středa 29. prosince 2021

Nejmilejší hrníček... a nemilé stavy

 


Ahoj všem! 
V tomto článku bych se chtěla svěřit s tím, jaký jsem dostala dárek od čtenářek. Ale bohužel můj stav se zhoršil a z toho bych se taky ráda vypsala...

Dostala jsem moc hezký dopis, knížku Učebnice sebelásky (autorka Lucie Kolaříková) a hrníček. Člověk za život dostane hodně hrníčků, ale tenhle... z toho jsem byla paf. Takový krásný hrníček jsem ještě nedostala.





No není to úžasné? Prostě je :)

Co se týče epilepsie, od Štědrého dne se stavy, řekla bych, zhoršují. Nejen ten stav u večeře, ale doteď jsem měla snad jen jeden den, kdy jsem neměla záchvat. A poslední čtyři dny i dva za sebou (většinou večer) a dneska večer, ten už byl pátý :( Těžko se ty záchvaty popisují, co cítím... Prý se třepu a pak se uvolním. Pečuje o mě můj úžasný brácha. Když mám záchvat, snaží se mě dostat na pohovku, když je jasné, že to nestihnem, tak si ke mně sedne a objímá mě a hladí. Dává pozor, ať nespadnu a neublížím si. Vždycky se postaral. Je to moje zlato!¨

Taťka dneska volal mojí neuroložce a bohužel má dovolenou. Takže 4.1. jdu s mamkou k psychiatrovi, s ním se to bude taky řešit a k neuroložce bychom chtěli taky co nejdřív, jenže se k ní objednává (na dlouhý čas dopředu), ale jako akutní by mě snad mohla vzít...

Bojím se jet do nemocnice, tím myslím nechat se hospitalizovat :( Já vím, že by to asi nebylo tak hrozné jako na měsíc na psychiatrii :D Ale příjemné to není, to asi chápete. Ale kdyby to mělo pomoct... tak bych do toho samozřejmě šla...
Celkově to teď bude v lednu náročné. Neuroložka, psychiatr, psycholožka, kožní... 

Já nevím, já už jsem prostě z toho všeho fakt unavená. Nekňourám a nefňukám, jen jsem to potřebovala nějak ventilovat. Víte, co mě štve? Že způsobuju starosti ostatním. Kolikrát mě brácha zachraňoval. A co se chystá u mě doma... Babička bude spát se mnou dole a bude venčit Tristana, budu mít zákaz chodit po schodech atd. To mě mrzí.

Nevím, jestli ještě do konce roku napíšu (budu s rodinou, a vy?), jestli ne, tak...
Přeju hezký Silvestr a hlavně přeju do nového roku vše nej nej nej, zdraví, pohodu, lásku a ať se vám plní vaše sny, ať jste šťastní. 

Já vím, že bude líp. Vím to :)








5 komentářů:

  1. Milá Terezko, jsi pro mě obrovským vzorem v tom, jak se nevzdáváš i přes všechny překážky. Já teda málokdy komentuju, ale hltám všechny tvé články a vždycky se těším na další :-). Tak jen abys věděla, že ti drží palce mnohem víc lidí, než si myslíš. Nebudu psát, jak to všechno bude dobré a jak se vše vyřeší, protože to nevím, ale věřím v to! Posílám velké objetí a ohromné množství pozitivní energie :-).

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherný dáreček! Kéž bych ti mohla také něco darovat... Také bych se ráda zúčastnila. Tak příště. Moc mě mrzí, že se záchvaty stále vrací :( nechci se opakovat, napsala bych to podobně, jako u minulého článku. Kéž bych ti mohla pomoct a odehnat je... To bohužel neumím :( aspoň posílám spoustu sil <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že dáreček potěšil :). Co se týče té epilepsie, věřím, že to musí být velmi nepříjemné, ale neboj se, nikomu nepřinášíš starosti do života, naopak, tvá rodina ti chce pomoct a starost to není! :) Já tomu trochu rozumím, protože můj bratr má schizofrenii :O. Je hezké, jak na tebe brácha dává pozor :). Držím moc moc palce a posílám hromadu sil! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že se hrnek líbí a že jsem se takto mohla podílet. Snad bude dělat radost při každém použití!
    Jinak mě moc mrzí, jak na tom teď jsi. Tak hrozně ráda bych poradila, ale vlastně nevím co. Snad jen mnoho sil přeji a nějakou energii posílám, tento rok bude určitě už lepší, věřím tomu!

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, i tobě do nového roku hodně štěstí, lásky a hlavně toho zdraví ❤️ snad najdou něco, co ti pomůže. Rodina se o tebe určitě ráda stará, mají tě moc rádi ❤️ takhle o tom vůbec nepřemýšlej :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat