středa 28. července 2021

Poslední dny a fotky pro odlehčení


Ahoj všem!
Píšu z nového notebooku. Mám našetřeno dost peněz, tak jsem se rozhodla si koupit nový. Já dost šetřím a nerada moc utrácím. Ale tohle už byl hrozný starý křáp. Tak se sžívám s krásným novým :)

Poslední dny nejsou úplně nejradostnější, ale bude lépe. Věřím v to!

Jak jsem před nějakou dobou psala, že babička (z taťkovy strany, já bydlím s babičkou z mamčiné) má nějaké zdravotní potíže, tak konečně po dlouhé době se došlo k tomu, že měla agresivní nádor. Všechno vyoperovali a metastázy nemá. Teď ještě čeká, jak se doktoři rozhodnou, jestli půjde na ozařky nebo bude mít chemo. Babička s tváří, že to bere v pohodě, směje se jako by nic, ale moc tomu nevěřím. Asi těžko nad tím člověk mávne rukou, když zjistí, že má rakovinu :( Jenže babička je bojovnice!

tohle je babička s Tristánkem


Dneska brzy ráno jsem jela do města za psychiatrem na kontrolu.
"Tak co, Teri?"
Mlčela jsem a koukala na něj. Vyčetl to z mých očí.
"Špatné, co? Ach jo..."

Trošku jsme si popovídali a navrhl, že k lékům, které beru, přidáme ještě nějaká nová antipsychotika, prý nejmodernější. Tak doufám. Kdyby ani to nezabralo, nejspíš bych musela opět na ECT (elektrošoky). Měly na mě vždycky dobrý efekt. Ale já se toho bojím. Nechápu, proč to tak mám, ale prostě s každými dalšími elektrošoky jsem z toho víc a víc nervózní. Ale už jsem s tím tak trochu smířená, že když bude třeba, tak to opět podstoupím. Ale dáváme čas novým lékům, a tak by na to došlo možná až na podzim. A to by mi možná zas tolik nevadilo, jako trávit čas v nemocnici o prázdninách... 
Ono to nějak půjde. A dopadne to dobře. Jak u babičky, tak u mě. Ale chce to čas.
Co se týče váhy, pomalu zase přibírám :( Nedávám to prostě... mám hlad, chuť... nejvíc navečer... a to přes den nehladovím, abych měla večer takový hlad. Všechno to ovlivňují léky (tím se však nechci vymlouvat, je to každopádně moje chyba, moje slabá vůle). Ty nové by prý neměly na váhu tak moc působit. Ale stejně ještě budu brát i ty staré, takže... Uvidíme.

Nakonec přidávám fotky. Byli jsme s rodiči, bráchou a Tristanem v sobotu u řeky a taťka udělal hezké fotky. Tak jen tak pro odlehčení. Tristan vodu moc nemusí, ale byl statečný a taky trochu plaval :) To tlusté stvoření se zrzavými vlasy jsem já :D







Tak. Pac a pusu :) 
Mějte se všichni krásně a mockrát děkuji za podporu!


5 komentářů:

  1. Babička určitě všechno zvládne!! A ty též!! Držím palce. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Držím babičce palce, je to bojovnice! :)
    Neboj Terezko, uvidíš, že zas bude dobře, ať už bys musela i na ETC, vše zvládneš a nic se nestane! :) S přibíráním si nelam hlavu, to jsou drobnosti :). A pak to půjde zase dolů :). Ale také bojuji s těmi hnusnými pocity s přibíráním, chápu :O.
    Moc krásné fotečky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem také spíše šetřílek :D
    Mrzí mě, že teď máte s babičkou horší období :( posílám oběma spoustu sil <3!
    Stále cvičíš každý den?
    Moc hezké fotky :) užívej léta :*
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Tristan vypadá jako král :D
    Je mi líto, jak hrozné účinky mají ty prášky, snad už bude lépe tobě i babičce!

    OdpovědětVymazat
  5. Obě jste s babičkou velké bojovnice, tak zvládnete porazit vše, co vám přijde do cesty :) Na fotkách to vypadá, jako kdyby se to Tristanovi líbilo :D Náhodou ti to na fotce moc sluší :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat