neděle 31. ledna 2021

Víkend

 


Zdravím! 
Tak jsem měla hezký víkend, jela jsem s bráchama a Tristanem k babičce a dědečkovi a užili jsme si to :) Mám pár fotek...

To jsme hráli s babičkou takové zajímavější vylepšené člobrdo :)
Je vesmírné a když třeba ke konci stoupnete do černé díry, jdete zpátky
na začátek, což se mi samozřejmě stalo :D Je u toho sranda :)



Matouš a zátky od piva :D


Šimon jde péct cookies (výborné, ale hrozně sladké)



Tristánek



kafíčko a borůvkový cheesecake 



a nakonec společné foto :)


Doufám, že jste taky měli hezký víkend! :)










4 komentáře:

  1. To člobrdo muselo být opravdu zajímavé :D :D Pěkné fotky, je fajn, že sis víkend užila v kruhu rodinném :)

    OdpovědětVymazat
  2. O vesmírném člobrdu jsem nikdy neslyšela, musela to být zábava :)
    Au, ty víčka musela bolet, když jsou zezdola ostré :D
    Je fajn, že jste se všichni sešli a užili si společný víkend :) moc Vám to sluší! Já byla na Kleti, příští týden bude článek ;)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. To musel být super rodinný víkend, všichni vypadáte šťastně :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je zajímavý člověče! :-) A sluší vám to, jste hezká rodinka :-)

    OdpovědětVymazat