neděle 6. prosince 2020

2. adventní neděle

 

Všechny zdravím :)


Týden nějak rychle utekl a máme tady už druhou adventní neděli. 

V úterý jsem šla k paní psycholožce, jak jsem psala v minulém článku, že za ní půjdu. Od rána mě bolelo břicho, bylo mi nevolno, byla jsem hrozně nervózní. Opravdu jsem s ní probrala to, co jsem měla v plánu. Bylo to náročné sezení, ale nebylo to tak zlé, jak jsem myslela. Ulevilo se mi. Moje paní psycholožka je zlatá. Ještě mi dala jeden termín před Vánocemi, tak jsem ráda.

Jinak jsme v úterý s mamkou udělaly velký nákup potravin, stavily jsme se do drogerie a do zverimexu, kde jsem nechala tisícovku za peletky pro králíčka do záchůdku a pamlsky pro pejska. To má na celý prosinec. Taková pálka.

Včera tady byli rodiče s bráchou. Druhý brácha je až asi do 21.12. v Praze. Bylo to fajn. Vždycky je hrozně ráda vidím. Už se stalo zvykem, že v sobotu přijedou. Škoda, že je druhý brácha na tak dlouho pryč. Teď řeším, kde budu na Silvestra. Jestli tady s babičkou, s rodiči, možná se známými, nebo s babičkou a rodiči nebo u druhé babičky a dědečka, kde budou bráchové a tak no :D Uvidí se.

Dostala jsem nějaké ovoce a sladkosti od Mikuláše ;) Taky jsem na začátku prosince dostala čajový adventní kalendář. Každý den večer si udělám čajíček :) Je to hezký nápad, viděla jsem to poprvé. Myslím, že je to z DMka.

Před chvilkou jsem probrala dárky a změřila, jak velké budu potřebovat taštičky. Některé dárky budu balit a některé dám do taštiček. Zítra dopoledne zajdu do papírnictví, rychle, než ho zase zavřou :P To jsem zvědavá, kdy přijde třetí vlna. Kéž by to už bylo dobré. Chybí mi volejbal :(

Ještě budu chvíli nahoře s babičkou, pak vyvenčím Tristana... obsadím koupelnu... a zapálím si svíčky na adventním věnci. Na chvilku posedím ve tmě. Zavolám mamce a proberu toho Silvestra. A před spaním se budu koukat na seriál.

Zítra se asi začne péct cukroví. Mohli by nám na Štědrý den poslat nějaký sníh z Finska nebo Švýcarska...

Mějte se krásně!

3 komentáře:

  1. To jsi měla nabitý týden. Já byla ve čtvrtek po dvou měsících na tenise, moc jsem se těšila. Chybělo mi to.
    Včera dopoledne jsem byla na koních a od odpoledne do dneška jsme byli na chalupě a pekli cukroví. Je to každoroční tradice, vždy se na ni těšíme :)
    Také jsem dostala sladkosti od Mikuláše O:)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Já si letos nějak to období Vánoc užívám. :-) Byla bych ráda, kdyby už toho období koronaviru byl konec... přeci jenom si tím skoro všichni už prošli a fakt mě ta jejich omezení už nebaví. Jednou zákaz, podruhé poveleno, a po třetí zase zákaz. Sami neví. No, ať už je svět zase v pořádku :-)

    OdpovědětVymazat