neděle 13. prosince 2020

3. adventní neděle

 

Zdravím :) Když jsem psala první u druhou adventní neděli, tak jsem si říkala, že napíšu i teď :). Jen krátce.


Tak dneska odpoledne jsem se pustila do balení dárků. Balení nemám ráda, moc mi to nejde. Však níže vidíte sami :D Nic moc. Jinak mám ještě dárky v šesti taštičkách :) V devíti, když počítám i tři kamarádky.



Jinak večer jsme pak s babičkou a pratetou koukaly na živé akustické vystoupení zpěvačky Kateřiny Marie Tiché, kde hrál brácha na kytaru :) Akorát jsem musela během toho třikrát vypnout a zapnout set top box. Je to krám. Pořád problémy s internetem. A předtím jsem ještě asi půl hodiny řešila s taťkou přes mobil to, aby mi to vůbec šlo přehrát v televizi. Ještě že jsem mu volala dvě hodiny před vystoupením a zdárně jsme to vyřešili :D

Zítra jdu s mamkou ke kadeřnici! Těším se, ale jsem hrozně nerozhodná, chci změnu, ale nevím jakou... takže kdoví, jak to dopadne :D

Ráda bych vedle stránky měla na něco jako menu. Kde bych napsala pár slov o sobě a dala tam odkazy na blogy, které ráda navštěvuji. Jenže to vůbec nemůžu najít, jak to mám udělat :( Na blogu to bylo jednoduché, ale s blogspotem pořád ještě jaksi nejsem kamarádka :D Kdybyste mi poradili, byla bych moc ráda. Nebo jestli třeba znáte nějaké stránky, kde je návod.. já to nenašla...

Mějte se krásně :)



5 komentářů:

  1. Myslím že dárečky máš zabalené hezky :) Tak ti přeji ať odcházíš od kadeřnice spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také nesnáším balení dárků a nejde mi :D. Ke kadeřnici také jdu ve středu, konečně! :D Snad jsi spokojená s výsledkem :). Já bych ti ráda pomohla s tím nastavením, ale takto se to blbě vysvětluje, zkus třeba ytb, tak by mohly být i video návody :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky zabalené dárečky, mě to čeká až 23. prosince. :D Měj pěkný týden! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to pěkně zabalené :) mě balení teprve v pátek čeká. Nikdy to nenechávám až tak na poslední chvíli, ale tento rok nějak nestíhám :D.
    Ráda bych ti pomohla, ale netuším :( také jsem to nemohla nikde najít...
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Když si rozjedeš blogera, tak po levé straně máš název blogu, pod tím + přidat nový příspěvek... a někde pod tím je rozvržení, tak na to klikni. Zobrazí se ti jakoby několik tabulek... a někde tam je přidat gadget. Pod tím gadgetem najdeš to co potřebuješ. :) Zkus si s tím pohrát. Myslím tedy, že myslíš tohle to...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat