úterý 25. srpna 2020

Zase u babičky a dědečka

 

Zdravím!

Tak jsme zase s brášky u prarodičů. Jeden brácha přijel autem z Prahy a s druhým jsem včera dorazila vlakem. I s pejskem, který si vždycky snaží sundat náhubek, až mě to rozčiluje, ale ve vlaku je to zlatíčko a spinká :)



No a předevčírem jsem upekla bábovku a musím se pochválit, že se i podle slov ostatních, povedla :) 

Brácha z Prahy přijel dřív a šli s babičkou na houby a něco našli :) Tak nejspíš zítra půjdeme zase na houby a snad se poštěstí. Doufala jsem, že porostou, když tady budeme...

Ve středu jsem měla psycho den. Ráno jsem šla k psychiatrovi a odpoledne k psycholožce. Doktor v nemocnici, už je to nějakou dobu, mi říkal.. že váhu hodně ovlivňuje jeden lék, který beru, že je těžké s tím zhubnout... říkal to teď i psychiatr, ale protože je to jeden z mála léků, které mi zabral a zachránil mě, bojím se ho vysadit. Psychiatr říkal, že bychom ho mohli zkusit vysadit, ale za hospitalizace. A trčet kvůli tomu zase v nemocnici a čekat, co se stane, to se mi fakt nechce :-/ Tak nevím... Stojí to za to?

U psycholožky to bylo fajn, někam jsem se díky tomu zase pohnula.. ale bylo to (a je) náročné. Další sezení mám až v říjnu a pak v prosinci, je to málo, bohužel.. ale paní psycholožka má myslím nějaké kurzy nebo něco a taky hodně pacientů no...

Tak a já jdu dělat s babičkou tousty ;)

Mějte se krásně!



3 komentáře:

  1. Užívej prázdniny u prarodičů :)
    Myslím, že je zbytečné a riskantní lék vysazovat, když ti hodně pomáhá
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Já bábovky miluju a tahle vypadá moc lákavě, určitě byla moc dobrá :).

    OdpovědětVymazat
  3. Bábovka vypadá opravdu luxusně! Zatím se mi nepodařilo udělat takové krásné mramorování, já to mám vždycky jen takové rozšmrdlané po povrchu.
    Myslím, že vysazovat lék, který ti zabírá je zbytečný risk. Podívala bych se na to asi tak - stojí mi pár kilo navíc za riskování "psychotických" stavů, halucinací a rozhození celého organismu...? Lék bych nevysazovala.
    Na houby chci také jet, tak uvidíme!

    OdpovědětVymazat