úterý 3. srpna 2021

U babičky a dědy

 

Zdravím!

Tak se hlásím od babičky a dědečka. Napřed jsem tu byla s jedním bráchou, chvíli s oběma, první odjel a druhý zůstal a v pátek asi taky odjede kvůli koncertu a já jako jediná tu budu celý týden. Mám pro vás pár fotek :)

První je foto z vlaku. Tristan si vždycky na nástupišti snaží
sundat náhubek, ale ve vlaku je to andílek a spinká na klíně :)


Se Šimonem jsme chtěli udělat malinovo čokoládový cheesecake,
bohužel vůbec neztuhnul, takže... taková srajda no :D Ale dobrá :D




no a dneska s babičkou tvarohový koláč :)
ten se povedl, ale cheesecake mi chutnal víc :P


Nakonec ještě přikládám tři krásné
 profesionální fotky bráchy z vystoupení
...aspoň mě se teda líbí a taky se mi 
líbí, jak špulí rty, když se soustředí :D





Jinak jeden den mi nebylo nějak dobře a psala jsem mamce, jestli s ní můžu mluvit. Tak jsme volaly přes skype, jen tak, o všem a o ničem. Pomohlo mi to. Tady u babičky zatím v pohodě. Jsem ráda, že jsem byla chvíli se Šimonem a teď tu jsem s Matoušem (kytaristou) a je s ním sranda. S ním se směju, i když mi do smíchu není. Asi má takový dar :))

V příbalovém letáku jsem četla, že jedním z nejčastějších vedlejších účinků toho nového léku je i zvýšení hmotnosti :( Ale věřím, že když budu jíst "zdravě" nebo "rozumně" a cvičit, tak to tak u mě nebude! Ale je to těžké :( Psychiatr říkal, že můžeme vyzkoušet léky, které tolik hmotnost neovlivňují, ale to až se dostanu z téhle ataky a budu stabilizovaná. Kamarádce když změnili léky, tak téměř vůbec neupravila stravu a zhubla 7 kg. Takže je to fakt podělanými léky. Ale ze vzduchu to taky přece přibrat nemůžu...

No a prší nám tu. Takže koupání v bazéně - smůla. Loni jsem si zapomněla plavky a koupala jsem se ve spodním prádle. Letos plavky mám. Možná by bylo krásně, kdybych si je nevzala :D Vzala jsem si kraťasy a trika s krátkým rukávem a musím chodit v dlouhých leginách a svetříku, teplejší oblečení nemám :D Včera odpoledne jsem si šla s Tristanem sednout ven na houpačku a hned začalo lít. Počasí mě nemá rádo asi.. 
Kromě pečení se jsme třeba sbírali maliny (z těch jsme pak dělali ten moučník), koukáme na seriál a vzala jsem si s sebou antistresové omalovánky. Mamka mi na ně koupila balení třiceti hezkých gelovek :)

Tak a pro dnešek se loučím :) 
Mějte se krásně!



7 komentářů:

  1. Určitě se máš u prarodičů dobře, užívej :)
    Jůů, taky pečete :) moc hezké fotky!
    My jsme se dnes chystali na tenis, ale začalo pršet a už nepřestalo, tak jsme to museli zrušit :( zítra má taky celý den pršet. Ale co, aspoň si přečtu knížky, které jsem si půjčila v knihovně :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. To s tím cheesecakem znám, taky kolikrát mi něco neztuhne a vypadá to takto, ale chutná dobře, to je hlavní! :D
    S tím počasím je to někdy jako naschvál :D. A neboj, teď zkus z hlavy vypustit váhu, ale hlavně, aby ses cítila dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi hrozně pomáhají hovory s mamkou, vždycky krafeme třeba pět hodin a je to pro mě jako terapie.

    Doufám, že léky jen pomohou a vedlejších účinků moc nebude, věřím, že to musí být hrozné :(

    OdpovědětVymazat
  4. Na to, že ten cheesecake neztuhnul, vypadá teda opravdu luxusně, mňam! Na malinách jsem nebyla, ale už jsem byla 2x na borůvkách :) Zdravě jez, hýbej se a ono si to snad sedne <3 Já teda s tímto zkušenosti nemám, jako ovlivnění chutě léky... Drž se <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že je u babičky a dědy fajn :)
    Obdivuji, že se pustíš do pečení. Já bych chtěla také více péct, ale nemám na to absolutně čas.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné zážitky, úplně jsem se navrátila do dětství, kdy jsme trávili prázdniny u babičky na chalupě pravidelně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že ti bude lépe :) Snad tě vedlejší účinky minou a bude dobře :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat