pondělí 30. srpna 2021

Z dovolené :)

 

Ahoj všem!

Včera večer jsem dorazila domů z dovolené z Broumovska, kde jsem byla s rodiči a mladším bráchou Šimonem. Bohužel brácha Matouš nedorazil, protože mezi koncerty a prací navíc onemocněl. Bylo mi to líto, ale co se dá dělat.

Přikládám tedy napřed několik fotek.



s mamkou




rodinné foto (ať žije samospoušť)


zase s mamkou




Šimon a Hospital Kuks


starobylá lékárna z muzea


mamka s taťkou


něco pro pobavení



Nejvíc fotek mám z výšlapů - mezi stěnami a balvany, protože ty mi podle mě přijde jako to hlavní na dovolené, když jedete na Broumovsko. Ještě než jsme však dorazili na místo, museli jsme se stavovat v nákupáku, protože mamka zjistila, že ona a Šimon nechali doma bundu a že Šimon potřebuje ještě jedny boty. Já jsem bohužel měla vše, takže jsem si nemohla koupit nic nového :D

Co se týče těch výšlapů, ty byly pouze dva, v pondělí a ve středu, bylo krásně, ostatní dny pršelo. Řešili jsme to muzei, prohlídkami památek atd. Třeba výstava Merkuru (stavebnice) a papírových modelů mě moc nebavila, zato zámky se mi líbily a nejlepší byl Hospital Kuks - google: unikátní barokní komplex bývalých lázní a bývalý zaopatřovací ústav pro vojenské veterány s kostelem Nejsvětější Trojice a původní lékárnou (nahoře foto). Jinak jsme byli třeba ještě na prohlídce pivovaru a po prohlídce si rodiče trochu pokecali s průvodcem, protože taky pracují v pivovaře :D Průvodci všude skvělí. Bylo toho hodně, já si to teď všechno nevybavím, mám fakt děravou paměť. Taky jsme šli jeden den na bowling a laserovou střelnici a to byla taky docela zábava :) A v cukrárně :P Škoda, že má taťka cukrovku, jinak bychom chodili do kavárny třeba každý den :)) jenže on by si toho moc nemohl dopřát.

Co se týče ubytování, bydleli jsme v hotelu přímo v Broumově na náměstí. Nebylo to špatné, ale bylo hrozně slabé osvětlení, což mi vadilo hlavně v koupelně a při líčení a odličování :D Večer před spaním jsme hráli společenské hry a skoro jsme na to neviděli. Měli jsme polopenzi a snídaně i večeře byly fajn, ale... každý den ke snídani úplně ta samá nabídka, žádná obměna. Nejčastěji jsem měla asi chleba (ten byl fakt hodně dobrý) s marmeládou, kterých tam teda měly docela velký výběr. Občas müsli, ale takové to moc sladké. Večeře ušly. Příště bych asi zvolila jiný hotel, i když nám ho doporučili naši známí.

Uteklo to rychle. Ale už jsem se těšila na babičku a Tristánka.

Dneska už jsem zase cvičila. Dovolená byla jedním z důvodů, proč jsem chtěla zlepšit fyzičku a přestat se přejídat sladkým. Abych zvládla túry. Ale myslela jsem, že budou těžší a že jich bude víc. Každopádně tím mé snažení o lepší fyzičku a hezkou postavu nekončí. Jde o zdraví a dobrý pocit :)

A srpen v háji. Fakt to letí.
Loučím se. Mějte se krásně :)



5 komentářů:

  1. Letí to, letí. Zítra už opět škola. Ale výlet - dovolená stály za to.

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být krásná dovča, moc pěkné fotky a sluší vám to :).

    OdpovědětVymazat
  3. Prázdniny mi taky utekly, ani nevím jak. Moc ti to sluší a ty barevné legíny jsou super! :) Hlavně, že jste si dovolenou i přes nepřízeň počasí užili <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. To musela být super dovolená. Je dobře, že na výšlapy vyšlo hezké počasí. Na Kuksu jsem byla 2x, taky se mi tam moc líbilo :) Ty směrovky jsou super :D S tím osvětlením máme taky podobné zkušenosti. Taťka je ještě k tomu elektrikář, tak ho to vždycky naštve :D

    OdpovědětVymazat
  5. Proč všichni cestujete a já sedím doma na prdeli? :D Protože jsem v práci v jednom kole a dovolenou jsem si ani neužila a nikde jsem nebyla

    OdpovědětVymazat