějte krásně :)



7 komentářů:

  1. Teri, věřím, že ti tam pomůžou <3 napiš mi, prosím, jak se máš <3 myslím na tebe!

    OdpovědětVymazat
  2. Chapu ten strach, ale ver, ze to tam tak strasne nebude a urcite se ten stav zlepsi!!@ a kam? FN Bohunice? To budes mit vyhled na mou alma mater:) drzim moc pesti at je lepe!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, ať ti pobyt pomůže a je ti lépe :) Neboj, myslíme na tebe a zvládneš to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že ti určitě pomůžou a bude ti líp :) Budu držet palce!

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo nic neriskuje, nic nezíská. Nakonec budeš třeba překvapená, že vše dopadlo nad tvá očekávání :) Měj se tam krásně <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Neboj, určitě to bude v pohodě <3. Já se třeba strašně bála takto zase porodnice a byla jsem opravdu mile překvapena :). Držím palečky a měj se tam moc hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti přeji, aby to dopadlo jak nejlépe může! Věřím, že mám za sebou podporu všech svých čtenářů :)

    OdpovědětVymazat