středa 26. května 2021

Kurva se neříká... 2. díl

 

Ahoj všem!

Jsem tady s další dávkou hlášek mojí sprosté babičky :P Čtěte dále!

Taky mají vaše babičky strach, aby vám náhodou nekručelo v břiše? Určitě to znáte. Nemáš hlad? Nechceš přidat? Nechceš ještě něco k večeři?
"Terezko, nechceš ještě plátek toustového chleba se šunkou?"
"Ne babi, děkuji, nemám hlad."
"Tak dva nebo tři?
... Co na to říct? :D

Nedávno jsem si objednala müsli z mixit a babička se tak na mě koukala, jak si to ráno připravuju.
"To budeš jíst ke snídani?"
"Jo."
"To zrní?"
"Jo."
"Tak to tě lituju."

Před pár dny jsem jedla na stolku u pohovky ředkvičky a jedna mi nějak vypadla z ruky a dokutálela se babičce k nohám, stála asi metr ode mě. Než se stačila sehnout, rychlostí blesku tam byl Tristan a s ředkvičkou chvátal do pelíšku.
"Tak a je to v prdeli." řekla babička. "Ten je rychlej jako sračka."

A její oblíbené slovíčko. Když se snažila dát dohromady nějaký "přístroj" na pečení a pořád jí to nějak nepasovalo. Zkoušela to a zkoušela. A pak: "Kurva, to je jebadlo, že by mě..."

Když jede do obchodu nebo třeba na poštu, jezdí na kole. Už má to kolo takové staré a nějaké rozbité a tak s sebou v nosiči vozí kámen.
"Já pobůcham tam do toho kola kameněm a jedu."
Před pár dny přijela z pošty, kde koupila nějaké takové ty voňavé "kartičky" (nevím jak to teď říct), které si pověsíte třeba na wc. Pak doma koukla na cenu.
"25 kč za to chtějí, ty kurvy..."

Dneska za mnou byli rodiče a brácha. Občas ještě i s babičkou a pratetou hrajeme stolní hry.
"Už to trvá nějak dlouho," podotkl brácha u jedné hry. Musí se u ní totiž trošku přemýšlet a taktizovat.
A babička: "Já už bych to měla dávno dohrané, ale Maruš (prateta) než se rozkokotí..."

A taky vaše prarodiče rozčilujou slimáci na zahradě?
"Já jsem se byla podívat do skleníku. Na okurce byl normálně malý slimák. A vesele si tam přede mnou žral. Hajzl."

Když jsme koukaly na zprávy, ukazovali tam, že jsou místa, kde přistavíte s autem a oni vás naočkují.
"To je jako naočkujou přímo v autě? A nemohli by nás třeba přijít naočkovat do postele?"

No a jak se nedávno babičce rozbilo koště, mamka jí koupila nové a napsala mi zprávu.
Říkám babičce: "Mamka ti koupila nové koště."
"Koupila?"
"Jo."
"Super. Tak můžu letět".

To je pro dnešek vše. Snad vás článek bavil. Přidávám ještě nějaké nové fotky.

babička jí zmrzlinu a Tristan žebrá


babička dává Tristanovi pamlsky


babička s Tristanem, 


babička a kafe se zmrzlinou :P




9 komentářů:

  1. Pobavil a velice! 😀
    Babička je prostá žena, hodně mi připomíná mojí babičku i maminku, asi jsou z jednoho těsta 😂.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc jsem se na další díl těšila :).
    To s tím kolem a kamenem je super :D hlášky jako vždy super, moc pobavily, smála jsem se nahlas :D :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje babi je prostě skvělá :D. Takové články jsou super :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, ještě, že se nikdo momentálně nenacházel v přítomnosti. Takové hlášky jsem ještě neslyšela :D Nejvíc mě dostalo to zrní a společenská hra :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rezzy. Clanek pobavil. Babicka je teda cislo. Vzpominam si, jak jsi psala o svych bratrech. A vygooglila si Simona na a musim rict, ze je neskutecnej. Nechtela bys napsat neco o vic o nem, nebo o vztahu tve rodiny k hudbe? Pokud vim, tak ty take hrajes na klavesy? Podle me to mate oba v sobe, neco umeleckeho...myslim, ze s tou umeleckou dusi souvisi i tve nemoci. Jsi krehka duse, citliva a vnimava - krasne pises, umis sdelovat sve pocity, zazitky a proste umelci obcas trpi a to je druha strana mince. Preji Simonovi velke uspechy, tusim ze bude slavny...je to ohromny talent, jde videt ze je navic i pilnej, ma vybrousenou techniku anavic pusobi skromne a autenticky. Vyjimecny je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za milá slova a tip na článek :) Zkusím něco napsat :)

      Vymazat
  6. Na tohle pokračování jsem se tak moc těšila a nezklamalo! :D :D Opět super článek. TOP je příběh se ředkvičkou :D :D Aspoň je s babi veselo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu jsem se zasmála, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Babička má opravdu ve věcech jasno :DDD Naprosto mě dostal už ten začátek a koště na konci mě dorazilo :DDD Té upřímnosti starých lidí si opravdu cením, jen škoda, že nedokážeme být takto bezprostřední celý život....

    OdpovědětVymazat