čtvrtek 11. listopadu 2021

Deníčkovský

 

Zdravím!

Říkala jsem si, že bych měla konečně napsat. Co se dělo poslední dny?

Volejbal v pondělí byl fajn, ale... nedávno přibyli dva chlapi a sotva jsem si na ně zvykla (těžko si zvykám na nové lidi), přibyli dva další. Tak z toho nejsem úplně nadšená, ale to se poddá. Možná někteří z nich chodit přestanou. Bylo by to dobré, protože je nás teď hodně.

Jak jsem psala, že paní psycholožka zrušila termín ze zdravotních důvodů, tak pak mi asistentka po pár dnech zavolala, že se někdo omluvil a můžu přijít místo něj. Tak jsem byla ráda. Bylo to náročné sezení, ale myslím, že mi hodně dalo. Vlastně... bylo to zvláštní. Jako by taková výměna názorů. Fakt, že nejsem o nic horší člověk než nějaký vystudovaný profesor... to prostě nechápu. Mám totiž tendenci se pořád s lidmi porovnávat a hledat, v čem jsou lepší než já. A za tím si stojím. Paní psycholožka mi řekla něco, co mi utkvělo v hlavě. Že psychóza je těžká nemoc.
"Bylo ti hodně naloženo a ty si to navíc sama zhoršuješ tím, jak se nemáš ráda."

Prý už dávno pozorovala, že jsem k sobě příliš kritická (začala jsem k ní chodit někdy ve 13-14 letech). Právě jak někteří z vás psali... nemám se ráda. Vlastně s tím mám problémy už odmalička, ve škole na mě někdy děti byly hnusné, tedy až tak od 3. třídy myslím, (nevím, jestli můžu napsat přímo šikana, ale.. nevím no...), nešel mi úplně perfektně balet a mě to hodně bolelo a nevěřila jsem si. Možná proto jsem spadla do toho... sebepoškozování, anorexie... a když jsem se vyhrabala z tohohle a měla pocit, že mám před sebou super život, přišla psychóza (schizofrenie). A velký boj...

Hodně jsem o tom přemýšlela a stále přemýšlím. 30.11. mám další sezení a určitě bych to chtěla více rozebrat. Ráda bych vám toho napsala více, ale je těžké to všechno popsat.

Dnes mě ráno vyzvedl taťka a jel se mnou do nemocnice. Měla jsem EEG vyšetření - taková ta čepice na hlavě, měří nějakou elektrickou aktivitu mozku... kvůli epilepsii... neuroložka mě tam poslala, protože se to zase trochu zhoršilo, tak ať zjistíme, co se děje, jestli upravit léky.. výsledek se dozvím 1.12.
Potom jsme jeli s taťkou do obchodu. Čekala bych, že normální lidi budou v práci, ale omyl. Všichni lidi jeli do Lidlu. Skoro jsme ani nemohli zaparkovat. Ale nakonec jsme nákup zvládli. Nakoupila jsem si mascarpone a zakysanou smetanu a další surovniny, ráda bych udělala tiramisu nebo prostě něco na ten způsob (furt peču bábovku, tak ať je změna). Dia, abych bez problému mohl i taťka (má cukrovku). Doufám, že si rodiče od práce na koupelně najdou chvilku čas a přijedou.

Je to blbé, že je tak brzy tma. A zima. A tak. Bylo by fajn, kdyby od Mikuláše byl sníh, přes Štědrý den... a leden a únor byl zrušila. Březen už ujde.

Děkuji všem, kteří to dočetli až sem. Mějte se krásně!




4 komentáře:

  1. Náročné dny jsi měla, ale dala jsi to a to je super, přeji, ať je jen a jen lépe!
    O tom Lidlu mi povídej! Dnes jsem tam zaběhla, protože jsem jediná, kdo může ven (kluci mají všichni covid a jsou v izolaci), a nestačila jsem se divit, to byl masakr! Zapomněla jsem totiž, že je akční dem :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobře, že si to začínáš víc uvědomovat a třeba na tom taky zapracuješ, víc rozebereš a zlepší se to, držím palečky <3.

    Mně přijde, že lidi jsou v těch obchodech pořád :D. Je hezké, že si myslela při pečení i na taťku cukrovkáře :).

    OdpovědětVymazat
  3. To je velká škoda, že se nemáš ráda. S tím by se mělo něco dělat :(. Taky jsem byla šikanovaná, i kyberšikana. Bylo to hodně hnusné... Snad ti výsledky dobře dopadnou! Jééé, tiramisu! Dáš sem pak prosím recept :)? Kéž by byl sníh... Brzká tma je pěkně vlezlá :(...

    OdpovědětVymazat
  4. Je velká škoda, že se nemáš ráda. Každý máme na sobě něco dobrého i špatného, nikdo není dokonalý. Zkus na sobě hledat spíš to, co máš ráda, co se ti líbí, co tě baví, za co jsi ráda. Určitě se něco najde.

    Tiramisu bych si dala taky, mňam!

    OdpovědětVymazat