čtvrtek 4. února 2021

Tristan

 

Říká se, že pes je nejlepším přítelem člověka. Já vám teď představím toho mého :)


Můj pejsek nemá nic společného s Tristanem a Isoldou :D Jméno dostal podle jedné mé oblíbené postavy z knížek veterináře Jamese Herriota. Je to čínský chocholatý pes - naháček. Rodí se taky číňánci, kteří jsou celí chlupatí a těm se říká labutěnky. 

Tristanovi je 8 let, narodil se v listopadu a byl to pro mě ten nejhezčí vánoční dárek. Můj první pejsek. Je strakatý a černé fleky a flíčky se s věkem zvětšují. V zimě vybledne a v létě krásně ztmavne. Dříve jsem mu nechala narůst chlupy na ouškách, ale teď mu je holím, protože si je nechtěl nechat česat a měl dredy :D

Je skvělý v tom, že mu nevadí gaučing, ale zvládá i dlouhé procházky nebo tůry. Je přizpůsobivý. Umí několik povelů a zkoušeli jsme i agility. I když jsem napřed byla pro, aby pejsek spal přes noc jedině ve svém pelíšku, časem samozřejmě začal spát se mnou v posteli. Taky ostatní členové rodiny mi ho dost rozmazlují, což se mi nelíbí, ale ne vždy mě poslechnou. Jinak Tristan je hodně náladový. Někdy se mazlí rád a někdy byste při pusince mohli přijít o nos. Je to potvora. Někdy je v pohodě a někdy je hrozně nervní. Ale mám ho ráda takového, jaký je. Už jsem si zvykla :D Je na mě hodně závislý, stačí když jdu třeba na záchod a hned chvátá za mnou. Když někam jdu a nechám ho babičce, tak někdy i vyje. Ale nakonec to s babičkou vždycky nějak přečká. Když jdu do obchodu, k doktorovi, na dovolenou.. zvládnou to spolu. Co se týče veteriny, tak tam řve už jen když doktorka přiloží stetoskop. Je to vždycky jak z hororu.

Nevím, jestli mi půjde vložit video, ale zkusím to. První je pár dní po příchodu k nám domů a na druhém má asi rok, nejsem si jistá. Bojovníček Tristan s potkanem a blázínek, co si honí ocas a bráška se dobře bavil :D





A teď fotky :)






















To je asi vše :) Pokud chcete, napište do komentů taky o vašich mazlících,
pokud o nich máte článek na blogu, tak budu ráda za odkaz :) Mějte se krásně!

7 komentářů:

  1. Krásné fotky. Já mám u mamky pejska (jorkšíra) a doma máme černou čičinku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, moc vám to spolu sluší! :) Je super, že je takový přizpůsobivý :D Já se o svých psích zlatíčkách na blogu zmiňuji převážně :D.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krasavec, a úžasné jméno jsi vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych asi do naháče nešla, ale tyjo, hezké fotky, je roztomilý. :)) Hlavně jako štěňátko. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tristánek je naprosto úžasný, moc roztomilý <3 video s ocasem je skvělý :D!
    My máme doma králíčka Karla, kterému jsou 4 roky. Je to náš miláček <3 u strejdy je hodně zvířat, i pejsek Ťapka, o které se občas na blogu zmíním. U koní mám haflinga Juráška, je to moje zlatíčko <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Od té doby co mě jako malou kousl pes, tak ze psů mám strach. Nic proti tomu tvému nemám vypadá pěkně a když pes nevrčí psu se nevyhnu obloukem. Ale máš pěkného společníka. Já měla kocourka, který se vždy tulil. Teď mi zbyla jenom kočičku s andulkou, které mi dělají v téhle době společnost..

    OdpovědětVymazat