neděle 16. ledna 2022

Deníčkovský

 

Ahoooj :)

Dlouho jsem nepsala o tom, jak to vlastně se mnou vypadá. Tak teď se do toho pustím.

Jak jsem psala v minulém článku, byla jsem na pohotovosti na neurologii a pak mě čekala návštěva psychiatra, kam jsem šla s mamkou. V čekárně jsem měla dvakrát epileptický záchvat. Doktor mi dal hned vypít hořčík a injekci (apaurin - něco jako diazepam). Říkal, že to je špatné, hodně špatné a nebezpečné a vyjmenovával mi věci, co jako epileptička nesmím dělat (ale do mytí oken by mě teď stejně nenapadlo se pouštět :D). Vysadil mi jedny psychiatrické léky, které by to mohly ovlivňovat.

Asi čtyřikrát jsem měla takový zvláštní stav. Byla jsem při vědomí, ale měla jsem křeče. Neovládala jsem ruce ani nohy. Chtěla jsem volat o pomoc nebo plakat, ale bylo to jen takové sténání. Naštěstí to netrvalo dlouho, ale bylo to fakt hrozné. Tohle snad už nikdy! Při posledním takovém stavu u toho byla mamka a držela mě za ruku, což mi psychicky hodně pomohlo.

Neuroložka mi navýšila další lék, už je to dalo by se asi říct koňská dávka. Lidičky, už jsem se radovala, že to je na dobré cestě. Tři dny úplně bez záchvatů. Taťka měl volat doktorce a podat info. Říkala, že to je fajn, že budeme pokračovat v zavedené terapii. Taťka jí to volal dopoledne. V poledne/večer přišlo zase pět záchvatů. Tak jsem z toho byla špatná. Včera opět bez záchvatů a dneska jeden. Celkově doufám, že to bude už jen lepší, ale nevím no... Doktorka říkala, že by mě kdyžtak poslala na vyšetření (možná hospitalizaci) do Brna a toho se bojím, je to daleko a nevím, co od toho čekat :(

Jinak jsem ráda, že tu nejsem sama, samozřejmě jsem s babičkou, ale teď mám tady často i rodiče. Taťka má home office, takže je mu jedno, jestli pracuje z domu nebo ode mě. Po práci tu jezdí i mamka. No a dneska odjížděli domů až po půl sedmé večer. Taky se mnou jezdí k doktorům atd. Moc mi pomáhají a já jsem jim za to vděčná. Dnes tady byli i oba bráchové, moc ráda jsem je viděla. 

Psala jsem pozitivní články a stále se snažím být statečná, ale někdy přicházejí i chmury. Jsem zavřená doma, nemůžu na volejbal, u psycholožky jsem se omluvila, prostě rodiče mě nechtějí nikam pouštět, abych nedostala záchvat a nebyla bez dozoru. Já bych se třeba ráda pokusila s někým seznámit. Ale jak si mám najít partnera, když jsem doma a půlku dne prospím? S tou únavou nevím, co dělat, s tím by mi měl pomoct psychiatr. Navíc... kdo by šel do vztahu se schizofreničkou a epileptičkou? :(

No... přidávám něco na pobavení. Tristan se mnou spí v posteli. V noci vstávám, že jdu na wc, rozsvítím lampičku a co to na mě kouká? Tristan si větrá kulky.


Snad jsem vás nepohoršila :D

Mějte se krásně :)



5 komentářů:

  1. Ber to Brno Rezzy. Tito doktori evidentne vubec nevi co s tebou. Jsem uplne iritovana z toho, ze jsi tam za nimi byla a rikala jsi, ze se to horsi a oni to nechaji beze zmeny dojit az takto daleko. Meli se uz pri te prvni navsteve pokusit o zmenu medikace, ale prehazovali si te jak horky brambor. Zkus opravdu to Brno kdyz, muze to byt jen lepsi. Pokud chces, aby se to zlepsilo tak v podstate nemas na vyber, jelikoz tito doktori, to doporucenim jineho prwcpviste, s tebou vzdali a proste nevi co s tebou maji dal delat. Budou pouze titrovat leky a lecba bude formou sledovani, jenze to je na nic, nikam to nevede. Potrebujes podrobne vysetreni a jiny pristup, nekdo se na tebe musi podivat z nove perspektivy a nabidnout treba modernejsi terapii. Prekonej strach z neznama a jdi do toho. Nebudes v akutnim ohrozeni zivota a to znamena, ze pokud by ses v v Brne necitila dobre, tak propustit se muzes po domluve kdykoli se ti zachce. Ale zkus byt pozitivni a ver, ze ti pomuzou.

    OdpovědětVymazat
  2. To je strašné, kolik míváš záchvatů. Zkus popřemýšlet o tom Brně, prosím. Jak píše anonym, kouknou na tebe jiní lidé, z jiné perspektivy, mohlo by se to zlepšit, dej tomu šanci.
    Koukáš na nějaké filmy/seriály? Zkus třeba četbu, ta mě hodně baví :)
    Ta fotka je bezvadná :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych dala šanci Brnu, určitě to bude lepší, když se na to podívá i někdo jiný :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych zvážila to Brno, Teri, jak píšou ostatní, jiné pohledy přijdou třeba na jiné věci :). Držím palečky <3. Co se týče partnera, myslí, že by se určitě někdo našel, ale to počká, teď je důležitější ta léčba :). Tristan je kouzelný, takový výkuk :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna teď jsem měla zkoušku, kde jsme se učili i o epilepsii. Je to určitě hodně těžké, ale ty to zvládneš, protože jsi statečná a skvělá holka <3 A jak píše Terezka, hlavně se teď hoď do pohody, aby ti bylo lépe a záchvaty nebyly tak časté. Ten pravý se najde až to budeš nejmíň čekat <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat