středa 4. listopadu 2020

Narozeniny

 

Ahoj všem!


Neděje se teď nic zajímavého, jen stále doufám, že situace s koronavirem se nebude zhoršovat, protože, jak už jsem psala asi stokrát, chceme být na Štědrý den u prarodičů. Teď něco hezčího v celém článku :)

V neděli měl můj čtyřnohý miláček Tristan osmé narozeniny. Hrozně to letí. Pořád si ho živě pamatuju jako štěňátko. Přikládám fotku, kde je malinký. A aktuální fotku :)




Dost se změnil. Kdyby byl zájem, můžu udělat samostatný článek a přidat oblíbené fotky mého mazlíka :)

Mějte se krásně a hlavně buďte v pořádku a zdraví!


6 komentářů:

  1. Jééé, všechno nejlepší přeji :) ta chlupaťoučká hlava, jak byl malý :D určitě bych uvítala článek s fotkami :)
    Také doufám, že se to zlepší. Každý rok u nás bývají prarodiče na Vánoce, tak snad to tak bude i letos.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Fešák tehdy i nyní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I já přeji Tristanovi všechno nejlepší 🤍 Psí článek napiš, ráda si ho přečtu. Mám doma dva pejsky, skoro stejně staré jako máš ty :) S nimi je svět veselejší :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. To je takovej krasavec :-D Doufám, že budete celá rodina v pořádku. Já bohužel coronu chytla, ale už jsem u konce a za chvíli půjdu do práce :-) A na Vánoce? Těším se moc moc moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je nádherný ♥ Náš pejsek měl jedenácté narozeniny před pár dny :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tak všechno nejlepší Tristanovi! :)

    OdpovědětVymazat