sobota 22. května 2021

Deníčkovský

 

Zdravím!

Dneska je to zase jen takový deníčkovský článek. Co se událo za poslední dny?

Nejdřív bych chtěla poděkovat za vaše komentáře k minulému článku "Anorexie neodchází". Byl to takový blivajz. Prostě jsem to ze sebe potřebovala dostat. Četla jsem hezký citát, co se týče cvičení: "Děláš to proto, že miluješ své tělo, ne že ho nenávidíš." Což je vlastně taky můj problém. Cvičím, protože se stydím za své tělo a chci být hubenější. Cítím, jak se zpevňuji, zvládám těžší cvičení, ale hlavní je pro mě zbavit se kil. A to je asi špatně. Chtělo by to asi nějak vyvážit. Cvičím proto, abych byla na letní dovolené hubenější, ale taky proto, abych zvládla výšlapy a měla ze sebe celkově dobrý pocit. Asi tak. V úterý jdu k psycholožce. Takže téma na probírání je teď asi jasné.

No a jinak ve středu jsme byly s mamkou konečně u kadeřnice. Chtěla jsem si nechat zastřihnout konečky a hlavně nabarvit a zbavit se odrostů. Lákalo mě ombré nebo balayage (postupně světlejší konce). Kadeřnice je naše známá a je moc šikovná. Přidávám foto:


Já jsem s její prací spokojená. Bohužel nemám rovné vlasy od přírody, na fotce jsou vyžehlené od kadeřnice (doma si je nežehlím). Vlasy nemám ani rovné, ani kudrnaté, jen tak nějak vlnité (když jsem je měla kratší, sestupně sestříhané, tak se kroutily více). A vypadají takové nějaké suché no. Tak používám nějaký mandlový olejíček nebo co to je... Ale když ho dám málo, není to skoro poznat a když ho dám hodně, tak jsou vlasy tak mastné, že je musím znovu umýt :D Takže to musím dobře odhadnout no.
Na fotce mám i nově v nose kroužek, chtěla jsem ho tam mít už dřív, předtím jsem měla jen kamínek. Ale nějak mi to tam nešlo dát, až teď se mi to konečně nějak povedlo. Babička si toho všimla až po třech dnech :D

Ve čtvrtek jsem jela s mamkou na nákupy. Byly jsme v Ikei, kde si mamka koupila akorát nějakou podložku nebo rohožku a dva malé odpadkové koše. Jinak nás nic nezaujalo. Chci nové křeslo/židli ke stolu, teď mám takový starý křáp. Nejvíc se mi líbilo, co jsem našla na netu, ale blbé je, že to nemůžu vyzkoušet, tak nevím, jestli to zkusit objednat nebo ne... No a pak jsme byly v nákupáku a koupila jsem si botky, šaty, podprsenku, tílko, jegíny a svetřík. Nakupování je pro mě vyčerpávající, takže asi zase na dlouhou dobu klid :D

Dneska jsem zase půlku dne prospala. Hrozné. Ale když jsem se konečně vzpamatovala, tak už to šlo. Vyvenčila jsem pejska, vyčistila jsem králíkovi, cvičila jsem a upekla jsem muffiny. Poprvé zkouším erythritol (umělé sladidlo), tak jsem zvědavá, jak to bude chutnat. Aspoň si taťka může dát bez výčitek (má cukrovku) a já jsem taky ráda, že tam bude o nějakou tu kalorii méně :D

To je asi vše, víc už vás nebudu nudit :D Mějte se krásně!



4 komentáře:

  1. Erythritol je v pohodě, vůbec to není v koláči poznat. Taky hubnu, i když nedobrovolně a mám zajímavý poznatek - pořád se mluví o tom, že při hubnutí je potřeba omezit sacharidy. Taky by ale bylo dobré dodat, že ne všechny. Láduji se bramborami, rýží a kukuřicí ostošest a i tak mám za měsíc pět kilo dole. Je fakt, že taky nejím sladké a jsem na bezlepku, ale zase vůbec necvičím 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Také občas takhle zajedu ponakupovat a vždy mi to na nějakou dobu vystačí! :D
    Moc ti to sluší, kéž bych také mohla konečně ke své kadeřnici, jsem bez ní skoro rok ale bohužel ji mám v Česku :/

    OdpovědětVymazat
  3. V Pepcu jsem byla nakupovat před týdnem. Koupila jsem si letní pyžamo a papuče :D. Jsi moc dobrá, už půl roku každý den cvičíš, to je opravdu skvělý výkon, klobouk dolů :). Vlasy jsou moc hezké. Já je mám hodně dlouhé, asi už bych si taky měla dojít zastřihnout konečky :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Snad ti psycholožka pořadí a tobě to pomůže. Kadeřnici se účes povedl :) Já bych to ale nedokázala, nemám ráda razantní změny :D z toho důvodu jsem si ani nikdy nebarvila hlavu. Už jsem taky byla v nákupáku, ale ta móda mi přijde čím dál tím víc horší a nic se mi nelíbí. Tak jsme si jen dali kfc a jeli dom :D :) jak ti erythritol chutnal? :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat