čtvrtek 28. ledna 2021

Deníčkovský

 

Zdravím :)

Už jsem zase dlouho nenapsala a tak se pustím do deníčkovského článku :) Na fotce ze včerejška je můj milovaný Tristánek, oholený a vykoupaný. Vím, že článek o něm slibuji už dlouho, tak se k tomu v několika příštích dnech snad konečně dokopu :D



No tak v úterý jsem byla u paní psycholožky a hodně mi pomohla. Ale nechci moc rozebírat, co jsme řešily, zaprvé se to špatně vysvětluje jen v pár větách... a zadruhé nevím, jestli by vás to vůbec zajímalo :D Ale hlavně, že jsem se zase někam posunula. Trochu jsme to pak probíraly i s mamkou.

Včera a dneska jsem promazávala obrázky, fotky a různé dokumenty v notebooku, protože jsem měla plný disk. (Taťka mi teď koupil externí, tak zase budu mít více místa.) Našla jsem ve stažených souborech, které jsem dlouho neprohlížela, i docela hezké fotky a zajímavé povídky (i když nechápu, jak se tam dostaly). Přemýšlím nad tím, že zase zkusím něco napsat. Nedávno jsem poslala nějaké povídky a básničky do literární soutěže městské knihovny. Vyhlašuje se každý rok a už jsem tam několikrát měla úspěch. Ale jsou to jen kratší věci. Jednou bych chtěla napsat knihu. Jednou... Možná... Nevím...

Jinak brácha začal od Nového roku každý den cvičit. Já jsem se k němu po pár dnech přidala. To už jsem myslím zmiňovala. Stále se držíme :D Večer si vždycky napíšeme, že jsme cvičili a navzájem se tak hlídáme a podporujeme. Taky jsem začala tak nějak rozumně jíst (tzn. hlavně nepřežírat se večer). Za poslední dva týdny jsem zhubla dvě kila. Jednou jsem někde četla hezkou věc. "Víte, co znamená pot? Znamená to, že tuky pláčou."

Zítra se s bráchama chystáme jet na víkend k babičce a dědečkovi. Těším se. Což mi připomíná, že ještě babičce musím zavolat a že se musím pobalit :D

Tak já mizím :) Mějte se krásně!




3 komentáře:

  1. Tuky pláčou je naprosto dokonalá hláška, kterou slyším poprvé a budu ji používat, díky za inspiraci! :)
    Přeji ti, ať jsi i nadále takhle pozitivní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dcera začala spolupracovat i s výživovou poradkyní, aby nastartovala metabolismus a snad jí to pomůže i s imunitou, následně s nemocí,...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si musím smazat nějaké fotky, místa už je málo, na mobilu ještě méně (10% :D)
    Nechtěla bys nějaké povídky napsat i na blog? Ráda bych si je přečetla :)
    Jste fakt dobří, že se stále držíte!! Hláška o tucích je skvělá! Já se také snažím hubnout, protože jsem přes lockdown zhubla (učila jsem se na zkoušky, nemůžu chodit na tenis..:/), tak se také snažím jíst zdravě, pravidelně chodím na gymnastiku a s přítelem na výlety, občas se proběhneme :) tak snad kila půjdou dolů.
    Leník

    OdpovědětVymazat