pátek 10. září 2021

Jedu do nemocnice

 


Tak, milí zlatí, v úterý nastupuju do nemocnice na psychiatrii. Měla jsem jít už dřív podle doktora, ale takhle jsem si aspoň užila léto (i když někdy jsem se dost trápila) a do Vánoc se dám zase dohromady. Kdo je, jako já, ze severní Moravy, možná ví nebo o tom někde slyšel, že léčebna Opava je strašná. Já jedu do nemocnice v Třinci, kde je to mnohem hezčí a jsou tam řekla bych i milejší lékaři i sestřičky.

Hrozně jsem nechtěla a byla jsem nervózní z toho, co mi řekne doktor. Šla jsem k němu s podporou rodičů i psycholožky. V čekárně opět zmatek, no nakonec jsem se dočkala. Byla moc hodný, probral se mnou, jak se cítím... napsal mi zprávu... A je to. nervozita ze mě opadla, teď už jsem jen maličko nervózní z toho, s kým budu na pokoji a taky z elektrošoků, na které (pravděpodobně) zase půjdu. Chtěla bych si psát deník, z každého dne aspoň pár větiček.

Jinak jsem si ještě včera řekla, že bych se chtěla zbavit odrostů ve vlasech, než tam pojedu, abych měla trochu hezčí vlásky. Vybrala jsem si hnědozrzavou barvu, takovou přirozenou. Kadeřnice se zeptala, jestli může přidat trochu červené, aby to bylo výraznější, tak jsem řekla, že jo.. no a teď mám hlavu v plamenech. Červených plamenech. No tak nevadí no, vymyje se to :))

Babička je zlatá, je ke mně hrozně hodná a bude se starat o Tristana. Už je z nich dobrá dvojka a Tristan to zvládá beze mě (dříve vyváděl). Taky bude Tristana chvilku hlídat teta, aby mě babička mohla s mamkou navštívit.

Jinak v této nemocnici berou na max 3 týdny (asi je to omezené pojišťovnou) a protože mají nápor pacientů, tak když to jde, pouští už třeba po dvou týdnech. To zvládnu! Ale doktor říkal, že jestli mě tam budou chtít mít na 3 týdny, ať nebrblu :D Rozkaz, šéfe. Budu věřit doktorům.

Jdu si nachystat nějaké oblečení do pračky, co si chci vzít s sebou. Nevím, jestli už mám balit a jestli do kufru nebo do batohu... fuuuu... Už začínám být zase nervózní.

No tak... mějte se krásně :)
(noťas s sebou neberu, ozvu se později)






10 komentářů:

  1. Myslim na Tebe, at Ti je hlavne lepe. Sice se nezname, ale ctu to tu uz dlouho, tak mam pocit, ze se zname. z poslednich clanku uz bylo znat, ze to neni lepsi. 2-3 tydny zvladnes, lepsi nez se trapit... urcite bude lip! Drz se!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně, aby to pomohlo. Drž se, jsi skvělá <3 Ono bude líp :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, určitě ti v nemocnici pomohou a bude líp! Drž se! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě ti pomohou. Moc na tebe myslím a posílám spoustu síly! <3 Drž se :*

    OdpovědětVymazat
  5. Moc na tebe myslím, posílám energii a držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Opavu znám, měla jsem tam i bratra. Třinec je kousek ode mě.. Náhodou, červená ve vlasech je skvělá :). Drž se a neboj, 3 týdny utečou jako voda, hlavně, ať je ti lépe :-*.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rezzy, držím palce, ať hospitalizace pomůže a je ti lépe. Drž se, jsi skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Rezzy, držím pěsti, ať to dopadne dobře!

    OdpovědětVymazat