pondělí 5. dubna 2021

Nejlepší bráchové

 

Dostala jsem od Matouše takovou malou knížečku. Už nevím,
jestli to bylo k narozeninám nebo od Ježíška, ale dneska jsem si ji
znovu četla a některé citáty se mi tak líbily, že mě napadlo
napsat tento článek s citáty a fotkami s milovanými bráchy :)

Připomínám, oba jsou mladší, Matouš o 4 roky a Šimon o 10.


I když tvé problémy vyřešit nemohu,
budu u tebe jako ozvučená deska,
kdykoliv mě budeš potřebovat.
(Sandra K. Lamberson)


Sourozenec je svědkem, který tě vidí když jsi 
na dně i na vrcholu a bude tě milovat tak jako tak.
(Barbara Alpert)


Do našich životů lidé přicházejí
a odcházejí, ale naše rodina je zde navždy.
(Catherine Pulsifer)


Jedinými lidmi, kteří skutečně znají náš
 příběh jsou ti, kteří jej pomáhali psát.
(Anonym)


Bratři a sestry na sobě
vždy vidí to nejlepší.
(Gregory E. Lang)


Bratři a sestry mají k sobě
tak blízko, jako ruce a nohy.
(Vietnamské přísloví)


Tvá sestra ví, kdy jsi byl hodný
a nehodný - spíše než Santa Claus.
(Linda Sunshine)


Znáš všechna má tajemství
 ...a přesto mě miluješ.
(Anonym)




A nakonec včerejší foto...

Tak jako větve stromu také my rosteme různými 
směry, přesto máme i nadále stejné kořeny.
(Anonym)





Nějak si nemůžu zvyknout, že jsou oba tak vysocí, když se 
mi třeba zdá o rodině, tak Šimon je tam pořád jako prcek :D


Co vy a sourozenci? :)





12 komentářů:

  1. Tak to je krásný článek!!!!!!v.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné :). Mít sourozence je skvělé a moc vám to sluší :). Citáty jsou krásné :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vy jste skvělá rodinka! Jde vidět, že máš se sourozenci skvělý vztah a tak to má být! :-) Moc krásné citáty :-) To já jsem od sourozenců o 20let mladší, takže je to mezi námi dost znát. Moje máma byla těhotná stejně s dcerou (mojí ségrou) :-D

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné <3! Moc díky za tip na knížku, asi ji koupím ségře :D
    My jsme jednovaječná dvojčata, takže k sobě máme hodně blízko <3 v prváku jsem bez ní byla poprvé celý týden a už se nám hodně stýskalo. Pak jsme měly každá jinou brigádu, takže teď už jsme zvyklé být nějaký čas bez sebe, ale stále jsme hodně rády, když jsme spolu :) <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem jedináček, takže toto jsem nikdy nezažila, ale mám kolem sebe hooodně bratranců a sestřenic, který hodně drží při sobě, takže je mám jako sourozence, takže chápu moc hezký článek :)
    Fotografie jsou fakt moc hezké :) Chtěla jsem se zeptat nemáš instagram? Chtěla bych tě sledovat i tam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké citáty a krásné fotky. Sluší vám to, sourozenci. .o)
    Rezzy, přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek plný lásky a štěstí, moc vám to, vy tři báječní sourozenci, přeji :).

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, kluci teda slušně vyrostli! :D I můj brácha, který je maldší o 7 let mě už přerostl, hrozný :D Teď vedle něj vypadám já jako ta mladší. Lituju jedináčky, nedokážu si představit, že bych byla sama.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek a fotky. 🙂
    Mám o rok mladší sestru. Máme se rády, jsme tu jedna pro druhou a věřím, že vždycky budeme.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký a milý článek :)
    já tohle bohužel nikdy nezažila, protože jsem jedináček, ale měla jsem dost blízko ke své sestřenici, se kterou jsme dřív trávily každou volnou chvíli a všechny prázdniny a víkendy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máte moc pěkný vztah, připadá mi možná i lepší, než já se ségrou, ta se se mnou nechce ani fotit :) Knížečka je určitě super dárek, já mám podobně dělanou, se svým znamením.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavá knížečka, hezké citáty i fotografie :)

    OdpovědětVymazat