čtvrtek 1. dubna 2021

Všehochuť

 

Ahoj všem!

Píšu první článek v měsíci dubnu. Mám ho ráda. V dubnu mám narozeniny, jsem znamení beran :)) Dneska to bude jen takový deníčkovský článek s několika fotkami :) 



Nevím, jak prožíváte Velikonoce, ale my to nějak moc neslavíme. Akorát babička chce udělat sváteční oběd (krůtí stehno se zelím a knedlíky). Na nějaké koledování nejsme. O Velikonocích jsme většinou s rodiči a bráchy jezdili k druhé babičce a dědečkovi a o Velikonočním pondělí nám rodiče schovávali čokoládová vajíčka a my je hledali. Letos... bohužel.

V úterý jsem byla u psycholožky. Jsem vždycky nervózní, ale vždycky je to nakonec fajn. Hezky jsme si popovídaly a já odcházela s dobrým pocitem. Příští týden půjdu k psychiatrovi na injekci a pro léky.

V pondělí jsme byli zase s Tristánkem na procházce. 
Dost foukal vítr, takže udělat fotky bylo trochu těžké.


Pokus o selfie s Tristanem... vidíte ho tam? :D


Včera bylo taky teploučko, chvíli jsme byli na zahradě a pak na posezení. 
Babička si dala zmrzku a Tristan samozřejmě ihned zbystřil a pochtíval...



Dnes jsme zase vyšlápli kopeček nad vesnici, už bez mikinky, ještě 
bylo teplo a sluníčko, ale už zase fouká a večer by prý mělo pršet.



Když jsem dnes ráno vstala a vrátila jsem se z koupelny,
na posteli jsem našla vykukující tlapičky z pod peřiny :D


No a zatímco píšu tento článek, 
Tristan už se zase vyvaluje v posteli


Našla jsem nějaké fotky potkanů, které jsem před pár lety chovala (odchovala jsem i čtyři vrhy s PP). Pokud máte rádi hlodavce, dejte vědět, jestli by vás fotočlánek s potkany zajímal. Vím, že spoustu lidí je nemusí no :D

Mějte se krásně! :)


11 komentářů:

  1. Počasí se nějak zvrhlo, dva krásné teplé slunečné dny nás namlsaly a dnes zase mrzne :D.
    O Velikonocích jsme jezdili za sestrou na vesnici, kde kluci chodili s bratránky koledovat, tam to prožívají úplně jinak, než ve městě. Minulý rok to ale vláda zakázala, letos taky a kluci pomalu, ale jistě vyrůstají, kdo ví, jestli budou ještě příští rok chtít.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky Velikonoce nějak zvlášť neslavíme. Upřímně nemám doma ani žádnou výzdobu :D Tento rok jsem se na to nějak vyprdla :( sejdeme se jen s rodinou a to je všechno :) covid-necovid :D
    Jinak na selfie Tristanka vidím povedla se ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Včera měla babička narozeniny :) kdy je máš ty? Na Velikonoce vždycky přišli známí, popovídali jsme, byla legrace :) škoda, že je to jinak :( v týdnu bylo krásné počasí, škoda, že se to má zase pokazit :(
    Ty nohy zpod peřiny jsou super :D
    Určitě článek přidej, my chovaly se ségrou křečky :) jednou jsme jich měly dohromady 18 :D
    Krásné Velikonoce přeji :)!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že se už počasí lepší, i když ted se to zase trošku pokazilo :D. Moc pěkné fotečky, Tristan je parádní :D. Taky Velikonoce neřešíme, jen mě baví péct, tak jsem udělala beránka a plánuji i mazanec a také jsem trochu vyzdobila byt :).

    OdpovědětVymazat
  5. Také Velikonoce nějak extra neprožívám, udělala jsem si doma aspoň trošku nějakou výzdobu a koupila jsem příteli čokoládová vajíčka, ale to je asi tak všechno :) I tak ti přeji alespoň v rámci možností krásné Velikonoce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké jarní fotečky a hlavně roztomilý pejsek :) Jinak Velikonoce taky moc neprožíváme,akorát je fajn mít pár dnů volno, chodit na procházky..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky, Tristan je úžasný :D My taky Velikonoce moc neprožíváme, ale výzdoba je fajn :) Tak si užij Velikonoce v klidu a pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rezzy, my letos Velikonoce také moc neslavíme, přesto beránka a mazance jsem napekla. A dnes mimořádně bude kachna se zelím a knedlík. .o) Noví sousedi přišli na koledu a já tu nic neměla, takže se na příští rok musím polepšit. Když máme ty nové koledníky. :o)
    Koukám, jak je Tristan postelový pejsek, naše Terri má místo všude, jenom do postele nesmí.
    Přeji krásné Velikonoční pondělí. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky. U toho psychiatra držím prsty.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  10. My Velikonoce také moc neslavíme :) Teď když bydlím sama na ně už prdím úplně :D :D Potkany nemusím, ale vůbec si to nedokážu představit, takže budu ráda za nějaké info o tom, je to rozhodně zajímavé :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný pejsek. :) Snad psychiatr dopadl dobře, nebo dopadne. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat