úterý 2. listopadu 2021

Kdopak má narozeniny?

 


Včera 1.11. oslavil Tristánek 9 let :) V neděli jsem ho dala do pucu, aby z něj byl na narozeniny fešák. Pořád si říkám, jak ten čas letí... odmalička jsem si přála pejska a teď ho mám už 9 let! Přikládám fotky z naší mini oslavy.


s babičkou





No jak vidíte, nesměly chybět čepičky, svíčka a košík plný dobrůtek :) Trochu se divím, že si Tristan nechal tu čepičku dát, šikula :D Bráchové bohužel nemohli přijet, tak přijeli jen rodiče a oslavili jsme to spolu s babičkou. 

Potom jsme s rodiči večer jeli na volejbal. Bylo to moc fajn, ale myslím, že minule jsem hrála líp. No co, nemůžu být vždycky hvězda :D

Dneska brzy ráno jsem jela s mamkou na neurologii na kontrolu a protože mám někdy trošku potíže, poslala mě na kontrolní EEG. Snad dopadne dobře. Pak jsem jela s mamkou k psychiatrovi, ale šla jsem jen za sestřičkou na injekci a pro recepty. Na ty moje léky aby si bral člověk batoh nebo nějakou pěkně velkou tašku. Ještě jsem měla jet k psycholožce, ale zrušila termín z důvodu nemoci, což mě mrzí, jelikož jsem se ní chtěla mluvit.

Nakonec mě mamka zavezla ještě na do balíkovny a do zásilkovny. Tak jsem ráda, že to mám vyřízené a jsem moc vděčná mamce, že měla trpělivost a všude mě dovezla. Dělají s taťkou novou koupelnu a wc, takže mají v práci dovolenou a doma makají. Dneska jsme měly s babičkou a pratetou objet hřbitovy, ale přesunuly jsme to na zítřek. Kvůli počasí a a celkově se nám to dnes nehodilo.

Moc vám děkuji za komentáře k předešlému článku. Beru si to k srdci a budu o tom přemýšlet. Byl to takový divný článek. Potřebovala jsem se vypsat. Bylo to smyšlené, ale inspirované tím, co jsem opravdu zažila.

To počasí je vážně na nic. Nechce se ven mně ani Tristanovi...

Jdu si udělat kafe.

Mějte se krásně!


 

10 komentářů:

  1. To jsou krásné fotky! Je úžasné, jak krásnou oslavu jste mu přichystali, to si jistě užil. Takhle to má vypadat, když si někdo pořídí zvířátko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terez, můj spolužák ze základky si vzal před deseti lety život a věř mi, že i když jsem s ním tehdy už pět let nebyla v kontaktu, tak mě to bolí pořád. Myslím na něj hrozně často, na jeho ubohou maminku, kolem jeho úmrtí vždycky pláču... On ten člověk chybí i lidem, se kterými se nevídá, kteří k němu nemají žádný přátelský vztah, vlastně skoro cizincům. Natož těm blízkým. Fakt.

    Tristánkovi to moc slušelo, je to fešák! A mamka je moc hodná, že tě odvezla, to je fajn. :) S tím počasím je to teď na prd, člověku se chce jen spát.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mu přeji všechno nejlepší a snad si Tristiánek své dobroty řádně užívá :-) Je to frajer :-D A je šílené, jak ten čas letí.. A je dobře, když píšeš články o svých pocitech...ať už jsou jakékoliv...

    OdpovědětVymazat
  4. Tristánkovi přeji vše nej, už je to velký kluk :)!
    Jak říkáš, nemůže být každý den posvícení. Občas mi to na tenise taky nejde. Je fajn, že se na volejbale vždycky sejdete, tam je potřeba opravdu hodně lidí, to musí být někdy náročné dát to dohromady, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, dodatečně Tristánkovi všechno nejlepší a je hezké, jak to slavíte i s ním :). Naši psi jsou v říjnu, ale takto to neslavíme :). Moc pěkné fotky, sluší vám to :). Neboj, k psycholožce se dostaneš příště <3. Vypisuj se z čehokoliv :).

    OdpovědětVymazat
  6. Oslavenci přeji všecičko nej, ať se má pořád tak dobře a má kolem sebe tak fajn lidi :). Opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! :)) Tristan je fešák. Sezení u psycholožky (dvakrát přeložené kvůli času) mě čeká pozítří a už se nemůžu dočkat, takže tě úplně chápu...
    Drž se <3
    K.

    OdpovědětVymazat
  8. Jee ty vaše společné fotky jsou moc krásné 😍 moc vám to na nich spolu sluší :) Tristankovi přeju ještě spoustu vašich společných let ❤️ doufám, že jste si oslavu užili :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k narozeninám, hlavně, ať ti dělá radost! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, to už je na malého chlupáče věk že? Je krásný, pořádně to oslavte!

    OdpovědětVymazat