neděle 27. června 2021

Zoo, brácha, Káťa a Bandjeez

 

Ahoj všem.

Chtěla bych se omluvit za článek o podivnostech. Tyhle stavy přicházejí v různých časových intervalech a v různých intenzitách. Teď to bylo trochu silnější a tak jsem to potřebovala trochu ventilovat. Příští týden jdu na injekci a pro recepty k psychiatrovi, tak půjdu i na kontrolu a řeknu mu, co se děje/dělo... 

Ale teď už k tomu, co jsem chtěla napsat v dnešním článku :)

Včera jsem jela s pratetou a mamkou na výlet na hrad Lukov a pak do Zlínské zoo. Pratetě jsme se ztratily, ta chodila se svojí kamarádkou a my s mamkou jsme si to v klidu všechno sami užily. Bylo hezké počasí a celkově se mi tam líbilo. Už jsem tam byla myslím třikrát. Ale pamatovala jsem si jen lachtany :D Tak jsem osvěžila paměť. 

Daly jsme si s mamkou, prosím, "zdravé palačinky". Do ruky v takovém papírovém obalu. Vybrala jsem si s karamelem a mamka s povidly a mákem. Palačinka sice byla celozrnná, ale byla tam tuna karamelu a všude mi to kypalo, takže s tím slovíčkem "zdravá" si nejsem úplně jistá :D

Udělaly jsme málo fotek, přidávám
akorát fotku mamky s tučňáčky :)


Dneska jsme s rodiči a Šimonem jeli na koncert Kateřiny Marie Tiché a Bandjeez, hráli spolu po tom, co se dali dohromady, poprvé. A můj brácha Matouš na kytaru a i zpíval někdy vokály. Normálně když začínali, tak se mi chtělo brečet dojetím....

Bylo to hrozně moc krásné... Přidávám pár fotek, které pořídil taťka. Moje z mobilu nejsou tak kvalitní. Po koncertě jsem šla za nimi, když podepisovali cédéčka, ruce atd. :D Podala jsem si s nimi se všemi ruku a byla šťastná jako blecha. Ale společnou fotku neukážu, protože stále vypadám jako čuník. Něco už jsem od začátku roku sice zhubla, ale ještě bych ráda shodila tak 10 kilo (snad se podaří i víc).

a teď už fotky :)
na první společné fotce je brácha nejvíce vlevo














Jestli vás zajímá, proč mají hoši (kromě bráchy) takové fousy, tak je to sázka :D Brzy už si je asi oholí :) Jsou to všechno sympaťáci, byla tam úžasná atmosféra:) Jestli budete mít volnou chvíli, tak si písničky Káti poslechněte. Akorát že s Bandjeez začala hrát až nedávno, tohle byl jejich první společný koncert. Ale písničky hráli z jejího alba a i jednu Davidovu. 

Je hodně pozdě, takže chvátám do postele.

Mějte se krásně :)




6 komentářů:

  1. Za článek se neomlouvej, když to musí ven, tak to prostě musí ven, s tím se nedá nic dělat, a když se trochu uleví, jen dobře.
    Gratuluji k tak šikovnému bráškovi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od čeho jsou ty naše blogy, když ne na ventilaci všech našich pocitů a myšlenek. A nemusí to být vždy jen ty dobré... Snad už je lépe :)
    Krásné fotky a je dobře, že i užíváš života!

    OdpovědětVymazat
  3. Brácha je fakt šikovný! :-) A hezké fotky. Ve Zlínské Zoo jsem ještě nikdy nebyla a musím říct, že mamča je kočka. Vypadá skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Není se za co omlouvat. Pocity musí ven, pak se člověku uleví. Ať je jen dobře, Terry <3
    Ve zlínské ZOO jsem byla asi 2x a strašně moc se mi tam líbilo :) těším se, až ji zase navštívím :)
    Písničky od Kateřiny si pouštím a vždycky si na tebe vzpomenu :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Brácha je teda šikovný, že takhle hraje v kapele. Vůbec se nedivím, že se to z toho chtělo brečet. Určitě to bylo krásné :) myslím, že se za sebe nemusíš stydět <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Vůbec se neomlouvej, jen to hezky ventiluj! :) Třeba ti pak naše komentáře aspoň troošičku pomůžou :). Jinak to vypadá na super užité chvíle :).

    OdpovědětVymazat