neděle 20. prosince 2020

4. adventní neděle

 

Ahoj všem :) Tak je tady poslední adventní neděle a já zase píšu.


Dneska jsem nachystala ještě dárečky do tašek a mám to všechno hotovo. Na fotce chybí jen jedna taštička, kterou jsem dala odpoledne kamarádce.


Fůů. Jsem ráda, že už to mám připravené. 

Jinak v úterý jsem byla konečně u kadeřnice po několika odkladech (i s mamkou). Už jsem fakt potřebovala nabarvit. A nechala jsem si zastřihnout konečky. Odpoledne jsem měla návštěvu, tak jsem upekla bábovku, udělaly jsme s mamkou jednohubky a babička nám dala nějaké cukroví. Rodinní známí. Jsou to moc milí lidé se smyslem pro humor. Bylo moc fajn a odcházeli až po deváté hodině večer.

Ve čtvrtek jsem šla k psychiatrovi na kontrolu, pro léky a na injekci. Říkal, že má ze mě radost, že se nám podaří snižovat dávky jedněch léků. Tyto léky ovlivňují hmotnost a já tedy doufám, že se mi podaří i zhubnout. Jinak mám ale pořád ještě dost jiných léků a dále budu chodit na injekce.

Dneska odpoledne tady byla kamarádka s manželem a zítra se setkáme ještě jednou i se dvěma spolužačkami z gymplu. Dostala jsem dnes od ní krásné dárečky. Udělaly mi radost. Jinak mám ještě zítra psycholožku. V úterý se asi pobalím a ve středu jedeme s bráchy k babičce a dědečkovi. Rodiče přijedou na Štědrý den.

Nevím, jestli se ještě do té doby ozvu. Jestli ne, přeju krásné svátky :) Kouzelné Vánoce :)


5 komentářů:

  1. Máš to moc hezky připravené :) já mám dnes narozeniny, tak u nás byli včera příbuzní a slavili jsme. Byl to skvělý večer :) já už mám také zabalené dárky a doufám, že udělají radost.
    Jsem ráda, že má z tebe psychiatr radost, jsi moc šikovná, jaké děláš pokroky :)
    Také Ti přeji krásné Vánoce s kruhu rodinném :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Rézy, samé pozitivní zprávy, tak to je moc dobře :)
    Měj prima dny a překrásné Vánoce, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. je super ze sis udelala radost a mas nove vlasy, jinak preji hezke vanoce a krasne proziti svatku ♥ at je novy rok lepsi ! :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, s jakou diagnozou chodíš k lékaři, ale určitě je fajn, že léky budete snižovat, žádné léky nejsou dlouhodobě moc dobré. :) Jinak dárečky jsou krásné. Koukám, že máš ráda také červenou a ta zelené k tomu patří.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že sis užila Štědrý den :-) A doufám, že jsi dostala samé krásné dárky, které ti vykouzlili úsměv na tváři :-)

    OdpovědětVymazat