sobota 21. srpna 2021

Dovolená

 

Ahoj všem!


Tak tady máte na fotce Tristana čerstvě oholeného a okoupaného :)) Víte, kolik času to zabere? Hodinu! A jsme z toho otrávení já i Tristan, ale výsledek stojí za to :))

Před chvílí jsem se sbalila (částečně, ještě budu balit ráno). Zítra jedu totiž s rodiči a bráchy na dovolenou! (Akorát Matouš to bude mít kvůli koncertům složitější.) Rodiče pro letošek vybrali Broumovsko, protože jim to doporučili jedni známí a protože jsme tam ještě nebyli. Tak jsem se od zimy těšila na letní dovolenou a už je to tady! Hrozně rychle to uteklo. Budeme tam od neděle do neděle.

Top je Švýcarsko, ale loni jsme byli v "obyčejné" Plzni a taky se mi to tam líbilo :) Ve Švýcarsku se ale určitě ještě někdy objevím (byla jsem tam třikrát a mám jen hezké vzpomínky).

Vypadá to, že počasí nám nebude přát, ale uvidíme.

Notebook asi beru, ale nevím, jestli napíšu. 
Jestli ne, tak se mějte zatím krásně :)


6 komentářů:

  1. Tak si hlavně dovolenou užijte! :) Vždy to šíleně uteče, to máš pravdu :D. Tristan je ale fešák :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je roztomilý😍 a užijte si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc si to užij :)! Těším se na článek o dovolené. My měli sice zimu, ale naštěstí nepršelo. Jůů, do Švýcarska bych se někdy chtěla podívat! Je to můj sen :) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Psík je naozaj rozkošný! :) Dovolenku si poriadne uži!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že sis dovolenou moc užila a hned si jdu z ní přečíst článek :) Ještě jsem tam nikdy nebyla, tak třeba načerpám nějakou inspiraci :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat