čtvrtek 14. října 2021

Deprese?

 

Ahoj všem!
Nejprve bych chtěla poděkovat za všechna milá slova a za vaši podporu. Vážím si toho.
No a...

Dneska jsem byla u psychiatra. Jak jsem dopadla?

Vstávala jsem dost brzy ráno, což je pro mě těžké, ale zvládla jsem to. Chytla jsem ještě dřívější autobus než na jaký jsem šla, takže jsem byla u doktora brzy, ještě před ordinační dobou, ale už i tak tam byli tři nebo čtyři lidé. Bylo to tam trochu zmatené, protože se tam pak míchali ještě lidi, co si zaplatili přednostní vyšetření nebo co byli objednaní (přestože je tam napsané, že objednávky jsou jen na pondělí). 

Řekla jsem doktorovi o svých úzkostech a o tom, že jsem začala spát s babičkou (a Tristanem). Prý když to babičce nevadí, tak proč ne. Lepší spát s babičkou než do sebe cpát další prášky (kterých ale je i tak opravdu hrozně moc).

"Víš, proč je lepší spát s babičkou a bojovat s úzkostmi i jinak než nasazovat další léky? ... Protože babička nemá vedlejší účinky." To mi dneska řekl a pobavilo mě to. 

Z našeho rozhovoru psychiatr došel k tomu, že podle něj trpím středně těžkou depresí a úzkostmi. Myslím, že má pravdu. Pořád jsem z něčeho nervózní, nedokážu spát sama u sebe v pokoji, těžko se k něčemu přemlouvám (třeba něco uklidit apod.), mám málo energie... připadám si líná, ale doktor řekl, že za to nemůžu, že to je prostě ta deprese...

Takže elektrošoky pomohly na halucinace a bludy, ale psychické problémy stále přetrvávají :( Mám upravené léky a doufám, že aspoň do Vánoc to bude lepší. Takhle jsem si to nepředstavovala :( Těžko se to popisuje, ale někdy je mi opravdu špatně a nevím, co se sebou.

Když jsme u těch Vánoc, rodičům to letos vychází blbě v práci. A jelikož nechceme s bráchama nechat babičku s dědečkem samotné, pojedeme k nim na Štědrý den nejspíš bez rodičů a s rodiči a druhou babičkou budeme slavit další dny. Bude to divné. Ale snad si to i tak užijeme. Už začínám hledat vánoční dárky, ale zatím se mi to moc nedaří :D Nějak nemám nápady...

Nakonec přidávám dva obrázky, jeden je fotka Tristana a druhý je namalovaný Tristan - brácha má v práci hrozně šikovnou kolegyni, co takhle kreslí. Dostala jsem to jako předčasný dárek ke svátku.



No a teď budu asi ještě chvíli brouzdat a pak se přesunu do postele. Mějte se krásně!



10 komentářů:

  1. Terry, mrzí mě, že Ti není stále dobře, ale pozitivní je, že halucinace odezněly a alespoň v tom je to lepší. Pan psychiatr má smysl pro humor a to je fajn. Jinak třeba poučení pro příště - oddalovala jsi pobyt v nemocnici, i když to k němu spělo, protože jsi nechtěla přijít o prázdniny a tím se ta nepohoda asi prodlužovala a teď to trvá dlouho, než bude zase dobře. Moc bych Ti přála, aby se stav stabilizoval a mohla sis užít i podzim a věřím, že Vánoce dopadnou dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hrozné, to mě moc mrzí. Doktor má ale pravdu, nemyslím si, že by na spaní s někým, když je nám to příjemné, bylo něco špatného.
    Tristan je krásný, jak pěkně pózuje a ten obrázek? Wau, taky bych chtěla umět takhle hezky malovat!

    OdpovědětVymazat
  3. Věta o babičce a vedlejších účincích je dokonalá! :)
    Kolegyně v práci se rozvedla a letos o Vánocích nebude mít nejspíš holčičku u sebe a bude jen s přítelem, taky říkala, že to bude strašně divné...
    Tristan je krásný naživo i namalovaný, kolegyně je vážně šikovná!
    Přeji ti hlavně hodně pohody a co nejméně potíží :).

    OdpovědětVymazat
  4. Věta pana doktora o vedlejších účincích je skvělá :).
    Mrzí mě, že trpíš :( moc ráda bych ti pomohla. Snad tě hledání dárků zabaví a budeš se mít lépe.
    Ten obrázek je úžasný :O! Čím to kreslila?

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeje. Štědrý den bez rodičů, to by mi taky přišlo divné. :(( My teď už několik let po sobě trávíme Vánoce s babičkou ... já, sourozenci a mamka. Taky jsme nechtěli nechat babičku samotnou.
    A obraz se opravdu povedl!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, přeji ti, ať je to lepší <3. Přijde mi, že teď je nějaké horší období i můj brácha trpící schizofrenií byl nedávno v nemocnici, měl horší stavy, ale nejspíš to bylo tím, že mu změnili injekci zpátky na prášky. Teď má zase injekci a je to o něco lepší, ale nevím, jestli to je tím podzimem nebo tak... Každopádně posílám moc sil a pokud to babičce nevadí, nevidím na tom spaní nic špatného, naopak :).

    Nádherné obrázky a opožděně vše nejlepší ke svátku :).

    OdpovědětVymazat
  7. Teri, moc mě mrzí, co si teď prožíváš. Já si myslím, že moc hezké, že spíte takhle spolu s babičkou a je ti lépe :) Vůbec mi to nepřijde divné. Vánoce se určitě povedou, vůbec se nemusíš bát :) pořád budeš se svou rodinou <3 Obrázek se kolegyni moc povedl. Drž se <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce! A dodatečně všechno nejlepší k svátku :)

    OdpovědětVymazat
  9. - Tristan je vznešený pejsek.
    - jeden známý spí v posteli ve spacáku, že se tam cítí v bezpečí.
    - Obdivuji a přeji sílu, aby bylo lépe i co se depresí týká, ty jsou na potrápení...

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím čím jsi musíš procházet, ale drž se! Bude líp :)
    Kolegyně je velmi šikovná!

    OdpovědětVymazat