pondělí 17. srpna 2020

Doma

 

Zdravím :)


Kašlu na nějaké obrázky na začátku příspěvku, nějak mi to stejně nejde nastavit tak, jak bych chtěla. 


Omlouvám se, že jsem teď nepsala, ale poslední asi tři dny jsem nějak neměla potřebuju jít na internet a nezapnula jsem notebook. 

Hned na začátek bych chtěla napsat, že menší "výměna názorů) s mamkou už je ok ;)

U babičky a dědečka bylo fajn, sice se střídaly vedro a bouřky, ale.. jednoduše, když lilo, tak jsme s babičkou pekly a koukaly na filmy, když bylo krásně, koupaly jsme se s babičkou v bazénu. Zapomněla jsem si plavky, tak jsem se koupala ve spodním prádle :D 

Teď už jsem doma ;)  Ale klidně bych tam byla déle. Ale to by zase bylo smutno babičce, která bydlí tady se mnou a pak mám taky nějaké doktory...

Včera jsem šla s kamarádem (přítelem) na malou procházku a na birella. Abych to vysvětlila. On je do mě podle jeho slov blázen, jenže na mě je to rychle, potřebuju čas. Říkala jsem mu to už hodněkrát, on prý že to chápe a stejně se se mnou pokouší líbat. Tak já nevím no :( 

Jinak zítra měl být volejbal, ale počasí je nevyzpytatelné, tak se uvidí (hrajeme přes léto venku). Ve středu jdu k psychiatrovi a psycholožce. Tak uvidím, co mi to přinese. 

Zatím se mějte krásně :)




3 komentáře:

  1. U babičky a u dědy jsi se měla určitě hezky :-)
    Přeji, ať ti kontrola zítra dobře dopadne
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Mohu se zeptat, kolik ti je let? Jako by to psalo dítko na 2. st. ZŠ. To není nic proti tobě, ale asi ti je víc, jen to tak působí. Nechtělo by se ti dospět a nebýt tak závislá, ale samostatnější žena? Jak v úvodu píšeš, co vše tě trápí, je mi to líto, máš toho za sebou dost, ale je opravdu nejaktuálnější epilepsie? Neomezuje tě více psychická nemoc než ta fyzická?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi 25. Jakou fyzickou nebo psychickou nemoc myslíš? Já jsem do toho tak nějak zapletená...

      Vymazat