pátek 23. října 2020

Deníčkovský

 

Zdravím! Tohle bude jen takový deníčkovský příspěvek a dám tip na jednu mladou šikovnou zpěvačku ;)


Omlouvám se, že jsem tak dlouho nenapsala, zkrátka jsem to pořád odkládala... co se týče článku o mých epileptických záchvatech, tak to je v plánu.

Včera jsem vstávala hodně brzy ráno, šla jsem na autobus, byla jsem na kontrole s prstem (s tím zmasakrovaným při volejbale) a už to vypadá dobře. I když mi v tom kloubu pořád lupe a přeskakuje, doktor říkal, že to přejde. Potom jsem šla k psychiatrovi, potřebuji píchnout injekci a upravit léky, jenže jsem zjistila, že pro nemoc neordinují :-/ Tak snad příští týden. Příští týden mám i psycholožku.

Dneska jsem šla do obchodu pro zero colu a bonbonieru (mamka bude mít za měsíc svátek, je to sice dost dopředu, ale aspoň na to potom nezapomenu :D). To jsem asi ještě nepsala, že taťkovi při preventivce zjistili cukrovku :( Takže dost velká změna jídelníčku. Už jsem i dělala dia kokosové řezy. Dala jsem do toho celozrnnou mouku a moc mi to nechutnalo, ale ostatní říkali, že je to dobré. Včera jsem byla na oběd u rodičů a mamka udělala segedin s celozrnnými knedlíky a to mi chutnalo víc. No a ještě jsem chtěla napsat, že jsem byla na poště a vyzvedla poslední balíček dárků :) Už mi zbývá koupit jen tři dárky a budu mít asi všechno.

Všichni teď řeší koronavirus a já to nechci nijak víc rozebírat. Nevadí mi nosit roušku, používat desinfekci atd. Cokoliv, hlavně, aby to pomohlo. Mým velkým přáním totiž je, abychom mohli jet na Vánoce k prarodičům z taťkovy strany. Abychom mohli být spolu, tak jako každý rok.

No a teď už k té zpěvačky. Nevím, jestli znáte Kateřinu Marii Tichou, zatím není moc známá, ale třeba bude jednou fakt slavná :) Fandím ji, protože se mi její písničky líbí a protože má kapelu, ve které hraje můj brácha na kytaru a já jsem na něj moc pyšná :) 

Mějte se hezky a já přikládám odkaz na písničku i s videoklipem :)


Zničená zem


6 komentářů:

  1. Když všichni budou s těmi opatřeními takhle zodpovědní, věřím, že vám hezké Vánoce klapnou. :) Bylo by to fajn. Na Vánoce by se měla sejít rodina a ne aby si každý zapaloval svíčky u větviček sám v izolaci.
    Psycholožku i psychiatra navštěvuješ kvůli epilepsii nebo ještě kvůli něčemu jinému? Tedy pokud ti nevadí, že se takhle hloupě vyptávám, jen mě to v tom článku zaujalo.

    Co se dia sladkostí týče, většinou nechutnají dobře. Ale když je to člověku dlouho odepíráno, protože cukr prostě nemůže, nepohrdne nakonec ničím, co mu aspoň trochu ty dobré sladkosti připomíná. Jsi dobrá, že se snažíš něco takhle napéct.

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi líto s tím taťkou :( můj strejda má cukrovku už 20 let.
    Ty už máš skoro všechny dárky? To jsi dobrá! Já jen jeden :D musím zabrat :D
    Moje mamka má svátek za 2 měsíce, na Štědrý den - Eva :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Cukrovka je fakt blbá nemoc, už skrz těch omezení, ale je fajn, že se s mamkou snažíte upravit jídelníček. Ono těch cukrů, ale nejen těch, ale taky lepku je v potravinách víc než je zdrávo a myslím, že i my necukrovkáři bychom to s tou bílou drogou neměli přehánět :). Co se týče covidu, mám podobný názor jako ty, doufám, že to všichni zvládneme ve zdraví:). A ta písnička je moc pěkná, mají osobitý styl hudby :).

    OdpovědětVymazat
  4. Cože, ty už máš dárky na vánoce skoro všechny? Ach, to závidím, já ještě ne...a děsí mě, jak je teď všechno zavřené a bůh ví, kdy to otevřenou..nechci být v přeplněných obchodech. :-) A ta písnička je moc krásná! Slečna má moc krásný hlas a je mi úplně jasné, že na bráchu musíš být ohromně pyšná! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj môjmu ockovi zistili cukrovku, a hoci to bolo zo začiatku ťažšie, po čase sa človek naučí čo môže a čo nie a prispôsobí sa :)...Už máš toľko darčekov? Tak to je skvelé, ja mám zatiaľ kúpený len jeden :D A tiež pevne verím, že Vianoce oslávime ako za normálnych okolností, v kruhu aj vzdialenejšej rodiny :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. ta písnička je neskutečná, drsná, pravdivá, krásná

    OdpovědětVymazat