neděle 29. listopadu 2020

1. adventní neděle

 



Tak je to tady - advent. Dneska ráno jsem se probudila a bylo bílo. Když pejsek zjistil, že je sníh, tak v něm radostně hupkal, ale za chvíli už ho to přešlo, načůral vzkazy dalším pejskům a zamířil domů. A co dál?

Cítím se tak nějak sama. Včera přijeli na návštěvu rodiče a bráchové, tak to bylo moc fajn, ale pro mě je to málo. Schází mi každovečerní posedávání s rodiči v jejich obýváku. Bráchové a jejich vtipy. Kdyby tu byli každý den, to by bylo super :-P  Přes týden se někdy rodiče staví, ale stráví tady méně času, než bych si přála...

S pratetou spolu moc nejsme. Je zavřená u sebe. Teď jsem jí akorát byla dvakrát na nákup, protože má zlomenou nohu. Babička je fajn. Je s ní sranda. Hodně spolu u ní nahoře koukáme na televizi. Hezky se o mě stará, každý den u ní obědvám. Musím říct, že mám skvělou babičku (i druhá babička a dědeček jsou skvělí samozřejmě). Ale není to jako být s rodiči a brášky. Jenže prý se musím osamostatnit. Nemůžu být navždy malá holka závislá na rodičích. I když bych byla ráda, upřímně...

Zapálila jsem si první svíčku na adventním věnci a volala si s druhou babičkou. Chybí mi někdo, ke komu bych se mohla přitulit, s kým bych se dívala na televizi, chodila více ven, cítila se s ním dobře, v bezpečí... Spolužačky a spolužáci ze základky i z gymplu už mají někteří po svatbě a někteří už mají i děti. Moje mamka a taťka se vzali ve 20 a mě měli v 25. Zatímco já jsem opět vycouvala z rýsujícího se vztahu, protože jsem se toho nějak zalekla. Být s někým. Tak já nevím, co vlastně chci...

V úterý jdu k psycholožce. Babička mi řekla: "Ať ti poradí, proč se nedokážeš zamilovat a pak mi povíš, co ti řekla". Díky, babi. Dám vědět :-P Jinak chystám se s psycholožkou probrat něco, co je ve mně někde v hlubinách a o čem jsem ještě nikdy s nikým nemluvila. Nevím, jestli se mi to podaří. A bojím se, jak to rozebereme a co mi na to řekne. Ještě nad tím budu přemýšlet.

Jinak tedy přeji pohodový a kouzelný adventní čas :)



7 komentářů:

  1. Také ti přeji krásný advent :). To mě mrzí, že se cítíš tak osaměle :( ještě, že máš babičku. A co kdybys zajela za rodiči na pár dní? Nepomohlo by to? :)
    Snad ti doktorka dobře poradí. Posílám spoustu sil <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Dřív byla jiná doba a nedá se srovnávat, že se lidé brali ve dvaceti a rodilo se v pětadvaceti. Ono se to nějak vyvrbí, krom toho, tento rok je dost zvláštní ve všech směrech... Přeji hodně štěstí a krásný adventní čas :).

    OdpovědětVymazat
  3. Rezzy, vše má svůj důvod i čas. Být sama v předvánočním čase je určitě složitější, ale důležité je, že máš kam jít. Pořád máš rodiče, sourozence, babičku a tetu, se kterými nějaký ten čas trávit můžeš, i když asi ne tolik, kolik by sis přála.
    Držím moc palce, ať si s psycholožkou sednete a najdeš v něm někoho, kdo tě bude umět dobře vyslechnout a pootevřít některé zamčené dveře tvého života.
    Měj prima adventní dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím na tebe Teri, pamatuju si tvůj příběh roky nazpátek, ještě si i přesně vybavím toho přítele, cos měla kdysi...ahoj Verinka

    OdpovědětVymazat